Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk woord gebruik je vaak? (Stopwoord/zin)

+9
Bliss
Tania
Jeanette
TGR
Thunder
Blond
Toet
Sugarfall
Feline
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welk woord gebruik je vaak? (Stopwoord/zin) - Pagina 2 Empty Re: Welk woord gebruik je vaak? (Stopwoord/zin)

Bericht  Lady Starstruck zo 25 dec 2011 - 0:11

ja psies (ook op die manier dus), heb je helemaal gelijk in en dat echt he gebruik ik ook!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk woord gebruik je vaak? (Stopwoord/zin) - Pagina 2 Empty Re: Welk woord gebruik je vaak? (Stopwoord/zin)

Bericht  Bliss zo 25 dec 2011 - 1:18

_Chance schreef:
Bliss schreef:Ofzo/enzo gebruik ik heel vaak, maar verder valt het volgens mij mee met mijn stopwoorden. Bijanderen vallen stopwoorden me echt meteen op en als ik er dan op blijf letten, kan ik me er echt an gaan ergeren laughcry

Haha, ik had op een van mijn bijbaantjes een collega, en die zei na elke zin: 'weet je nie?'. En dat viel heel snel op. En dan gingen een andere collega van mij ik haar nadoen, en steeds 'weet je nie?' zeggen als ze er niet was. En dan ook met zo'n ordinair accent laughcry

Oh lekkere typefouten in mijn stukje, was net wakker vanmorgen en typte het zonder bril/lenzen :o

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum