oktober-november-december-januari mama meeting
+7
pitbullgup
Poisongirl
loesje
joyce0606
mickey
Ayla
blondje1313
11 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: oktober-november-december-januari mama meeting
@Poison: Oh ja, klopt! Jij woont ook in Limburg. Ik zou je eventueel op kunnen pikken. als ik mee durf
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Gewoon meedoen meiden!
Ik heb makkelijk praten, heb al genoeg via internet gedate is even raar, onwennig, maar is zo over hoor! Niet dat dit een date is hahah, maar wel via internet.
Ik heb makkelijk praten, heb al genoeg via internet gedate is even raar, onwennig, maar is zo over hoor! Niet dat dit een date is hahah, maar wel via internet.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
mickey schreef:@Poison: Oh ja, klopt! Jij woont ook in Limburg. Ik zou je eventueel op kunnen pikken.als ik mee durf
Dan gaan we gewoon samen, kunnen we t onderweg samen eng vinden,mhaha.
Joyce jouw idee klinkt super en lekker. Zwemmennis wat mij betreft een heel leuk idee trouwens!
Bij deze zeg ik ik ben van de,partij ook al vimd ik t eng! Als t door de week ik moet ik wel zsm een datum hebben, moet dan vrij vragen en dat is nogal,lastig bij mij op t werk....
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet alleen niet of Joyce nu een midweek of wel een week ging.
Waar ze heen gaat is trouwens 7 km bij mij vandaan, we kunnen eventueel ook hier afspreken en dan alsnog gaan zwemmen (als we tenminste met een wat groter groepje zijn), hier is iets meer ruimte denk ik. Waarschijnlijk heb ik dan ook wel weer een kortingsbon om te gaan zwemmen, anders echt behoorlijk prijzig! (Babyzwemmen is daar alleen op donderdagochtend, dat is wel wat goedkoper).
Waar ze heen gaat is trouwens 7 km bij mij vandaan, we kunnen eventueel ook hier afspreken en dan alsnog gaan zwemmen (als we tenminste met een wat groter groepje zijn), hier is iets meer ruimte denk ik. Waarschijnlijk heb ik dan ook wel weer een kortingsbon om te gaan zwemmen, anders echt behoorlijk prijzig! (Babyzwemmen is daar alleen op donderdagochtend, dat is wel wat goedkoper).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ja maar voordat iedereen er is is het zo 12-1 uur 's middags, dus dat heeft dan geen zin...
Ayla- Kletskop
Idd. waar spreken we trouwens af is datal bekend?
Poisongirl- Kletskop
blondje1313- Kletskop
Ik ben ook voor! Kom uit Oss dus Eindhoven is zeker goed te doen voor mij
En misschien kunnen beege floor en ik wel carpoolen? evt Loesje (moeten we wel een grote auto hebben hahaha)
edit ; Zit net te denken dan kan natuurlijk niet met al die maxi cosi's
En misschien kunnen beege floor en ik wel carpoolen? evt Loesje (moeten we wel een grote auto hebben hahaha)
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
pitbullgup schreef:Ik ben ook voor! Kom uit Oss dus Eindhoven is zeker goed te doen voor mij
carpoolen? in mijn geval niet handig haha heb mijn achterbank al bezet met kids en hun stoeltjes.. zou wel een zwangere mee kunnen nemen :-)
Gast- Gast
ik dacht al, waar laat je alle kindjes dan? Zo'n grote auto heb je toch niet?pitbullgup schreef:Ik ben ook voor! Kom uit Oss dus Eindhoven is zeker goed te doen voor mij
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Na jan heeft een kleine station dus wij zouden eventueel wel samen kunnen gaan dat past wel
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Wat een leuk idee! Jammer dat ik niet durf
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Tuurlijk durf je wel!
blondje1313- Kletskop
blondje1313 schreef:Tuurlijk durf je wel!
Weet dat het stom klinkt, maar vind dat echt doodeng (stom eigenlijk want heb de meeste van jullie wel op facebook dus het zijn geen totaal onbekende gezichten)
MissD- Prater
Ik durf ook niet, want ik "ken" jullie alleen via internet. ik heb mijn vriend via internet leren kennen...
Mocht het er nog van komen, en mocht ik ook kunnen, dan denk ik wel dat ik toch mee ga. Maar het zwemmen, zoals eerder werd voorgesteld, zie ik niet zo zitten...
Mocht het er nog van komen, en mocht ik ook kunnen, dan denk ik wel dat ik toch mee ga. Maar het zwemmen, zoals eerder werd voorgesteld, zie ik niet zo zitten...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Lijkt me een superleuk idee, maar het is voor mij echt veel te ver weg, en anders zou ik het ook niet durven denk ik...
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ooo wat fijn dat jullie zo lang hebben gedaan over een datum prikken, want nu heb ik ook een baby!!
Alleen kom ik uit het Oosten des lands... nog meer hier? Eindhoven is namelijk wel een eindje weg maar misschien als we samen kunnen rijden..
Vind het wel doodeng, maar lijkt me supergezellig! Oo tenminste.. mag ik wel mee ? Mijn baby is uit februari
Alleen kom ik uit het Oosten des lands... nog meer hier? Eindhoven is namelijk wel een eindje weg maar misschien als we samen kunnen rijden..
Vind het wel doodeng, maar lijkt me supergezellig! Oo tenminste.. mag ik wel mee ? Mijn baby is uit februari
Gast- Gast
Ik woon weer helemaal uit de route, maar als ik er kan komen met het ov kom ik ook!
Ja, dat zwemmen dat is leuk voor baby's. Kunnen we anders van die opblaasbare badjes neerzetten bij het huisje of bij iemand thuis?
@Nicci: jij moet ook mee, ik ben benieuwd naar jou!
Ja, dat zwemmen dat is leuk voor baby's. Kunnen we anders van die opblaasbare badjes neerzetten bij het huisje of bij iemand thuis?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik kom helemaal uit het noorden van het land, dus Eindhoven is wel een uur of 3 rijden voor mij..
Het had me leuk geleken om jullie eens te zien, maar dat is me echt te ver rijden...
Misschien een andere keer, als er nog eens een vervolg komt op een ander locatie..
Het had me leuk geleken om jullie eens te zien, maar dat is me echt te ver rijden...
Misschien een andere keer, als er nog eens een vervolg komt op een ander locatie..
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben dus ook vd partij. Miss moeten we een datum gaan zoeken. Hoe pakken we het aan?
Nicci ik ben ook heel benieuwd naar je, dus gewoon komen, haha.
Pindaatje, jammer maar snap t wel.
Nicci ik ben ook heel benieuwd naar je, dus gewoon komen, haha.
Pindaatje, jammer maar snap t wel.
Poisongirl- Kletskop
Supertalentje schreef:Ik woon weer helemaal uit de route, maar als ik er kan komen met het ov kom ik ook!
Anders kom je naar eindhoven met de trein, haal ik jullie daar op en rijdt je mee naar de locatie. Opgelost. Wil jullie graag meeten al vind ik t zelf ook heel eng, haha
Poisongirl- Kletskop
Poisongirl schreef:Supertalentje schreef:Ik woon weer helemaal uit de route, maar als ik er kan komen met het ov kom ik ook!
Anders kom je naar eindhoven met de trein, haal ik jullie daar op en rijdt je mee naar de locatie. Opgelost. Wil jullie graag meeten al vind ik t zelf ook heel eng, haha
Supertalent waar woon je ergens? Ik kom uit het westen van brabant... weet niet of je daar in de buurt woont? (oh :$ misschien heb ik je wel op fb en zit ik nu gewoon te vragen waar je vandaan komt terwijl ik het zo kan vinden bedenk ik me net).
MissD- Prater
Ik vind het ook heel eng hoor, maar het lijkt me wel leuk.
Eindhoven staat ook niet echt vast, niemand van diegene die wilden meeten komt echt uit Eindhoven.
Bij mij thuis mag, maar is niet super goed bereikbaar en ik denk voor veel mensen ver rijden.
Eindhoven staat ook niet echt vast, niemand van diegene die wilden meeten komt echt uit Eindhoven.
Bij mij thuis mag, maar is niet super goed bereikbaar en ik denk voor veel mensen ver rijden.
blondje1313- Kletskop
Ik kan ook 1 iemand in de buurt van nijmegen meenemen. Zit te denken, is omgeving utrecht dan niet centraler? We hebben nu al uit noord, oost en zuid nederland mensen.
Ayla- Kletskop
Ja, kan wat mij betreft ook. Ik heb de luiers trouwens
Poisongirl- Kletskop
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen