Gatverdamme
+11
Lady1984
InweCulnamo
CCC
Alex
Lejow
Tiana
Niemand
Rumble
Raindrop
Hoochie
Paper Crown
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Gatverdamme
OMG. Nee.Nucia schreef:2CKC2 schreef:Te laat!! Dat beest viert feest op mijn kop..Balloon schreef:Het heet een zilvervisje. En vooral niet googlen op afbeeldingen. Ieeeuwww!
Ik ga echt flauwvallen nu.
Misschien legt'ie wel een eitje. Heb je zilvervisbabies op je hoofd straks.
Fuck my life!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Nucia schreef:Ieuw. Ik heb een keertje eentje doodgeslagen op het oor van mijn ex toen hij lag te slapen.
Dat Fletsj-geluid als hij doodgaat is echt viehies!
Echt niet, je wilde je ex gewoon meppen. Geeft niet hoor, doe ik ook wel eens bij mijn man en dan zeg ik:'Er liep iets op je..' Pets!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Balloon schreef:2CKC2 schreef:Zou het dan toch waar zijn dat je beesten eet in je slaap? That's it.. ik tape mijn mond dicht vanavond.Balloon schreef:Wij hadden er afgelopen zomer in ons vakantiehuisje ook last van. Heb er 's nachts een in mijn bed gevonden. Dus checkte ik de rest van de week het bed op beestjes....
Dan kruipen ze wel via je neus naar binnen
"Schat, mag ik nog een welterustenkusje voordat ik mijn mond dichttape?"
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
2CKC2 schreef:Nucia schreef:Ieuw. Ik heb een keertje eentje doodgeslagen op het oor van mijn ex toen hij lag te slapen.
Dat Fletsj-geluid als hij doodgaat is echt viehies!
Echt niet, je wilde je ex gewoon meppen. Geeft niet hoor, doe ik ook wel eens bij mijn man en dan zeg ik:'Er liep iets op je..' Pets!
Dat ook. Als ik er eentje vang zou ik hem nu expres op zijn oor zetten om hem dood te meppen.
Rumble- Prater
Wat een kaa uu tee forum. Niemand zegt, nee hoor CKC, zo'n beest valt echt niet vanaf het plafond op jou.. ipv daarvan zeggen ze dat ze eitjes op mijn kop leggen en dat ik ze via mijn neus eet.
Nee hoor CKC, zo'n beest valt echt niet vanaf het plafond op jou...
Niemand- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 02-01-12
2CKC2 schreef:Wat een kaa uu tee forum. Niemand zegt, nee hoor CKC, zo'n beest valt echt niet vanaf het plafond op jou.. ipv daarvan zeggen ze dat ze eitjes op mijn kop leggen en dat ik ze via mijn neus eet.
Denk dat je het wel had gevoeld als dat beest nog op je hoofd zou zitten . Anders moet je even heel goed aan je haren voelen, maar ik schat serieus de kans heel klein dat het beest op je hoofd is gevallen en er nu nog op zou zitten dan.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik lees nu dat ze wel 2 tot 8 jaar! oud kunnen worden. Ze zijn nog schadelijk ook want zilvervisje en papiervisjes lijken heel veel opelkaar alleen eet het papiervisje boeken/papier/behang aan!
Wat fijn je eerste post bij direct na je aanmelding!Niemand schreef:Nee hoor CKC, zo'n beest valt echt niet vanaf het plafond op jou...
Volgens mij was het ook niet erg serieus bedoeldNiemand schreef:Nee hoor CKC, zo'n beest valt echt niet vanaf het plafond op jou...
Gast- Gast
Zilvervisjes zijn niet schadelijk toch? Papiervisjes wel, die vreten idd boeken aan.2CKC2 schreef:Ik lees nu dat ze wel 2 tot 8 jaar! oud kunnen worden. Ze zijn nog schadelijk ook want zilvervisje en papiervisjes lijken heel veel opelkaar alleen eet het papiervisje boeken/papier/behang aan!
Gast- Gast
Ieuw. Wat zijn papiervisjes??
Rumble- Prater
Nucia schreef:Ieuw. Wat zijn papiervisjes??
Kleine zilvere dingetjes met heel veel pootjes die papier eten, en kunnen muteren tot beesten van een meter grootte wanneer ze onbeperkt toegang krijgen tot papier
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nucia schreef:Ieuw. Wat zijn papiervisjes??
Don't make me wanna come over & show you..
sowieso kom ik niet meer daar waar je woont.. Mijn god wat hebben jullie veel flitsers! Om de 50meter..
Oh ik dacht gewoon Japanse origami-vissen.
Rumble- Prater
2CKC2 schreef:Nucia schreef:Ieuw. Wat zijn papiervisjes??
sowieso kom ik niet meer daar waar je woont.. Mijn god wat hebben jullie veel flitsers! Om de 50meter..
Durf ik het te googlen??
Haha, ja A. wordt gesponsord door de flitsbrigade.
Rumble- Prater
Vind jij ze wel smakelijk dan Lejow?Lejow schreef:Nucia schreef:Ieuw. Wat zijn papiervisjes??
Kleine zilvere dingetjes met heel veel pootjes die papier eten, en kunnen muteren tot beesten van een meter grootte wanneer ze onbeperkt toegang krijgen tot papier
Nucia schreef:2CKC2 schreef:Nucia schreef:Ieuw. Wat zijn papiervisjes??
Durf ik het te googlen??
Haha, ja A. wordt gesponsord door de flitsbrigade.
Haha ja ik moest bij Goedhart keukens zijn.. nou volgens mij heb ik 2 boetes gemaakt.
Oh ja, daar heb ik ook nog gekeken voor mijn keuken! Heb hem uiteindelijk niet daar gekocht maar bij Goedhart hebben ze wel mooie dingen!
Edit: Tssss je komt niet eens langs...
Rumble- Prater
Nucia schreef:Oh ja, daar heb ik ook nog gekeken voor mijn keuken! Heb hem uiteindelijk niet daar gekocht maar bij Goedhart hebben ze wel mooie dingen!
Ja hele mooie keukens maar wat een prijzen zeg! Het probleem was ook bij ons, zij zijn de leverancier voor het project waarin wij gekocht hebben, het voordeel is dan dat de keuken er al in staat als we de sleutel zouden krijgen.. maar wauw! wat een prijs zeg! We hebben het niet gedaan ook.
Haha volgende keer kom ik wel buurten :flower:
Niemand schreef:Nee hoor CKC, zo'n beest valt echt niet vanaf het plafond op jou...
Whahaha, Niemand zegt het nu, CKC!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Niemand schreef:Nee hoor CKC, zo'n beest valt echt niet vanaf het plafond op jou...
Whahaha, Niemand zegt het nu, CKC!
Haha inderdaad. Niemand moet iets zeggen tegen mij!
2CKC2 schreef:Nucia schreef:Oh ja, daar heb ik ook nog gekeken voor mijn keuken! Heb hem uiteindelijk niet daar gekocht maar bij Goedhart hebben ze wel mooie dingen!
Ja hele mooie keukens maar wat een prijzen zeg! Het probleem was ook bij ons, zij zijn de leverancier voor het project waarin wij gekocht hebben, het voordeel is dan dat de keuken er al in staat als we de sleutel zouden krijgen.. maar wauw! wat een prijs zeg! We hebben het niet gedaan ook.
Jeeej!
Ik vond het idd ook veel te duur, heb precies dezelfde keuken gevonden bij iemand anders en ben 5.000 euro goedkoper uit!! Wel handig dat je keuken er in zou zitten als je de sleutel krijgt maar aan de andere kant: je moet toch nog klussen als je de sleutel krijgt dus als de keuken iets later zou komen zou dat ook geen probleem zijn.
Rumble- Prater
Nucia schreef:2CKC2 schreef:Nucia schreef:Oh ja, daar heb ik ook nog gekeken voor mijn keuken! Heb hem uiteindelijk niet daar gekocht maar bij Goedhart hebben ze wel mooie dingen!
Jeeej!
Ik vond het idd ook veel te duur, heb precies dezelfde keuken gevonden bij iemand anders en ben 5.000 euro goedkoper uit!! Wel handig dat je keuken er in zou zitten als je de sleutel krijgt maar aan de andere kant: je moet toch nog klussen als je de sleutel krijgt dus als de keuken iets later zou komen zou dat ook geen probleem zijn.
Ik denk ook dat hij daarom bij ons ook nog een schepje erop gooide. Uiteindelijk hebben wij de keuken ook ergens anders gekocht voor €8000.- minder! Scheelt flink! Hoe ziet je nieuwe keuken eruit?
8.000 euro?
Wooow, dat scheelt idd behoorlijk. Echt belachelijk hoe die prijzen zo kunnen verschillen!
Ik heb witte kastjes met een soort werkje erin en een antracieten aanrechtblad.
Het is een L-keuken geworden. Er zit nu nog een rechte keuken in zeg maar maar ik vond het leuker als hij voor het
raam langs zou lopen dus daar heb ik nu voor gekozen.
Ik heb een vaatwasser, koel-vriescombi, combi-oven (geen combi-magnetron dus) en een le mans kast in de hoek.
Ik heb maar een ieniemieniekeukentje dus was al blij dat alles er in paste wat ik wilde hebben.
Heb in het wonen topic naar jullie keuken gekeken: prachtig!! vooral dat kookeiland
Wooow, dat scheelt idd behoorlijk. Echt belachelijk hoe die prijzen zo kunnen verschillen!
Ik heb witte kastjes met een soort werkje erin en een antracieten aanrechtblad.
Het is een L-keuken geworden. Er zit nu nog een rechte keuken in zeg maar maar ik vond het leuker als hij voor het
raam langs zou lopen dus daar heb ik nu voor gekozen.
Ik heb een vaatwasser, koel-vriescombi, combi-oven (geen combi-magnetron dus) en een le mans kast in de hoek.
Ik heb maar een ieniemieniekeukentje dus was al blij dat alles er in paste wat ik wilde hebben.
Heb in het wonen topic naar jullie keuken gekeken: prachtig!! vooral dat kookeiland
Rumble- Prater
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: