Nieuwjaarsduik
+28
Eris
Antibes
Suus
Jeanette
Rann
Raindrop
Middleme
Zwerver
Polly
Oasis
Sugarfall
Marin
Caro
Kabouter
SnowWhite
Lady4
Lejow
nina
SarahKey
Caramba
Jasmine
Ibbeltje
Pompoen
TukTuk
Makamba
ekiaam87
Stuiterbal
Bliss
32 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nieuwjaarsduik
Zonder kaartje mag je niet meedoen. Mogen maar 10.000 mensen meedoen ivm veiligheid ook. Strand is ook afgezet en je kan er mag er alleen op met een kaartje. Je krijgt inderdaad een tas met muts, handschoenen, blik soep (terugblik), vaantje, en een kopje soep. Deel van het geld gaat naar de reddingsbrigade.Antibes schreef:Suus schreef:Ik vind het echt stoer van jullie, meiden! Het lijkt mij ook erg gaaf om een keer te doen, maar je moet er dus kaartjes voor kopen?
Ter plekke geloof ik, voor €2 en dan krijg je snert en een muts.
Gast- Gast
Ik wist niet dat er maar een bepaald aantal mensen mee mochten doen en dat je een kaartje moest kopen, maar ik vind het wel goed. Is altijd erg druk (zie ik op tv) en inderdaad voor de veiligheid vind ik het zo weg goed geregeld.
Gast- Gast
Stoere actie van jullie. Lijkt mij erg leuk om eens in je leven gedaan te hebben.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
We gaan volgend jaar weer dus wie mee wil is welkom .
En idd, je krijgt wel het een en ander voor die 2 euro, daarvan gaat ook nog eens 1 euro naar de reddingsbrigade. Prima geregeld allemaal en superleuk om mee te maken .
Middleme, heb je alleen mij gezien? Haha . Ik liep met Bliss en Smikkel in ieder geval .
En idd, je krijgt wel het een en ander voor die 2 euro, daarvan gaat ook nog eens 1 euro naar de reddingsbrigade. Prima geregeld allemaal en superleuk om mee te maken .
Middleme, heb je alleen mij gezien? Haha . Ik liep met Bliss en Smikkel in ieder geval .
Gast- Gast
Ik ga er serieus over nadenken. Wil het graag een keer meemaken, maar niemand in mijn omgeving is zo gek.Zusje schreef:We gaan volgend jaar weer dus wie mee wil is welkom .
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat we tegen die tijd wel een topic zullen openen . Trouwens, ik dacht ook dat ik niemand zo gek kon krijgen maar uiteindelijk is het me toch nog gelukt .
Gast- Gast
Smikkel, we zijn net niet in beeld whahaha, weet je nog dat we die mannen zagen lopen in een rijtje? Ik wist niet dat ze ook het water ingingen!
En die smurfmannen () en zusters heb ik ook gezien . Ik vind het strand echt te breed geworden. Ze moeten het meer naar voren zetten, dat lint vanaf waar je rent. Ik had nu niet dat menigtegevoel en zie het ook niet terug in het filmpje moet ik zeggen. Maar wellicht was dat ook omdat het aftellen fout ging en jij nog je sjaal moest afdoen wat ruim 8 minuten duurde...
Gast- Gast
Heel stoer meiden! Brr....
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Mijn broertje heeft ook mee gedaan, die kreeg ook nog een microfoon van Unox in zijn gezicht gedrukt om te praten, in dit geval heeft zijn vriendin gepraat omdat hij stond te eten Maar helaas kan ik dat filmpje niet vinden..
Maar stoer hoor! Ik doe het jullie niet na
Maar stoer hoor! Ik doe het jullie niet na
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Whaaa ik ben ook echt net niet in beeld! ik liep ongeveer naast die mannen op datzelfde stuk, maar ik liep het water alweer uit. Ik weet nog dat ik dacht dat ze zo nors keken haha!
Gast- Gast
Confusion schreef:Whaaa ik ben ook echt net niet in beeld! ik liep ongeveer naast die mannen op datzelfde stuk, maar ik liep het water alweer uit. Ik weet nog dat ik dacht dat ze zo nors keken haha!
Ja wij zeiden nog zoiets als 'oeh de mannen in uniform weer' haha . Het was ook zo mooi dat Bliss nog tegen me zei 'Blijf wel bij mij rennen he?' en ik zei dat ik zoiets niet kon beloven, ik weet hoe dat gaat haha Bliss was als eerste pleite en Smikkel moest haar sjaal nog af, we raakten nogal in de knoop dus het duurde een eeuwigheid voor we konden 'rennen' .
Gast- Gast
Haha! Ja ik zag iedereen rennen, dus ik ben ook gelijk gaan rennen. Op een gegeven moment zat Bliss achter me maar die raakte ik ook ergens kwijt haha!
Gast- Gast
Ja ik vond t wel jammer dat ik uiteindelijk in mn eentje die zee in ging, had t wel leuk gevonden om in elk geval met één van jullie samen te gaan. (Ik rende eerst met Confusion, maar die rende zo hard door, kon ik niet bijhouden!) Volgens mij was ik juist als laatste ook, want jullie stonden er allemaal alweer toen ik terug kwam. Ik vond t ook echt te ver, zoals ik al voorspeld had was ik al bekaf toen ik nog lang niet bij de zee was (het was ook eb natuurlijk), dus heb toen een stukje gewoon gelopen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ja, het ergste was dat ik buiten adem het koude water in ging..
Niet dat je struikelde? Haha .
Gast- Gast
À
Omg
Zusje schreef:Smikkell schreef:Ja, het ergste was dat ik buiten adem het koude water in ging..
Omg
Gast- Gast
OMGZusje schreef:Smikkell schreef:Ja, het ergste was dat ik buiten adem het koude water in ging..
Ik wilde niet helemaal onder water en toen struikelde ik PLONS!
Edit: ik zeg maar niets over het feit dat ik jou toen aankeek en jij even geen bikinitopje meer aanhad
Auw, mijn buik!!
Laatst aangepast door Smikkell op ma 2 jan 2012 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:OMGZusje schreef:Smikkell schreef:Ja, het ergste was dat ik buiten adem het koude water in ging..
Plop..
Gast- Gast
Lees mijn editReva schreef:Smikkell schreef:OMGZusje schreef:Smikkell schreef:Ja, het ergste was dat ik buiten adem het koude water in ging..
Plop..
Gast- Gast
Alleen in haar gezicht dan. Denk dat er weinig mensen zijn die uberhaupt naar haar gezicht hebben gekeken...Zusje schreef:Ze lijkt een beetje op Charlie van GTST in haar gezicht .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alleen in haar gezicht dan. Denk dat er weinig mensen zijn die uberhaupt naar haar gezicht hebben gekeken...Zusje schreef:Ze lijkt een beetje op Charlie van GTST in haar gezicht .
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: