DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Toegeven aan je ziek zijn werkt vaak wel het beste. Hoe jammer het ook is.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Bwahh... ik heb net een bakje cruesli met yoghurt op en ben nu misselijk. Vannacht al onrustige buik gehad, hopelijk zet er niets door, want ik was van plan om zo op de trein te stappen en morgen pas weer terug te komen
Goedemorgen trouwens Hier is het al druk met vuurwerk..
Goedemorgen trouwens Hier is het al druk met vuurwerk..
Gast- Gast
Mapje waar ga je heen?
Morgen meiden! Hier is het ook al druk Maple! Hoop idd dat het niet doorzet voor je .
Gast- Gast
Ik zie het alweer. Den Haag is zo'n stad waar je met O&N net zoveel zwaailichten ziet als vuurwerk..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zie het alweer. Den Haag is zo'n stad waar je met O&N net zoveel zwaailichten ziet als vuurwerk..
Nee, het is zo'n stad waar de politie niet meer naar buiten durft . Ga je aankleden en kom hier heen. IK MOET DIE ULTIMATE CHOCOLATE CHIP COOKIE N OREO FUDGE BROWNIE BAR MAKEN!
Gast- Gast
Oke, oke. Ontbijt zit er in. Ik ga douchen en mijn tas pakken en dan kom ik mij hier weer melden.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik zie het alweer. Den Haag is zo'n stad waar je met O&N net zoveel zwaailichten ziet als vuurwerk..
Nee, het is zo'n stad waar de politie niet meer naar buiten durft . Ga je aankleden en kom hier heen. IK MOET DIE ULTIMATE CHOCOLATE CHIP COOKIE N OREO FUDGE BROWNIE BAR MAKEN!
Nieuwjaarsduik spullen meenemen?
Gast- Gast
Ja, neem je bikini mee en iets voor aan je voeten op het strand en het water mee in te gaan. Het zand is zo koud dat het pijnlijk is voor je voeten.
Gast- Gast
Goedemorgen !!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Smikkel en ZUsje veel plezier jullie!
Zusje schreef:Sjaan krijgt tot eind van het jaar 2xpw therapie !
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zusje en Smikkie, ik hoorde ergens dat je dikke sokken aan moet doen als je het water in gaat. Het water is zó koud dat je anders direct ijsklompjes hebt en dan doet het zand nóg zeerder aan je voeten.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb schoentjes in mijn tas.
Ben er weer! Ben weer heerlijk Mvr. Slak vandaag!
Ik weet niet wat ik aan moet. Ik heb eigenlijk best leuke kleding in mijn kast hangen zag ik net, alleen jammer dat ik het allemaal niet pas
Ben er weer! Ben weer heerlijk Mvr. Slak vandaag!
Ik weet niet wat ik aan moet. Ik heb eigenlijk best leuke kleding in mijn kast hangen zag ik net, alleen jammer dat ik het allemaal niet pas
Gast- Gast
Evy schreef:Zusje en Smikkie, ik hoorde ergens dat je dikke sokken aan moet doen als je het water in gaat. Het water is zó koud dat je anders direct ijsklompjes hebt en dan doet het zand nóg zeerder aan je voeten.
Dat heb ik tot nu toe dan niet gemerkt hoor . Sowieso vallen je voeten al bijna van je benen af VOOR je überhaupt het water in bent geweest. Ik doe het dan ook nooit meer met blote voeten. Die sokken worden dan toch ook nat en koud, dat lijkt me dan weer niks om soppend dat hele stuk terug te moeten gaan.
Gast- Gast
Ik moet vanavond eigenlijk in jaren 20 stijl naar een feestje van vrienden, maar daar heb ik geen zin in!! Heb het overigens niet eens . Ik heb sowieso geen zin in een feestje..
En ik heb geen leuke kleren!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Die zit in de was, maar heb een andere lekkere broek in mijn tas zittenZusje schreef:Ik zeg, neem je meest relaxte broek mee, hou ik mijn pyjama aan .
Gast- Gast
Kabouter schreef:Ik moet vanavond eigenlijk in jaren 20 stijl naar een feestje van vrienden, maar daar heb ik geen zin in!! Heb het overigens niet eens . Ik heb sowieso geen zin in een feestje..
Kom je ook wel een beetje laat mee ook dat je er niks voor hebt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die zit in de was, maar heb een andere lekkere broek in mijn tas zittenZusje schreef:Ik zeg, neem je meest relaxte broek mee, hou ik mijn pyjama aan .
Top! Ik ga mijn raam zemen, of is dat stom?
Gast- Gast
Tussen de tijd van uitnodigen en vanavond zat dan ook niet heel veel tijd..en met andere dingen aan je hoofd komt het dan wel eens voor dat je te laat bent ja.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Zusje schreef:Smikkell schreef:Die zit in de was, maar heb een andere lekkere broek in mijn tas zittenZusje schreef:Ik zeg, neem je meest relaxte broek mee, hou ik mijn pyjama aan .
zodat je het vuurwerk kan zien!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Lijkt me een beetje koud, maar stom, nee!Zusje schreef:Smikkell schreef:Die zit in de was, maar heb een andere lekkere broek in mijn tas zittenZusje schreef:Ik zeg, neem je meest relaxte broek mee, hou ik mijn pyjama aan .
Ik ben geloof ik klaar.. Ik ga mijn spullen in een tas gooien en dan pak ik de bus. Ik laat je weten als ik in de trein stap.
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: