Wat zonde dat mensen zoveel bieden bij vakantie veilingen..
+11
Zwerver
dolfijntje24
Alias
SarahKey
banjer49
ekiaam87
Susan
Rovine
Ella
Lejow
Lady4
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zonde dat mensen zoveel bieden bij vakantie veilingen..
dolfijntje24 schreef:Maar als jij 1 euro gaat bieden dan weet je zeker dat mensen daar over heen gaan. Als je steeds 20, 21, 22 euro doet schiet het niet op daar bieden mensen snel over heen. Als je wat hoger gaat zitten zullen mensen het sneller opgeven. Lijkt mij wel logisch dat je niet hoger gaat zitten dan de standaard prijs.
Natuurlijk ga je niet boven de normale prijs zitten. Maar als je op het laatste moment biedt kun je nog wel eens mazzel hebben. Dat had ik dus ook.
Gast- Gast
Ik heb voor 80 euro 4 nachten Oostenrijk voor 2 personen mét ontbijt bemachtigd, een tijdje geleden. Dat vond ik een redelijk goede vangst
Gewoon goed observeren voordat je überhaupt iets onderneemt.
Gewoon goed observeren voordat je überhaupt iets onderneemt.
Gast- Gast
Google maar eens op die namen. Soms bieden ze zichzelf over en dit zijn inderdaad bots!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Het valt mij ook op dat er heel vaak ineens veel hogere biedingen komen. Eigenlijk kun je elke keer wachten tot de laatste paar seconden en dan een paar euro hoger bieden dan het laatste bod.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Tea-Leaf schreef:Ik heb twee keer wat gewonnen met een bod en dat was altijd lager dan de prijs die je via de officiële weg betaald.
Dus dom? Nee, niet als je het slim speelt.
+1
Ik heb zo ook al 2x kaarten gekocht voor een 90's Party en 1x om uit eten te gaan. Ik zoek wel eerst uit wat het orgineel kost zodat ik wel weet dat ik goede aanbieding heb. Ik stel voor mezelf een grens en hoger ga ik niet.
Aan die kappersbon zaten allerlei voorwaarden, zo mocht je niet 3x naar dezelfde kapper en moesten het kappers zijn waar je nog geen vaste klant bent. Leek me een leuke aanbieding, maar was toch niet helemaal wat ik er van verwacht had.
Gast- Gast
Je moet wel goed de actuele prijs weten en niet gaan overbieden. Ik heb er al veel leuke dingen mee gedaan voor een prikkie; sauna's, musicals, schoonheidsbon en feestjes!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Over raar bieden gesproken, zag net een veiling waarbij iemand eerst 1, vervolgens 50, 100, 150 en 180 bood, zonder dat een ander tussendoor een bod had gedaan. Hoezo je eigen prijs opdrijven
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
ik check altijd eerst ff de prijs op de site zelf en hou dan een prijs in gedachte waar ik niet over heen wil gaan.
IK snap die mensen niet die gewoon teveel er op bieden. Meer betalen dan het al is
via vakantieveilingen ben ik naar de beekse bergen geweest, high-tea, dr fish behandeling gehad, sauna
Alleen ben ik niet tevreden over de schoonheidsbon die ik heb gehad. zal ook wel liggen aan het bedrijf wat ik uitkoos. Heeft namelijk nooit tijd als ik bel en ik mag nog 2x terug.. pfff
IK snap die mensen niet die gewoon teveel er op bieden. Meer betalen dan het al is
via vakantieveilingen ben ik naar de beekse bergen geweest, high-tea, dr fish behandeling gehad, sauna
Alleen ben ik niet tevreden over de schoonheidsbon die ik heb gehad. zal ook wel liggen aan het bedrijf wat ik uitkoos. Heeft namelijk nooit tijd als ik bel en ik mag nog 2x terug.. pfff
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zoveel mensen online...
» Goede mensen, slechte mensen?
» Ouders bieden kind aan voor seks.
» Wat is jouw 'zonde' als mama?
» Wat is jouw zonde van vanavond?
» Goede mensen, slechte mensen?