DagCafé
+19
Snoopy
Leine
Kabouter
Caresses
Toet
Atelier Madame
VeryCherry
Stuiterbal
Suus
May
silly-one
Erin
Ibbeltje
Burn
Qiara
Lejow
Rush
Alex
Jordana
23 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ik hoop het voor je Rush!
Jordana, lief dat je het vraagt
Het gaat redelijk, heb nu een fikse verkoudheid te pakken, dus rol van het ene in het ander. De misselijkheid is nu voor het grootste gedeelte weg, soms nog een dip. Blijf alleen nog erg moe
En verder twijfel ik over alles en maak ik me helemaal gek
box: ja, met la... nee toch zonder.. nee met.. nee zonder.. wit.. bruin.. nee met la.. nee een witte zonder la
geboortekaartjes: ja, die is leuk.. nee toch een ander.. oh ja deze wordt het.. nee toch niet..
Het gaat redelijk, heb nu een fikse verkoudheid te pakken, dus rol van het ene in het ander. De misselijkheid is nu voor het grootste gedeelte weg, soms nog een dip. Blijf alleen nog erg moe
box: ja, met la... nee toch zonder.. nee met.. nee zonder.. wit.. bruin.. nee met la.. nee een witte zonder la
geboortekaartjes: ja, die is leuk.. nee toch een ander.. oh ja deze wordt het.. nee toch niet..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, maar niet vanavond. Ik wil wel bij daglicht de auto bekijken en dat kan pas vrijdag, of misschien donderdag.Jordana schreef:Rush schreef:Ja, als de versnellingsbak goed is dan is de kans groot dat deze straks van mij is. Vanavond maar eens even bellen voor wat meer info.Jordana schreef:Idd maar dit is wel een mooie leuke opvolger ervoor..
En daarna gelijk vragen proefritje..
Maar het kan zo hard gaan met auto's zeg....
Je weet toch dat ik de mijne nieuw gekocht heb.. Ik heb er al 12.700 kilometer mee gereden
Wow 12.000+ km. dat is echt veel hahaah!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
lejow, je hebt nog even de tijd om te twijfelen wel fijn dat de misselijkheid een stuk minder is
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik hoop het voor je Rush!
Oww ik herken het van mijn collega.. Die is nu al weer klaar.. maar met alles was het Jor wat vind jij ervan..
Heel leuk hoor daar niet van maar ik wil ook...
Maar ik ben blij om te horen dat de misselijkheid bijna weg is. Geen last van je werk met het moe zijn? Of nu wel lekker even vakantie?
Ja Rush: Dat weet ik.. Heb hem nu een half jaartje en dan zou ik 2000 kilometer op een maand gereden hebben.. En ik heb helemaal geen lange kilometers gemaakt....
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Voorheen reed ik er ook best een hoop kilometers per maand op. Nu nog geen eens 1000 per maand.Jordana schreef:
Ja Rush: Dat weet ik.. Heb hem nu een half jaartje en dan zou ik 2000 kilometer op een maand gereden hebben.. En ik heb helemaal geen lange kilometers gemaakt....
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Voorheen reed ik er ook best een hoop kilometers per maand op. Nu nog geen eens 1000 per maand.Jordana schreef:
Klinkt zo veel he 1000 per maand.. Terwijl je er zo eigenlijk aan zit..
Jordana- Ratel
Nou Lily , de tijd gaat echt rete snel pfff!!
En Jordana, ik ben ontzettend blij dat ik vakantie heb, liep echt op mijn laatste loodjes. Ik hoop dat ik het na de vakantie allemaal wat beter vol hou, dat de kids ook wat aangenamer zijn, en dan is het aftellen tot mijn verlof! (nog 7,5 week werken, en nog 1 week voorjaarsvakantie)
12.000 km is behoorlijk veel!
Wij hebben hem sinds 28 juli en we hebben er nu bijna 9000 op staan
En Jordana, ik ben ontzettend blij dat ik vakantie heb, liep echt op mijn laatste loodjes. Ik hoop dat ik het na de vakantie allemaal wat beter vol hou, dat de kids ook wat aangenamer zijn, en dan is het aftellen tot mijn verlof! (nog 7,5 week werken, en nog 1 week voorjaarsvakantie)
12.000 km is behoorlijk veel!
Wij hebben hem sinds 28 juli en we hebben er nu bijna 9000 op staan
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja klopt inderdaad. Ik laat m`n vriend wel even bellen vanavond. Eerst maar even bij die vriend horen wat hij over heeft voor m`n schroothoopje.Jordana schreef:Rush schreef:Voorheen reed ik er ook best een hoop kilometers per maand op. Nu nog geen eens 1000 per maand.Jordana schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja klopt inderdaad. Ik laat m`n vriend wel even bellen vanavond. Eerst maar even bij die vriend horen wat hij over heeft voor m`n schroothoopje.Jordana schreef:Rush schreef:Voorheen reed ik er ook best een hoop kilometers per maand op. Nu nog geen eens 1000 per maand.Jordana schreef:
Aaaaahhhh schroothoopje.. hahahahha
Lejow: Hoop dat ze dan weer wat rustiger zijn.. Maar jeetje het gaat wel hard hoor.. Voordat ik weet zit jij thuis..
Jordana- Ratel
Ik ga eerst van die website af, anders maak ik mezelf helemaal gek!
Rush- Lady Post-a-lot
Plop.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Plop.
perdeplop!
Ja, dat vind ik dus ook Jordana, daarom heb ik nu ook ineens stress haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mwoah, en bij jou?
Burn- Lady Post-a-lot
En met jou?
Het is hier gigantisch druk, maar helaas. Ik kan niet zoveel omdat m'n knieschijf er weer naast is geschoten dus loop ik mank rond daar..
Het is hier gigantisch druk, maar helaas. Ik kan niet zoveel omdat m'n knieschijf er weer naast is geschoten dus loop ik mank rond daar..
Burn- Lady Post-a-lot
aah dat is balen dat je niet veel kan.
Ja met mij ook wel goed hoor alleen ontzettend moe en heel de dag door ontzettend misselijk waardoor ik bijna niks eet.
Ja met mij ook wel goed hoor alleen ontzettend moe en heel de dag door ontzettend misselijk waardoor ik bijna niks eet.
Gast- Gast
Reva schreef:Is winkelcentrum Alexandrium in Rotterdam leuk?
Ik kan volmondig ja zeggen
1: omdat ik er vlakbij woon
2: het is overdekt
3: je hebt vrijwel alle winkels die je je maar kunt bedenken
4: het ligt naast het trein station / snelweg dus goede verbinding
5: de parkeerkosten zijn te doen
Lejow- Lady Post-a-lot
Lily schreef:aah dat is balen dat je niet veel kan.
Klinkt heel cliche, maar je moet echt proberen te blijven eten
Om de 2 uur iets kleins, anders wordt de misselijkheid alleen maar erger!
Lejow- Lady Post-a-lot
ja doe m`n best ga dadelijk in de winkel ook wat pudding of toetjes iets halen, dat werkt al wat makkelijker weg dan brood ofzo.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: