Barbie krijgt een baby
+16
Zwerver
Toet
Jeanette
Rush
Blond
Muppetje
SarahKey
PapillonRose
Printje
Annie24
meisje
Viva
CCC
Flower_L
Susan
Darius
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Barbie krijgt een baby
Zou die Barbie echt zo dom zijn, of is dit weer een actie van haar om weer eens met haar hoofd in de bladen te verschijnen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gok dat laatste, want er gingen al eerder roddels dat ze zwanger was, toen ze die vent net kende, ergens vorig jaar._Chance schreef:Zou die Barbie echt zo dom zijn, of is dit weer een actie van haar om weer eens met haar hoofd in de bladen te verschijnen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
_Chance schreef:Zou die Barbie echt zo dom zijn, of is dit weer een actie van haar om weer eens met haar hoofd in de bladen te verschijnen?
Dat denk ik dus ook..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hoort het niet zo te zijn dat een baby een barbie krijgt?
Ik vind al die oh oh cherso typetjes stom. Lijken me geen ideale moeders, maar goed - what do i know. Ze zullen het wel acteren, dat dommige...
Gast- Gast
Ik vind ze niet stom. Ze komen niet over alsof ze het uitgevonden hebben, maar ik vind dat niet in relatie staan tot mogelijke ouderkwaliteiten.
Gast- Gast
Of het nou waar is of niet, ik was gister de reacties op nu.nl aan het lezen en mensen reageren echt walgelijk. Zo triest.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
n.a.v. jou reactie ook maar even op nu.nl gaan lezen en jeetje die reacties
Gast- Gast
Van die reacties schrik ik ook. Ik schat het intelligentieniveau van Barbie niet hoog in, maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen kindje zou kunnen opvoeden.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik denk juist dat Barbie er helemaal voor zou gaan!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Haha ik denk wel dat Barbie een type is die haar kindje allemaal kitscherige Burberry kleertjes en zo aantrekt. En roze mini Uggs
Blond- Lady Post-a-lot
Ik denk oprecht dat een leuke en lieve moeder is..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Ik denk oprecht dat een leuke en lieve moeder is..
Dat denk ik ook!
En wat een reacties op nu .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Die reacties op nu.nl zeggen toch genoeg over de mensen die het plaatsen?
Niet druk om maken, zal ik maar zeggen...
Ik vind het apart dat ze het nu al op Hyves zet, terwijl ze 4 weken over tijd schijnt te zijn en geen zwangerschapstest heeft gedaan. Maar hee, wie zegt dat het waarheid is?
Niet druk om maken, zal ik maar zeggen...
Ik vind het apart dat ze het nu al op Hyves zet, terwijl ze 4 weken over tijd schijnt te zijn en geen zwangerschapstest heeft gedaan. Maar hee, wie zegt dat het waarheid is?
Gast- Gast
Misschien vroegen ze of ze een test heeft gedaan en vond ze dat zo'n stomme vraag dat ze nee heeft gezegd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha dat zou ik wel echt een reactie voor barbie vinden, nee zeggen omdat ze het zo´n stomme vraag vind.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
_Chance schreef:Haha ik denk wel dat Barbie een type is die haar kindje allemaal kitscherige Burberry kleertjes en zo aantrekt. En roze mini Uggs
Was daarstraks op tv bij RTL Boulevard en ze had idd allemaal kitscherige kleertjes enzo in haar handen. Daar gaven Barbie en partner overigens aan dat ze wel een zwangerschapstest gedaan heeft en deze was positief.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Makamba schreef:_Chance schreef:Haha ik denk wel dat Barbie een type is die haar kindje allemaal kitscherige Burberry kleertjes en zo aantrekt. En roze mini Uggs
Was daarstraks op tv bij RTL Boulevard en ze had idd allemaal kitscherige kleertjes enzo in haar handen. Daar gaven Barbie en partner overigens aan dat ze wel een zwangerschapstest gedaan heeft en deze was positief.
Ja ik zag het! Ook een Burberry pakje
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Makamba schreef:_Chance schreef:Haha ik denk wel dat Barbie een type is die haar kindje allemaal kitscherige Burberry kleertjes en zo aantrekt. En roze mini Uggs
Ja ik zag het! Ook een Burberry pakje
Klopt!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik vind het serieus hartstikke leuk voor hun!
Een aparte vrouw en een apart stel is het wel, die idd hun kinderen in kitscherige burberry kleertjes en uggs gaat kleden, en het is te hopen dat het kind geboren wordt met haar anders krijgt het natuurlijk extensions, maar ik geloof best dat het een hele leuke, lieve, knotsgekke moeder is!
Ik zie moeder en kind alleen wel over 20 jaar in Hotter Then My Daughter haha
Een aparte vrouw en een apart stel is het wel, die idd hun kinderen in kitscherige burberry kleertjes en uggs gaat kleden, en het is te hopen dat het kind geboren wordt met haar anders krijgt het natuurlijk extensions, maar ik geloof best dat het een hele leuke, lieve, knotsgekke moeder is!
Ik zie moeder en kind alleen wel over 20 jaar in Hotter Then My Daughter haha
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Barbie is getrouwd :)
» Barbie's baby, vanaf augustus op tv
» Barbie gaat trouwen.
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» oh oh cherso barbie bevallen
» Barbie's baby, vanaf augustus op tv
» Barbie gaat trouwen.
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?