Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gatverdamme

+11
Lady1984
InweCulnamo
CCC
Alex
Lejow
Tiana
Niemand
Rumble
Raindrop
Hoochie
Paper Crown
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Gatverdamme - Pagina 3 Empty Re: Gatverdamme

Bericht  Paper Crown ma 2 jan 2012 - 4:40

Nucia schreef:8.000 euro? :shock:
Wooow, dat scheelt idd behoorlijk. Echt belachelijk hoe die prijzen zo kunnen verschillen!

Ik heb witte kastjes met een soort werkje erin en een antracieten aanrechtblad.
Het is een L-keuken geworden. Er zit nu nog een rechte keuken in zeg maar maar ik vond het leuker als hij voor het
raam langs zou lopen dus daar heb ik nu voor gekozen.
Ik heb een vaatwasser, koel-vriescombi, combi-oven (geen combi-magnetron dus) en een le mans kast in de hoek.
Ik heb maar een ieniemieniekeukentje dus was al blij dat alles er in paste wat ik wilde hebben.

Heb in het wonen topic naar jullie keuken gekeken: prachtig!! vooral dat kookeiland I love you

Klinkt superleuk! Ik hou van witte keukens en donkere bladen I love you
Ja zoveel en dan was hij al gezakt he! Ik viel zowat van mijn stoel toen ik zijn offerte zag..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  CCC ma 2 jan 2012 - 4:41

Whahaha! Moet hier wel stiekem om lachen hoor! laughcry

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rumble ma 2 jan 2012 - 4:45

2CKC2 schreef:
Wooow, dat scheelt idd behoorlijk. Echt belachelijk hoe die prijzen zo kunnen verschillen!

Het is een L-keuken geworden. Er zit nu nog een rechte keuken in zeg maar maar ik vond het leuker als hij voor het
Ik heb een vaatwasser, koel-vriescombi, combi-oven (geen combi-magnetron dus) en een le mans kast in de hoek.
Ik heb maar een ieniemieniekeukentje dus was al blij dat alles er in paste wat ik wilde hebben.

Heb in het wonen topic naar jullie keuken gekeken: prachtig!! vooral dat kookeiland I love you

Ja zoveel en dan was hij al gezakt he! Ik viel zowat van mijn stoel toen ik zijn offerte zag..

Kan ik me voorstellen! Ik heb bij Goedhart gewoon gezegd dat ik ze veel en veel te duur vond. Maar die man zei dat ik ook wel wat over mocht hebben voor iets wat zo lang meegaat. Ja, dat kan wel, maar mijn bouwdepot is niet oneindig ofzo... Zo'n goed hart hebben ze niet...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  InweCulnamo ma 2 jan 2012 - 4:51

O jaa. Vervelende beesten zijn dat. Ik zal ze niet platdrukken hoor! Want dan komen de eitjes vrij, en heb je binnenkort een plaag. wist je trouwens dat ze ook vleugels kunnen krijgen? Dus misschien istie wel gewoon weggevlogen. Ze kunnen overigens wel enorm groot worden!. Ik had er een keer eentje zo groot als een veldmuisje (zonder vleugels natuurlijk). Schrok me rot!
Spoiler:
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315

Bericht  Lejow ma 2 jan 2012 - 4:52

laughcry laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown ma 2 jan 2012 - 4:52

InweCulnamo schreef:O jaa. Vervelende beesten zijn dat. Ik zal ze niet platdrukken hoor! Want dan komen de eitjes vrij, en heb je binnenkort een plaag. wist je trouwens dat ze ook vleugels kunnen krijgen? Dus misschien istie wel gewoon weggevlogen. Ze kunnen overigens wel enorm groot worden!. Ik had er een keer eentje zo groot als een veldmuisje (zonder vleugels natuurlijk). Schrok me rot!
Spoiler:

Haha, wat is precies het grapje.. de grootte of de vleugels?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 2 jan 2012 - 4:54

Nucia schreef:
2CKC2 schreef:

Kan ik me voorstellen! Ik heb bij Goedhart gewoon gezegd dat ik ze veel en veel te duur vond. Maar die man zei dat ik ook wel wat over mocht hebben voor iets wat zo lang meegaat. Ja, dat kan wel, maar mijn bouwdepot is niet oneindig ofzo... Zo'n goed hart hebben ze niet...

Wij mochten ook niet verzwijgen welk huis we hadden gekocht.. dat is ook niet leuk, want dan weten zij al wat je betaald hebt voor het huis en zullen ze ons zeker niet een goed prijsje geven.
Stom!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  InweCulnamo ma 2 jan 2012 - 4:59

2CKC2 schreef:
InweCulnamo schreef:O jaa. Vervelende beesten zijn dat. Ik zal ze niet platdrukken hoor! Want dan komen de eitjes vrij, en heb je binnenkort een plaag. wist je trouwens dat ze ook vleugels kunnen krijgen? Dus misschien istie wel gewoon weggevlogen. Ze kunnen overigens wel enorm groot worden!. Ik had er een keer eentje zo groot als een veldmuisje (zonder vleugels natuurlijk). Schrok me rot!
Spoiler:

Haha, wat is precies het grapje.. de grootte of de vleugels?

Alle 3 is naar mijn idee niet mogelijk Wink. Wel zijn het vervelende beesten idd. En kunnen ze ook best wat schade aanrichten aan fotos, kleding. Behang etc.
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315

Bericht  Rumble ma 2 jan 2012 - 5:00

2CKC2 schreef:
Nucia schreef:
2CKC2 schreef:
Nucia schreef:

..

.

Wij mochten ook niet verzwijgen welk huis we hadden gekocht.. dat is ook niet leuk, want dan weten zij al wat je betaald hebt voor het huis en zullen ze ons zeker niet een goed prijsje geven.
Stom!

Lullo's! Nouja, wat is dat nou weer voor stom iets. Die piemelhoofden hoeven toch helemaal niet te weten wat voor huis jij hebt gekocht?? Het enige wat zij moeten weten zijn de afmetingen van je keuken en verder niks.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:39

Zelda schreef:Ik heb wel eens gehoord trouwens dat vochtvreters wel helpen, want ze komen op de vochtigheid af.

Er worden in het hele topic 2 soorten visjes genoemd. Het verschil tussen deze 2 visjes is misschien moeilijk te zien maar hun leefomgeving is wel verschillend. Papiervisje willen een droge en warme omgeving. Zilvervisjes willen een vochtige en warme omgeving. In de douche kom je dus zilvervisjes tegen, in de boekenkast papiervisjes.

Je zou de badkamer beter kunnen laten luchten als je gedouched hebt maar ik zou je er vooral niet gek door laten maken. Die beestjes stellen echt geen ruk voor.

Lily schreef:het zijn zilvervliegjes en wij hebben er op het clubgebouw ook last van gehad. Zaten tussen het papier en alles. Uiteindelijk een mannetje laten komen om ze te verdelgen (wel heel de kasten uitladen en alles moet zoveel cm van de muren af) maar het is al een paar jaar geleden en nu vallen er nog beestjes dood neer door dat verdelgingsmiddel.

Zilvervliegjes? laughcry Je kunt er voor laten bestrijden inderdaad. Maar het residu dat dit bestrijdingsmiddel achterlaat is ongeveer 6 tot 8 weken werkzaam. Dus ik weet niet waar je woont of wat je denkt dat er gebruikt is maar bovenstaand verhaal lijkt mij een beetje sterk Very Happy.

Nucia schreef:Ieuw. Ik heb een keertje eentje doodgeslagen op het oor van mijn ex toen hij lag te slapen.
Dat Fletsj-geluid als hij doodgaat is echt viehies!

Was het geen kakkerlak? Ik mep ze zelf ook weleens dood maar die beestjes zijn echt te klein en zacht om zo'n geluid te maken. Er blijft niets anders dan stof achter als je er een klap op geeft.

2CKC2 schreef:Ik lees nu dat ze wel 2 tot 8 jaar! oud kunnen worden. Ze zijn nog schadelijk ook want zilvervisje en papiervisjes lijken heel veel opelkaar alleen eet het papiervisje boeken/papier/behang aan!

Ze zijn echt heftig. Ze kunnen een jaar stil zitten zonder eten en drinken :shock: Ik zou me doodvervelen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:44

Niemand schreef:Nee hoor CKC, zo'n beest valt echt niet vanaf het plafond op jou...
laughcry

Niemand!
Er waren eens drie mensen: IEMAND, IEDEREEN en NIEMAND.

Op een dag moest er een belangrijke opdracht worden vervuld.

IEDEREEN werd gevraagd dit te doen.

IEDEREEN dacht echter dat IEMAND het wel zou doen.

En hoewel IEDEREEN het kon, deed NIEMAND het.

Hierdoor werd IEMAND boos, omdat het de taak was van IEDEREEN en nu had NIEMAND het gedaan.

IEDEREEN dacht dat IEMAND het had kunnen doen, maar NIEMAND had zich gerealiseerd dat niet IEDEREEN het wilde doen.

Aan het eind beschuldigde IEDEREEN IEMAND omdat NIEMAND deed wat IEDEREEN had kunnen doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 10:27

Amen!

Gast
Gast

Bericht  Lady1984 ma 2 jan 2012 - 11:01

Zusje we mochten toch niet weten wat voor werk je doet? ;-)
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Starla ma 2 jan 2012 - 12:23

Blehh! Ik vind die dingen ook zo vies. Ik haal altijd mijn kat erbij, die vreet ze op Twisted Evil
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 12:37

Zelda schreef:Ik heb wel eens gehoord trouwens dat vochtvreters wel helpen, want ze komen op de vochtigheid af.

Vochtvreters in de badkamer?

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 2 jan 2012 - 13:18

Sunprincess schreef:

laughcry
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 19:18

Ik haal mijn reactie later ook wel weer weg maar het is lastig niet te reageren in een dergelijk topic Very Happy. Bovendien staat het er niet letterlijk ofzo. Dat wil ik niet op het forum hebben staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 20:26

Mamsie schreef:
Sunprincess schreef:

laughcry
Ja Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Jade ma 2 jan 2012 - 20:53

Toen ik net in mijn huisje kwam had ik ontzettend veel last van die beestjes.

Ik heb toen een half uitgeholde aardappel in een half open boterhamzakje op de grond gelegd. De volgende ochtend waren de visjes weg en heb ik ze nooit weer gezien.

Ik had trouwens een zilvervisjes familie. Van groot naar klein. :P

Edit: in het toilet dus.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Sweety ma 2 jan 2012 - 22:00

Toen ik op mezelf ging wonen en ik de lade van het gasfornuis opendeed kwamen er een paar tevoorschijn. Ik haalde de boekjes weg die in de lade lagen en er kwamen toen echt een hoop uit! Heb ze met een stofzuiger opgezogen en wat papier er achteraan opgezogen zodat ze er niet uit konden. smile Tenminste... Ik hoop dat ze er niet uit kunnen komen. :shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud