Tips bij hoesten?
+6
moepie
Blue flower
Fearie
Mamsie
CCC
Printje
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Tips bij hoesten?
Ik vind het toch wat vreemd allemaal, ook met die medicijnen. Als ik jou was, dan zou ik morgen wel de huisarts bellen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, het zit mij ook niet helemaal lekker.Darius schreef:Ik vind het toch wat vreemd allemaal, ook met die medicijnen. Als ik jou was, dan zou ik morgen wel de huisarts bellen.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ja, het zit mij ook niet helemaal lekker.Darius schreef:Ik vind het toch wat vreemd allemaal, ook met die medicijnen. Als ik jou was, dan zou ik morgen wel de huisarts bellen.
Het komt vast goed hoor!!!! Ik wil je echt niet ongerust maken. Als het echt erg was, dan was hij wel opgenomen in het ziekenhuis!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
O ja, als ik het idee had dat er echt iets mis was had ik wel aangedrongen op verder onderzoek, maar zo ziek (voor opname) vind ik hem niet, maar hij heeft wel dusdanig last dat ik hem niet door wilde laten tobben en aan de bel heb getrokken. Mocht het erger worden ga ik ook echt terug.Darius schreef:Stofzuiger schreef:Ja, het zit mij ook niet helemaal lekker.Darius schreef:Ik vind het toch wat vreemd allemaal, ook met die medicijnen. Als ik jou was, dan zou ik morgen wel de huisarts bellen.
Het komt vast goed hoor!!!! Ik wil je echt niet ongerust maken. Als het echt erg was, dan was hij wel opgenomen in het ziekenhuis!
Misschien is mijn beeld van RS virus ook niet helemaal juist (kan het ook milder verlopen), dat kan ook.
Gast- Gast
Hoe lijkt het nu? Heb je de huisarts nog gebeld?
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn huisarts is op vakantie
Maar het pufje helpt na toedienen in elk geval een paar uur, dus ga ik maar mee door. Vlg de apotheek (die heb ik wel even gebeld voor de zekerheid) klopt het dat het aan baby's gegeven wordt bij matige tot ernstige benauwheid, dus dat geeft al een beter gevoel. Het wordt gegeven bij virusaandoeningen en chronische longaandoeningen, dus of het evt RS, een uit de hand gelopen verkoudheidsvirus dat op de longen is geslagen of toch mogelijk astma, het kan bij allemaal.
Overdag gaat het ook wel met hem, maar 's avonds en 's nachts heeft hij echt veel last, gister na de laatste fles ook veel gespuugd door het hoesten en hebben een tijd beneden gezeten met hem vannacht. Vlg de apotheker mag hij nog een extra pufje hebben in de nacht als hij dan te kort komt, dus dat is een prettig idee. De arts zei gister ook dat hij extra mocht indien nodig, maar ik weet liever aantallen.
Donderdag in elk geval weer afspraak met de CB arts, kan ik het daar ook even terugkoppelen en kan ze even luisteren.
Hij is, tussen de hoestbuien door wel lekker vrolijk, daar ben ik erg blij mee.
Maar het pufje helpt na toedienen in elk geval een paar uur, dus ga ik maar mee door. Vlg de apotheek (die heb ik wel even gebeld voor de zekerheid) klopt het dat het aan baby's gegeven wordt bij matige tot ernstige benauwheid, dus dat geeft al een beter gevoel. Het wordt gegeven bij virusaandoeningen en chronische longaandoeningen, dus of het evt RS, een uit de hand gelopen verkoudheidsvirus dat op de longen is geslagen of toch mogelijk astma, het kan bij allemaal.
Overdag gaat het ook wel met hem, maar 's avonds en 's nachts heeft hij echt veel last, gister na de laatste fles ook veel gespuugd door het hoesten en hebben een tijd beneden gezeten met hem vannacht. Vlg de apotheker mag hij nog een extra pufje hebben in de nacht als hij dan te kort komt, dus dat is een prettig idee. De arts zei gister ook dat hij extra mocht indien nodig, maar ik weet liever aantallen.
Donderdag in elk geval weer afspraak met de CB arts, kan ik het daar ook even terugkoppelen en kan ze even luisteren.
Hij is, tussen de hoestbuien door wel lekker vrolijk, daar ben ik erg blij mee.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: