ovulatietesten, help...
+7
Wennes
Lejow
Annie24
snoezel
Puzzle
Le Chat Noir
Muppetje
11 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: ovulatietesten, help...
Whahahaha, zo'n woord vind ik echt niet bij jou passen. Of heb ik dan een verkeerd beeld van je?Muppetje schreef:Typtyfus, duidelijk, forummen op je telefoon is niet altijd even makkelijk....
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Whahahaha, zo'n woord vind ik echt niet bij jou passen. Of heb ik dan een verkeerd beeld van je?Muppetje schreef:Typtyfus, duidelijk, forummen op je telefoon is niet altijd even makkelijk....
Wat heb je voor een beeld van mij dan?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Vlg mij is mij ooit verteld dat sperma dat trager werd, dat heeft met miskramen niks te maken natuurlijk. Maar heb me er nooit echt in hoeven verdiepen, gelukkig.Weegschaal schreef:Stofzuiger schreef:Iedere dag is toch juist niet goed voor de kwaliteit van het sperma? Om de dag is juist beter is mij altijd verteld?
De eerste keer dat ik zwanger werd hadden we het iedere dag gedaan, waren toen op vakantie dus vandaar. Omdat ik toen een miskraam heb gehad heb ik het die andere maand dat ik zwanger werd om de dag gedaan met bovenstaand verhaal in mijn achterhoofd. Maar nu weer een miskraam, dus volgens mij maakt het gewoon niet uit!
Gast- Gast
Huiselijk, netjes, ordelijk, beleefd, bescheiden.Muppetje schreef:Stofzuiger schreef:Whahahaha, zo'n woord vind ik echt niet bij jou passen. Of heb ik dan een verkeerd beeld van je?Muppetje schreef:Typtyfus, duidelijk, forummen op je telefoon is niet altijd even makkelijk....
Edit: Heel gewaagd om dit neer te zetten
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Huiselijk, netjes, ordelijk, beleefd, bescheiden.Muppetje schreef:Stofzuiger schreef:Whahahaha, zo'n woord vind ik echt niet bij jou passen. Of heb ik dan een verkeerd beeld van je?Muppetje schreef:Typtyfus, duidelijk, forummen op je telefoon is niet altijd even makkelijk....
Oh nee dat klopt allemaal wel denk ik Grappig, haal je dat uit mn reacties?
Maarja, het is het enige goede woord om al die gekke typefouten te verklaren
Muppetje- Ratel
Hoezo gewaagd?
Muppetje- Ratel
Ja. Ik bestudeer jouMuppetje schreef:Stofzuiger schreef:Huiselijk, netjes, ordelijk, beleefd, bescheiden.Muppetje schreef:Stofzuiger schreef:Whahahaha, zo'n woord vind ik echt niet bij jou passen. Of heb ik dan een verkeerd beeld van je?Muppetje schreef:Typtyfus, duidelijk, forummen op je telefoon is niet altijd even makkelijk....
Oh nee dat klopt allemaal wel denk ik Grappig, haal je dat uit mn reacties?
Maarja, het is het enige goede woord om al die gekke typefouten te verklaren
Haha, geen idee, was het eerste wat in mij op kwam. En blijkbaar zit ik wel goed
Gast- Gast
Nou muppet, je mag vandaag hard je best gaan doen met je man
Je hebt je piek gehad.
Succes en veel plezier
Je hebt je piek gehad.
Succes en veel plezier
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Omdat ik er ook regelmatig helemaal naast zit, en dan moet je het zo 'uitleggen', en wat zeg je dan...Muppetje schreef:Hoezo gewaagd?
Gast- Gast
Viva schreef:Nou muppet, je mag vandaag hard je best gaan doen met je man
Je hebt je piek gehad.
Succes en veel plezier
We hebben ons best al gedaan hoor, haha. Hoe is het met jou?
En stofzuiger, ja je zit wel goed. Bijzonder dat je me bestudeert, zoooo spannend ben ik niet hoor
Muppetje- Ratel
Stofzuiger schreef:Vlg mij is mij ooit verteld dat sperma dat trager werd, dat heeft met miskramen niks te maken natuurlijk. Maar heb me er nooit echt in hoeven verdiepen, gelukkig.Weegschaal schreef:Stofzuiger schreef:Iedere dag is toch juist niet goed voor de kwaliteit van het sperma? Om de dag is juist beter is mij altijd verteld?
De eerste keer dat ik zwanger werd hadden we het iedere dag gedaan, waren toen op vakantie dus vandaar. Omdat ik toen een miskraam heb gehad heb ik het die andere maand dat ik zwanger werd om de dag gedaan met bovenstaand verhaal in mijn achterhoofd. Maar nu weer een miskraam, dus volgens mij maakt het gewoon niet uit!
Dat klinkt eigenlijk wel logischer, trager sperma. Ik dacht gelijk aan slecht kwaliteit als in afwijkingen aan...
Maar ontopic; Hoop zo dat het raak is Muppetje!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Maar of het echt zo is weet ik niet hoor, maar ergens in mijn achterhoofd hangt het. Kan ook een bakerpraatje zijn.Weegschaal schreef:Stofzuiger schreef:Vlg mij is mij ooit verteld dat sperma dat trager werd, dat heeft met miskramen niks te maken natuurlijk. Maar heb me er nooit echt in hoeven verdiepen, gelukkig.Weegschaal schreef:Stofzuiger schreef:Iedere dag is toch juist niet goed voor de kwaliteit van het sperma? Om de dag is juist beter is mij altijd verteld?
Dat klinkt eigenlijk wel logischer, trager sperma. Ik dacht gelijk aan slecht kwaliteit als in afwijkingen aan...
Maar ontopic; Hoop zo dat het raak is Muppetje!
Gast- Gast
Dat hopen wij ook Weegschaal, maar dat zal wel haast niet, meteen na de miskraam
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Dat hopen wij ook Weegschaal, maar dat zal wel haast niet, meteen na de miskraam
Maar het kan wel. Je hoort vaak genoeg dat vrouwen gelijk weer zwanger zijn. Maar anders de volgende ronde graag!
Weegschaal- Kletskop
Muppetje schreef:Viva schreef:Nou muppet, je mag vandaag hard je best gaan doen met je man
Je hebt je piek gehad.
Succes en veel plezier
We hebben ons best al gedaan hoor, haha. Hoe is het met jou?
En stofzuiger, ja je zit wel goed. Bijzonder dat je me bestudeert, zoooo spannend ben ik niet hoor
Goed bezig!
Met mij gaat het goed!
Ik heb momenteel wat kramp onderin mijn buik, maar het is mij dinsdag erg meegevallen na de pillen.
Mijn lichaam was het al op gang aan het brengen/ het vruchtje aan het afstoten.
Ik heb na een aantal uur menstruatie achtige pijn gekregen en vervelende rugpijn onderin de rug.
De volgende dag was bijna alles eruit. Nu morgen nog een controle of het laatste beetje bloed, wat er nog in zat, er ook uit is!
En dan hopen dat mijn hcg snel naar beneden gaat en we er weer voor kunnen gaan!
Viva- Kletskop
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Dat hopen wij ook Weegschaal, maar dat zal wel haast niet, meteen na de miskraam
Maar het kan wel. Je hoort vaak genoeg dat vrouwen gelijk weer zwanger zijn. Maar anders de volgende ronde graag!
Ik ben het helemaal met je eens en heb er ook een goed gevoel bij. Maar toch ga ik er niet vanuit, kijk bijvoorbeeld naar Amber, het kan ook nog heel wat maanden gaan duren...
Viva, mooi dat het je mee is gevallen. Doe lekker rustig aan hè
Laatst aangepast door Muppetje op do 29 dec 2011 - 20:14; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Ook mijn temperatuur vind ik nog niet echt overtuigend, zucht... Ik test toch nog maar even door denk ik...
Muppetje- Ratel
Ja, kijk naar Amber! Met haar positieve test nu!
Maar inderdaad, het kan ook lang duren.
En ik doe rustig aan ja. Vandaag laatste controle.
En je temp, dat snap ik nog niet echt. Ik dacht dat je temp laag moest zijn voor je ovulatie, maar mijne kwam juist toen ik hoog zat!
En je temp, dat snap ik nog niet echt. Ik dacht dat je temp laag moest zijn voor je ovulatie, maar mijne kwam juist toen ik hoog zat!
Viva- Kletskop
Viva schreef:Ja, kijk naar Amber! Met haar positieve test nu!
Ben benieuwd, laat je even weten hoe het gegaan is?
Muppetje- Ratel
Als je als man vaak een zaadlozing hebt, maakt dat het sperma niet trager. De hoeveelheid is anders.. Toen mijn man's zaad getest moest worden moest hij 3 dagen van me afblijven.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Als je als man vaak een zaadlozing hebt, maakt dat het sperma niet trager. De hoeveelheid is anders.. Toen mijn man's zaad getest moest worden moest hij 3 dagen van me afblijven.
Ja dat moest hier ook inderdaad. Vond ik frustrerend, omdat het niet mocht wilde ik het juist liever leek wel
Muppetje- Ratel
Maak je jezelf niet helemaal gek met die ovulatietesten Muppet? En als je echt duidelijkheid wilt kan ik je adviseren om digitale testen te gebruiken met een "".
Krijg je geen folikelmeting in het ziekenhuis deze ronde?
Krijg je geen folikelmeting in het ziekenhuis deze ronde?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Muppetje schreef:Viva schreef:Ja, kijk naar Amber! Met haar positieve test nu!
Ben benieuwd, laat je even weten hoe het gegaan is?
Er zat alsnog wat. Het was 0,96 cm en onder de 1 cm denken ze dat het er nog zelf uit komt dus heb ik geen curretage nog nodig. Maar moet ik volgende week weer op controle komen. Maar het schijnt dat mijn baarmoedermond al iets aan het sluiten is, dus ik ben bang dat het er dan niet meer uit kan komen. Duimen dus dat het er volgende week allemaal uit is!!
Viva- Kletskop
En als het er volgende week nog zit moet het er dus wel uitgezogen worden.
Was jij daar naar van? Was jij nou onder narcose toen?
Was jij daar naar van? Was jij nou onder narcose toen?
Viva- Kletskop
Vervelend Viva. Met het verhaal van Muppetje in mijn achterhoofd zou ik wel om een roesje vragen. Bij mij komt het ook nog niet echt lekker op gang. Ik heb donderdag controle, zit ook niet echt te wachten op een curettage...
Weegschaal- Kletskop
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: