Welk merk flesvoeding?
+9
East
mickey
sheila123
Ayla
Darius
woezel
Bruintje Beer
Tania
teletascha
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welk merk flesvoeding?
Stofzuiger schreef:Klopt, in het ziekenhuis maken ze grote flessen per dag, dus voor mijn jongens stond er op de eerste dag s morgens al een liter klaargemaakte voeding in de koelkast wat ze dan in 5x 200cc kregen.
Mijn borstvoeding werd in het eerste ziekenhuis bijna niet gegeven, toen ze overgeplaatst werden kreeg ik bijna alle bv weer mee
oké, dat vind ik echt héél, héél erg slecht, hier zou ik serieus een klacht om indienen.
En w.b. voeding in voren maken: ik heb altijd mee gekregen dat de kans op bacteriegroei hoger is als je het een tijdje staat en het daarom verstandiger is om het per keer te maken en voeding daarom niet voor een tweede keer op te warmen.
Gast- Gast
Dat hebben ze na overplaatsing wel gewoon op gelukkig, dus heb me er niet al te druk over gemaakt, stond mijn hoofd niet echt naar. Was al blij dat ik heel even uit al het gehuil was.
Als ze het weggegooit hadden was ik wel heel boos geworden...
Als ze toen niet opgenomen waren had het misschien wel gekker geweest, dus dit kon ik wel hebben. Hier kregen ze ook weleens kv als ik te kort kwam en de flessen die ik zelf gaf (2x per dag) was wel bv, dus het was geen volledige switch. Maar wel beetje slordig.
Op het dagprogramma stond ook bv of friso 1, waarschijnlijk is er gewoon vanuit gegaan dat ik live voedde ofzo.
Als ze het weggegooit hadden was ik wel heel boos geworden...
Als ze toen niet opgenomen waren had het misschien wel gekker geweest, dus dit kon ik wel hebben. Hier kregen ze ook weleens kv als ik te kort kwam en de flessen die ik zelf gaf (2x per dag) was wel bv, dus het was geen volledige switch. Maar wel beetje slordig.
Op het dagprogramma stond ook bv of friso 1, waarschijnlijk is er gewoon vanuit gegaan dat ik live voedde ofzo.
Gast- Gast
Ik gebruikte hier vanaf dag 1 Friso standaard 1. Daar dronk ze alleen heel slecht van, en ze bleef ook een slechte drinker de eerste tijd. Gek genoeg dronk ze binnen een dag veel beter toen ik overstapte op Friso voor spugen en krampjes (ivm erge krampjes). Dit rook en smaakte ook heel anders. Leek wel alsof ze de standaard niet lekker vond. Geen idee of dat zo was, maar het was wel opmerkelijk dat ze daar zoveel beter van ging drinken!
Met 6 maanden overgestapt op Nestlé Groeie Start 2. Omdat dit goed voor het buikje zou zijn. De erge krampjes waren al voorbij, maar vond het wel een fijn idee om een gewone voeding te hebben met net een beetje extra aandacht voor het buikje. Daarna met 10 maanden over op de nummer 3 hiervan en die gebruiken we nog steeds (al begint ze halfvolle melk steeds beter te drinken, dus binnenkort helemaal geen flesvoeding meer).
Ik maakte de flessen in het begin met gekookt water wat ik had laten afkoelen, en dat warmde ik dan op in de magnetron. Zo deed de kraamzorg het, en zo ben ik het de eerste tijd blijven doen. Toen hoorde ik op het CB dat het ook anders mocht. Met koud kraanwater en dat opwarmen in de magnetron. Daarna ben ik het op die manier gaan doen. Ik maakte trouwens altijd pas voeding klaar als het tijd was, maakte nooit iets lang van tevoren klaar omdat dit niet aan te raden is ivm eventuele bacteriegroei.
Met 6 maanden overgestapt op Nestlé Groeie Start 2. Omdat dit goed voor het buikje zou zijn. De erge krampjes waren al voorbij, maar vond het wel een fijn idee om een gewone voeding te hebben met net een beetje extra aandacht voor het buikje. Daarna met 10 maanden over op de nummer 3 hiervan en die gebruiken we nog steeds (al begint ze halfvolle melk steeds beter te drinken, dus binnenkort helemaal geen flesvoeding meer).
Ik maakte de flessen in het begin met gekookt water wat ik had laten afkoelen, en dat warmde ik dan op in de magnetron. Zo deed de kraamzorg het, en zo ben ik het de eerste tijd blijven doen. Toen hoorde ik op het CB dat het ook anders mocht. Met koud kraanwater en dat opwarmen in de magnetron. Daarna ben ik het op die manier gaan doen. Ik maakte trouwens altijd pas voeding klaar als het tijd was, maakte nooit iets lang van tevoren klaar omdat dit niet aan te raden is ivm eventuele bacteriegroei.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hadden Etos eigenmerk flesvoeding, en het enige verschil wat ik in de winkel hoorde is dat deze kunstvoeding als enige wat dunner is als normale flesvoeding van bijv. Nutrilon of Friso :-).
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Merk flesvoeding
» Welk merk
» Welk merk foundation?
» welk merk ovulatietesten
» Welk merk frituurvet
» Welk merk
» Welk merk foundation?
» welk merk ovulatietesten
» Welk merk frituurvet