Nieuwjaarsduik
+28
Eris
Antibes
Suus
Jeanette
Rann
Raindrop
Middleme
Zwerver
Polly
Oasis
Sugarfall
Marin
Caro
Kabouter
SnowWhite
Lady4
Lejow
nina
SarahKey
Caramba
Jasmine
Ibbeltje
Pompoen
TukTuk
Makamba
ekiaam87
Stuiterbal
Bliss
32 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nieuwjaarsduik
En dat is tweeLejow schreef:Smikkell schreef:Alleen in haar gezicht dan. Denk dat er weinig mensen zijn die uberhaupt naar haar gezicht hebben gekeken...Zusje schreef:Ze lijkt een beetje op Charlie van GTST in haar gezicht .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alleen in haar gezicht dan. Denk dat er weinig mensen zijn die uberhaupt naar haar gezicht hebben gekeken...Zusje schreef:Ze lijkt een beetje op Charlie van GTST in haar gezicht .
Precies, die oranje muts viel mij als eerste op.
Gast- Gast
Vooral ook omdat ze de enige was met zo'n muts. Aandachttrekker.Reva schreef:Smikkell schreef:Alleen in haar gezicht dan. Denk dat er weinig mensen zijn die uberhaupt naar haar gezicht hebben gekeken...Zusje schreef:Ze lijkt een beetje op Charlie van GTST in haar gezicht .
Precies, die oranje muts viel mij als eerste op.
Gast- Gast
Oh ja hahaha mijn bikini schoof naar beneden toen Smikkel op der bek ging . Het was weer hilarisch .
Gast- Gast
Op je kaartje staat ook serieus dat je bij deelname toestemming geeft voor foto en filmmateriaal op o.a. internet en andere promotionele doeleinden. En dat je ook geen vergoeding kunt claimen..
Gast- Gast
Je kan zeggen wat je wilt maar haar bikini blijft wel zitten. Wellicht mag ik niet eens een bikini te dragen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Op je kaartje staat ook serieus dat je bij deelname toestemming geeft voor foto en filmmateriaal op o.a. internet en andere promotionele doeleinden. En dat je ook geen vergoeding kunt claimen..
In de meeste gevallen loopt het met een sisser af. Net zoiets als je geopereerd wordt. Dan zeggen ze dat het fout kan gaan maar die kans is wel heeeeel klein hoor, zo te verwaarlozen... En voor je het weet zijn er drie piemels op je hoofd genaaid. Ben je mooi klaar mee.
Gast- Gast
Zusje schreef:Je kan zeggen wat je wilt maar haar bikini blijft wel zitten. Wellicht mag ik niet eens een bikini te dragen
Gast- Gast
Je hoort hem ook zeggen "Jongens, jullie zijn te vroeg". Dat hoorde ik ook, maar wist niet dat ze toen ook al echt het water in gingen. Pas daarna zagen wij ook echt mensen rennen en pas dáárna gingen wij ook. Ik zie daar ook geen lint.
Gast- Gast
Er was wel een lint of touw, dat gooien ze los na het aftellen en dat aftellen was er dus ook niet dit jaar. Jammer dat dat fout is gegaan maar vond het ondanks die dingen toch erg leuk en gezellig zo met een hele groep .
Gast- Gast
Ik wachtte ook op het aftellen en was ook verbaasd dat iedereen ineens ging rennen want ik dacht dat ik nog 5 minuten had ofzo. Maar goed, ik ben gaan rennen en het ergste vond ik dat ik nog naar de zee aan het rennen was en er al allemaal mensen terugliepen. Toen dacht ik heel even ik doe het niet :-). Die mensen zagen er zo koud uit!
Gast- Gast
Zusje schreef:We gaan volgend jaar weer dus wie mee wil is welkom .
En idd, je krijgt wel het een en ander voor die 2 euro, daarvan gaat ook nog eens 1 euro naar de reddingsbrigade. Prima geregeld allemaal en superleuk om mee te maken .
Middleme, heb je alleen mij gezien? Haha . Ik liep met Bliss en Smikkel in ieder geval .
Lol! Ik zag je met meer lopen, maar alleen jou herkende ik zo snel van de foto's van hier
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Zusje schreef:Jammer dat je niks gezegd hebt .
Zal het volgende keer doen . Tging ook zo snel en daarbij wasik ook met anderen .
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ah gelukkig heet ik geen Smikkel. Zus is nog niet zo heel gek om iemand mee aan te spreken in gezelschap
Gast- Gast
Ik heb ook mee gedaan met mijn vriend en zwager, zoooo ontzettend gaaff! Wat een gigantische kick om mee te doen, net als eerder gezegd werd wilde ik dit ook al jaren doen en leefde er helemaal naar toe!
Het was echt belachelijk koud, maar zoon kick! Respect voor iedereen die mee heeft gedaan!
Het was echt belachelijk koud, maar zoon kick! Respect voor iedereen die mee heeft gedaan!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: