Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijdlijn Facebook verwijderen?

+5
Beachgirl
TukTuk
Inge
Lejow
Ilargi
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tijdlijn Facebook verwijderen? - Pagina 2 Empty Re: Tijdlijn Facebook verwijderen?

Bericht  TukTuk di 3 jan 2012 - 1:16

[quote="Jolicious"]
Sugarfall schreef:Nee he, krijgt iedereen het? Ik vind het zo lelijk en onhandig![/quote

+1. Chaotisch ook.

Idd.. Heb toen al een paar weken moeten wennen aan Facebook, vond het al een stuk minder overzichtelijk dan Hyves, maarja als ik contact wilde houden met studiegenoten moest ik wel actief worden op FB :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdlijn Facebook verwijderen? - Pagina 2 Empty Re: Tijdlijn Facebook verwijderen?

Bericht  Sunshine di 3 jan 2012 - 2:00

En als je de aflevering van Radar gisteren gezien hebt wil je Facebook helemaal verwijderen!
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Blair di 3 jan 2012 - 6:33

Ik vind het ook 10x niks, maar om het nou te verwijderen om die layout. Eindstand gaat het om mijn berichtjes en die van vrienden/fam. Alles went, hoevaak heeft Hyves zijn layout enzo wel niet veranderd.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 9:14

Sunshine schreef:En als je de aflevering van Radar gisteren gezien hebt wil je Facebook helemaal verwijderen!

Die heb ik gemist, wat is de reden? En die tijdlijn vind ik niks, nogal onoverzichtelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: