Mission impossible!
+8
Blondie
Sorella
Tania
Rovine
Rumble
girli
Arwyn
Paper Crown
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mission impossible!
Pff I am losing it!
Mijn vriendin wilde eerst haar verjaardag niet vieren, ze is morgen jarig.. maar we wilden dit niet aan haar voorbij laten gaan.. dus organiseren we een little bday voor haar in een cocktailbar.. Maar nu wil ik cupcakes bestellen.. maar niemand bezorgd wat.. Ik word gek! Je moet minimaal 48u van te voren bestellen, wat ook logisch is maar dat heb ik niet meer!
Wie zoekt mee?! Oh ik heb er trouwens max 8 nodig, want er komen maar 5 mensen.. zo lastminute kon niemand meer..
Mijn vriendin wilde eerst haar verjaardag niet vieren, ze is morgen jarig.. maar we wilden dit niet aan haar voorbij laten gaan.. dus organiseren we een little bday voor haar in een cocktailbar.. Maar nu wil ik cupcakes bestellen.. maar niemand bezorgd wat.. Ik word gek! Je moet minimaal 48u van te voren bestellen, wat ook logisch is maar dat heb ik niet meer!
Wie zoekt mee?! Oh ik heb er trouwens max 8 nodig, want er komen maar 5 mensen.. zo lastminute kon niemand meer..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Mission impossible!
Of in je pauze naar een bakker in de buurt?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Een bakkerij die ze verkoopt en daar gaan kopen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Stofzuiger schreef:Kan je zelf niet bakken?
Is dit een serieuze vraag?
Misschien iemand van het forum die bij je in de buurt woont die ze kan bakken?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nucia schreef:Misschien iemand van het forum die bij je in de buurt woont die ze kan bakken?
Dat is een goeie!
Waar woon je ongeveer dan?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Amsterdam!Rovine schreef:Waar woon je ongeveer dan?
Hier verkopen ze ze ook gewoon bij de bakker. Dus kun je niet even een bakker bellen en ze dan bestellen voor morgen en ophalen?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Vraag het even in de Koken-pijler, daar is een heel Cupcake topic.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
2CKC2 schreef:Amsterdam!Rovine schreef:Waar woon je ongeveer dan?
Jammerdebammer. Zit me te vervelen en heb nog een uurtje of 4 voor ik wegmoet. Maar misschien iemand anders wel. Ik heb er trouwens ook nog een aantal in de vriezer liggen, misschien heeft een dichterbij gelegen forummer dat ook?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Vind je deze leuk? Ze zijn van Maitre Paul, te koop in de supermarkt en per 3 verpakt.
http://www.maitrepaul.nl/informatie/Producten/MiniMoments/Cupcakes_New_York.aspx
http://www.maitrepaul.nl/informatie/Producten/MiniMoments/Cupcakes_Los_Angeles.aspx
Laatst aangepast door Birgit op do 29 dec 2011 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Birgit schreef:
Vind je deze leuk? Ze zijn van Maitre Paul, te koop in de supermarkt en per 3 verpakt.
Die zijn wel leuk, maar ik wil zo'n mooie speciale dikke buttercream toefje!
Maar 8 cupcakes kan je toch wel bij de bakker halen en anders bestellen voor morgen? Gaat niet om tientallen.
Gast- Gast
Er zit een bakkertje op de rozengracht in Amsterdam, ik weet de naam niet maar ik zag gisteren op het raam dat ze ook cupcakes verkopen maar ik heb geen idee welke bakker dat is zodat ik even kan bellen..
http://www.google.nl/search?q=bakker+rozengracht+amsterdam&rls=com.microsoft:*:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLL_nl2CKC2 schreef:Er zit een bakkertje op de rozengracht in Amsterdam, ik weet de naam niet maar ik zag gisteren op het raam dat ze ook cupcakes verkopen maar ik heb geen idee welke bakker dat is zodat ik even kan bellen..
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:http://www.google.nl/search?q=bakker+rozengracht+amsterdam&rls=com.microsoft:*:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLL_nl2CKC2 schreef:Er zit een bakkertje op de rozengracht in Amsterdam, ik weet de naam niet maar ik zag gisteren op het raam dat ze ook cupcakes verkopen maar ik heb geen idee welke bakker dat is zodat ik even kan bellen..
Ja ik had al op google gezocht hoor haha! Zo dwaas ben ik ook niet maar het staat er niet..
2CKC2 schreef:Stofzuiger schreef:Kan je zelf niet bakken?
Is dit een serieuze vraag?
Hahaha Is het je nog gelukt?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Zo impossible lijkt het me niet, in de supermarkt kan je allemaal heerlijke dingen halen. En zelf maken, al dan niet met diegene voor wie het is, is nog leuk ook!
Gast- Gast
Bedoel je de Osdorper? Zit op de Westermarkt naast de AH. Die cupcakes zien er altijd zo lekker uit!
Blondie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11
De toef maken is juist 't makkelijkst! Ik heb laatst gewoon kant en klare cake'jes uit de supermarkt gehaald en er zelf zo'n toef opgedonderd; iedereen was onder de indruk! (Suckers..)
Gast- Gast
Die van maitre paul zijn lekker!! en er zit een mooie toef op, en vulling in het cakeje zelf.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Bazinga schreef:De toef maken is juist 't makkelijkst! Ik heb laatst gewoon kant en klare cake'jes uit de supermarkt gehaald en er zelf zo'n toef opgedonderd; iedereen was onder de indruk! (Suckers..)
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: