Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Yasmine schreef:Muppet: snap dat je je zo voelt. Maar je zult er toch doorheen moeten.
Ik weet t. Kan ik niet gewoon op tijd naar bed?
Ben je vanavond alleen met je man? Ik ga zo werken, mijn man is ook aan het werk. Heb nu al geen zin in de goedbedoelde wensen die ik om 12 uur van collega's ga krijgen. Allemaal lief bedoeld, maar heb ook echt een dipje nu.
Hopelijk zitten we volgend jaar in een andere situatie
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
voor Weegschaal en Muppet!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Yasmine schreef:Muppet: snap dat je je zo voelt. Maar je zult er toch doorheen moeten.
Ben je vanavond alleen met je man? Ik ga zo werken, mijn man is ook aan het werk. Heb nu al geen zin in de goedbedoelde wensen die ik om 12 uur van collega's ga krijgen. Allemaal lief bedoeld, maar heb ook echt een dipje nu.
Nee mijn schoonouders zijn hier. Voel me echt naar, hoofdpijn, misselijk, verdrietig, bah.
Jij ook sterke vanavond
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Lejow schreef: voor Weegschaal en Muppet!
Dankje, das lief
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Yasmine schreef:Muppet: snap dat je je zo voelt. Maar je zult er toch doorheen moeten.
Nee mijn schoonouders zijn hier. Voel me echt naar, hoofdpijn, misselijk, verdrietig, bah.
Jij ook sterke vanavond
Ik herken het. Ik ben nu alleen omdat ik dat wilde, maar eigenlijk ook weer niet. Zou lekker met mijn man weg willen kruipen. Krijg hem helaas niet te pakken vandaag, hij is brandweerman en zal het wel druk hebben. Ik ga zo werken en dan meld ik me ziek. Ik vind het wel weer even genoeg geweest. Hopelijk hebben we morgen het positieve gevoel weer een beetje terug. En ik wens je een goed 2012!
Weegschaal- Kletskop
Lejow schreef: voor Weegschaal en Muppet!
Dankjewel!
Weegschaal- Kletskop
Dankje lieve Weegschaal. Ik wens jou ook het beste voor 2012. Werkse zo, doe rustig aan hè
Muppetje- Ratel
Weegschaal: groot gelijk dat je even aan jezelf gaat denken. Hele dikke
Muppet: ik voel je pijn en verdriet gewoon door je post heen. Heb zo met je te doen. 2011 was geen gemakkelijk jaar voor je, dus 2012 kan alleen maar beter worden. Probeer je niet teveel vast te klampen aan wat je had kunnen hebben, maar kijk ook naar wat je wel hebt. Een lieve man met wie je je verdriet kunt delen en drie hele lieve forumvriendinnen die je door dik en dun steunen (puggle, amber en alyssa). En je bent 1 keer met behulp van clomid zwanger geraakt, dat gaat in 2012 vast nog een keer lukken.
Muppet: ik voel je pijn en verdriet gewoon door je post heen. Heb zo met je te doen. 2011 was geen gemakkelijk jaar voor je, dus 2012 kan alleen maar beter worden. Probeer je niet teveel vast te klampen aan wat je had kunnen hebben, maar kijk ook naar wat je wel hebt. Een lieve man met wie je je verdriet kunt delen en drie hele lieve forumvriendinnen die je door dik en dun steunen (puggle, amber en alyssa). En je bent 1 keer met behulp van clomid zwanger geraakt, dat gaat in 2012 vast nog een keer lukken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Muppetje schreef:Dankje lieve Weegschaal. Ik wens jou ook het beste voor 2012. Werkse zo, doe rustig aan hè
Komt goed! Mijn man net even gesproken en zit hier nu gelijk te snotteren. Maar raap mezelf bij elkaar en ga even afleiding zoeken. Vind het fijn dat ik zo even tegen jou aan kan 'praten' en dat je (helaas) ook precies snapt wat ik bedoel.
Bedankt lieve Muppetje!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Dankje lieve Weegschaal. Ik wens jou ook het beste voor 2012. Werkse zo, doe rustig aan hè
Komt goed! Mijn man net even gesproken en zit hier nu gelijk te snotteren. Maar raap mezelf bij elkaar en ga even afleiding zoeken. Vind het fijn dat ik zo even tegen jou aan kan 'praten' en dat je (helaas) ook precies snapt wat ik bedoel.
Bedankt lieve Muppetje!
Geen enkel probleem. Ik snap je inderdaad jammer genoeg erg goed. Vanmorgen heb ik ook even hard zitten janken.
En Yasmine, wat een ontzettend lief berichtje, dankjewel! Ach, ik heb het t vandaag gewoon even beetje moeilijk, je denkt toch terug aan hoe het jaar geweest is hè, en dat was niet makkelijk, maar het komt vast goed met mij...
Muppetje- Ratel
Muppet: YW. En het gaat zeker goedkomen met jou!
Jasmine- Ratel
Yasmine schreef:Muppet: YW. En het gaat zeker goedkomen met jou!
Oh dat weet ik ook wel hoor, dat gevoel heb ik ook wel heel sterk. Maar terugkijken op 2011 is niet echt mijn ding...
Muppetje- Ratel
Kan ik snappen. Nee, terugkijken hou ik ook niet zo van. Kijk liever vooruit.
Jasmine- Ratel
Lieve meiden,
Ik wens jullie allemaal veel vruchtbaarheid toe.
Een extra dikke knuffel voor weegschaal en mijn lieve forumvriendinnetje Muppet
Meiden ik gun het jullie zo!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Lieve meiden,
je bent n schat!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Lieve meiden,
je bent n schat!
Amber-- Ratel
Hebben jullie allemaal n leuke avond gehad?
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
Hoe is het hier?
Wij hebben een leuke avond gehad. Na 00.00 wel emotioneel door wat er dit jaar allemaal is gebeurd. Maar grotendeels waren het nu vreugdetranen!
Hoe is het hier?
Wij hebben een leuke avond gehad. Na 00.00 wel emotioneel door wat er dit jaar allemaal is gebeurd. Maar grotendeels waren het nu vreugdetranen!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Hallo Meiden,
Hoe is het hier?
Ik kan het me voorstellen, maar het is je zo gegund!
Ik probeer niet te veel terug te kijken en te doemdenken, maar het feit dat mijn miskraam niet goed doorzet valt me gewoon tegen. Mijn afspraak bij de gyn heb ik vervroegd van donderdag naar morgen. En dan hopen dat ik snel ingepland kan worden voor een curettage. En heel heel heel misschien heb ik alles al verloren, aangezien ik alleen nog bruinverlies heb. Dan is het deze keer zonder pijn geweest.
Weegschaal- Kletskop
Goedemiddag dames,
Ten eerste allemaal een ontzettend gelukkig en vruchtbaar Nieuwjaar gewenst.
@ Weegschaal.. Ik hoop voor je dat je geen curretage hoeft ondergaan. Goed van je dat je je afspraak hebt verzet! Hoe voel je je nu?
Hier gaat het goed. O&N is goed verlopen. Gezellig thuis met vrienden en de honden hebben zich ook voorbeeldig gedragen. Mijn dochter was wel wat bang van het vuurwerk, maar vond het prachtig. Hebben nog buiten gestaan, maar ik moest steeds mijn handen voor haar oren doen haha.
Ik zit als het goed is nu in mijn vruchtbare dagen.
Ten eerste allemaal een ontzettend gelukkig en vruchtbaar Nieuwjaar gewenst.
@ Weegschaal.. Ik hoop voor je dat je geen curretage hoeft ondergaan. Goed van je dat je je afspraak hebt verzet! Hoe voel je je nu?
Hier gaat het goed. O&N is goed verlopen. Gezellig thuis met vrienden en de honden hebben zich ook voorbeeldig gedragen. Mijn dochter was wel wat bang van het vuurwerk, maar vond het prachtig. Hebben nog buiten gestaan, maar ik moest steeds mijn handen voor haar oren doen haha.
Ik zit als het goed is nu in mijn vruchtbare dagen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Jelin; Ik voel me goed hoor. Probeer optimistisch te blijven omtrent het weer zwanger worden en vooral blijven. Ik baal er zeker van, maar heb nog alle hoop. Wil nu alleen wel van het vruchtje af, ben nogal ongeduldig
Fijn dat je een goede oud en nieuw hebt gehad, kan me voorstellen dat je dochter bang was van het vuurwerk, want wat een herrie geeft dat toch! En succes de komende dagen, hoop voor je dat het snel raak mag zijn!
Fijn dat je een goede oud en nieuw hebt gehad, kan me voorstellen dat je dochter bang was van het vuurwerk, want wat een herrie geeft dat toch! En succes de komende dagen, hoop voor je dat het snel raak mag zijn!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:@ Jelin; Ik voel me goed hoor. Probeer optimistisch te blijven omtrent het weer zwanger worden en vooral blijven. Ik baal er zeker van, maar heb nog alle hoop. Wil nu alleen wel van het vruchtje af, ben nogal ongeduldig
Dankjewel dat hoop ik ook . Mijn NOD is rond mijn verjaardag, dus dat zou wel een heel mooie cadeau zijn. Maar durf er niet teveel op te hopen.
Fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Hopelijk is snel alle ellende voorbij en kun je weer met frisse moed er tegen aan.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Goedemiddag dames,
Allereerst iedereen natuurlijk een zeer liefdevol en vruchtbaar 2012 toegewenst..
Hoe gaat het verder hier?
Hier eigenlijk weinig te melden. Bedenk me net dat ik over een dag of zes alweer ongesteld moet worden. Moet eerlijk zeggen dat we tijdens de vakantie voornamelijk met de vakantie zijn bezig geweest en met de aanstaande bruiloft, dus verwacht niet echt een uikomst (behalve dan een menstruatie) deze maand. T gaat een drukke maand worden deze maand, en kijk er wel een beetje tegenop, maar toch weer met frisse moed een nieuw jaar in en wetend en hopend dat 2012 ons nog meer geluk zal brengen dan 2011 al heeft gebracht.
Een fijne dag allemaal.
Allereerst iedereen natuurlijk een zeer liefdevol en vruchtbaar 2012 toegewenst..
Hoe gaat het verder hier?
Hier eigenlijk weinig te melden. Bedenk me net dat ik over een dag of zes alweer ongesteld moet worden. Moet eerlijk zeggen dat we tijdens de vakantie voornamelijk met de vakantie zijn bezig geweest en met de aanstaande bruiloft, dus verwacht niet echt een uikomst (behalve dan een menstruatie) deze maand. T gaat een drukke maand worden deze maand, en kijk er wel een beetje tegenop, maar toch weer met frisse moed een nieuw jaar in en wetend en hopend dat 2012 ons nog meer geluk zal brengen dan 2011 al heeft gebracht.
Een fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
ik wens jullie ook alle vruchtbaarheid toe!
weegschaal: wat naar dat de miskraam niet door zet, dan blijf je ook maar geconfronteerd mee worden, en het is al zo zwaar...ik hoop voor je dat je alles al bent verloren, mijn miskraam is ook pijnloos verlopen en ik had maar 2 dagen bloedverlies.
amber: sterkte de komende tijd, probeer te genieten, want ik denk wel dat je wat nerveus bent wat betreft de eerste weken, of heb je dit gevoel helemaal niet? heb je het gevoel dat helemaal goed zit? ik ga heel hard duimen dat de kleine zich lekker vast blijft houden aan mama! het wordt een klein draakje, en die zijn sterk dus dat moet wel
weegschaal: wat naar dat de miskraam niet door zet, dan blijf je ook maar geconfronteerd mee worden, en het is al zo zwaar...ik hoop voor je dat je alles al bent verloren, mijn miskraam is ook pijnloos verlopen en ik had maar 2 dagen bloedverlies.
amber: sterkte de komende tijd, probeer te genieten, want ik denk wel dat je wat nerveus bent wat betreft de eerste weken, of heb je dit gevoel helemaal niet? heb je het gevoel dat helemaal goed zit? ik ga heel hard duimen dat de kleine zich lekker vast blijft houden aan mama! het wordt een klein draakje, en die zijn sterk dus dat moet wel
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Dankjewel Joyce wat lief!!
Ik ben inderdaad nerveus en vind het eng. Aan de andere kant heb ik wel echt het gevoel dat het goed zit en daar probeer ik me aan vast te houden.
Ik ben inderdaad nerveus en vind het eng. Aan de andere kant heb ik wel echt het gevoel dat het goed zit en daar probeer ik me aan vast te houden.
Amber-- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: