DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ja ben ik ook...al gaat het beetje op en af...maar mag van mijzelf een keer dit eten aangezien dat dus al even terug is. En dit weekend eet ik ook al s avonds wat ongezonde dingen. In januari ga ik weer streng(er) zijn.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Handig is anders.Zelda schreef:Mag je dan nooit frietjes?Zusje schreef:Ik dacht dat je aan de lijn was Ibs?
Gast- Gast
Ach, voor 1 keer zondigen mag best toch...je hoeft jezelf toch niet alles te ontzeggen.Smikkell schreef:Handig is anders.Zelda schreef:Mag je dan nooit frietjes?Zusje schreef:Ik dacht dat je aan de lijn was Ibs?
Gast- Gast
Zelda schreef:Mag je dan nooit frietjes?Zusje schreef:Ik dacht dat je aan de lijn was Ibs?
haha was ook mjn gedachte Mag toch wel eens wat lekkers. Zoals ik al zei is dat al even terug dat ik dat gehad heb.
Nou potsiedosie zeg, een keer frietjes uit de oven als je aan het lijnen bent, het is echt een schaaaaaaaaaaande...
Lekker gewoon eten hoor Ibbeltje!
Lekker gewoon eten hoor Ibbeltje!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Handig is anders.Zelda schreef:Mag je dan nooit frietjes?Zusje schreef:Ik dacht dat je aan de lijn was Ibs?
dat klopt maar je maakt mij niet wijs dat als je aan het lijnen bent er niet af en toe wat ongezonds je mond in gaat
Oow sorry Zelda had de foto gemist maar hij staat je goed!!!
Oh en ben je afgevallen Zelda??
Smikkell schreef:Handig is anders.Zelda schreef:Mag je dan nooit frietjes?Zusje schreef:Ik dacht dat je aan de lijn was Ibs?
Tuurlijk mag je een keer frieten. Lijnen heeft niet alleen ermee te maken door geen frieten meer te eten.
Het zit in het hele voedingspatroon wil je er ook echt afvallen.
En een keer frietjes eten lijkt mij echt geen probleem.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zelda ik zei het vanmiddag al op de whatsapp....
LEKKER DING staat je mooi
LEKKER DING staat je mooi
Stuiterbal- Kletskop
Zelda schreef:Ik ben juist aangekomenIbbeltje schreef:Oh en ben je afgevallen Zelda??
aangekomen??? Waar dan?? Grappig dat het dan lijkt voor mij dat je slanker bent
Normaal gesproken heb ik 38 maar ik moest voor dit jurkje een maat 40 hebbenIbbeltje schreef:Zelda schreef:Ik ben juist aangekomenIbbeltje schreef:Oh en ben je afgevallen Zelda??
Gast- Gast
Kan ook aan het jurkje liggen he. Licht er maar net aan hoe het uitvalt !
Stuiterbal- Kletskop
Mooi jurkje zelda! Ik dacht ook te zien dat je afgevallen bent, hij staat je mooi.
Mag ik mijn oud&nieuw outfit ook even posten? Ik twijfel zoooooooo
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:We kunnen ook ubergezond het nieuwe jaar ingaan. Op de drank na danZusje schreef:Toet: Hoi!
Zelda: Ja!
Smikkel: Ja!
Smik, ik weet niet wat je nu moet eten. Heb net wat uit de vriezer getrokken. Moeten we morgen ook maar even voor kijken, wat we in de avond willen eten...
Ik heb gister al frietjes gegeten, want dat wilde ze graag. Eigenlijk wil ik gewoon gebruiken wat in huis is, maar dat is eigenlijk niet zoveel.
Ubergezond? Ik wil best koken hoor, geen probleem... Patat zie ik sowieso niet echt zitten, ik voel me daarna altijd ranzig. Hebben jullie gelijk mijn gedachtegang daarover .
Zelda, wat een lijf!
Shit, ik zou van het forum afgaan en me aan gaan kleden
Toet: Jaaaa!
Laatst aangepast door Zusje op vr 30 dec 2011 - 5:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar datkan ook aan het jurkje liggen Zelda. Heb ook soms een andere maat bij de ene winkel of de andere.
Dat zegt natuurlijk niet of je bent aangekomen, maar meer over de maattabel de ze hanteren bij dit jurkje.Zelda schreef:Normaal gesproken heb ik 38 maar ik moest voor dit jurkje een maat 40 hebbenIbbeltje schreef:Zelda schreef:Ik ben juist aangekomenIbbeltje schreef:Oh en ben je afgevallen Zelda??
Gast- Gast
Ja doen Toet!!Toet schreef:Mooi jurkje zelda! Ik dacht ook te zien dat je afgevallen bent, hij staat je mooi.
Gast- Gast
Aan de weegschaal te zien ben ik toch helaas aangekomen. Maar goed, als ik van jullie hoor dat het jurkje mooi staat dan zal het wel zo zijnSmikkell schreef:Dat zegt natuurlijk niet of je bent aangekomen, maar meer over de maattabel de ze hanteren bij dit jurkje.Zelda schreef:Normaal gesproken heb ik 38 maar ik moest voor dit jurkje een maat 40 hebbenIbbeltje schreef:Zelda schreef:Ik ben juist aangekomenIbbeltje schreef:Oh en ben je afgevallen Zelda??
Gast- Gast
Ah, maar net had je het niet over de weegschaal, maar over de maat in een jurkje!Zelda schreef:Aan de weegschaal te zien ben ik toch helaas aangekomen. Maar goed, als ik van jullie hoor dat het jurkje mooi staat dan zal het wel zo zijnSmikkell schreef:Dat zegt natuurlijk niet of je bent aangekomen, maar meer over de maattabel de ze hanteren bij dit jurkje.Zelda schreef:Normaal gesproken heb ik 38 maar ik moest voor dit jurkje een maat 40 hebbenIbbeltje schreef:Zelda schreef:Ik ben juist aangekomenIbbeltje schreef:Oh en ben je afgevallen Zelda??
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: