Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Benefit (pore minimizer en/of Dr. Feelgood)

+4
aardbeitje
Zininzon
Marin
Blond
8 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Benefit (pore minimizer en/of Dr. Feelgood) - Pagina 4 Empty Re: Benefit (pore minimizer en/of Dr. Feelgood)

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:31

Haha! Ik weet alleen nu wel weer waarom ik het gevoel had dat ik dan niet kon, we gaan namelijk dat weekend verhuizen Sad. Tenminste, als iedereen zijn tentamens haalt.. Dus ik denk dat ik niet kan Sad. Mag ik het goed met je maken en je voor je verjaardag trakteren op een lunch dan wel borrel ergens?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Benefit (pore minimizer en/of Dr. Feelgood) - Pagina 4 Empty Re: Benefit (pore minimizer en/of Dr. Feelgood)

Bericht  Feline do 5 jan 2012 - 8:32

Ik ben 3 keer opgemaakt en 3 keer vond ik 't echt niet mooi of niets bijzonders. Ik vind de medewerkers van Douglas sowieso veel te zwaar opgemaakt, niet echt mijn stijl.

Gelukkig ben jij een natural beauty pb angel
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:33

_Chance schreef:
Ik heb een tijdje terug laten opmaken bij de Ici Paris XL, toen was ik net van donkerbruin haar naar lichtblond gegaan ,dus ik wilde advies wat me nu beter stond. Sindsdien ben k fan van het wenkbrauwpotlood van Dior. smile

Bij de Bijenkorf in Arnhem is mij ook wel eens gevraagd of ze me mochten opmaken (toen ik daar stond te neuzen) en ik ben in NYC opgemaakt door een geweldig mens van Benefit. Gewoon een keer proberen, is echt leuk!

Cool! Waar zal ik dan heen gaan?

Gast
Gast

Bericht  Feline do 5 jan 2012 - 8:33

Nou, vooruit Wink Verhuizen is ook leuk! Dan ben je echt officieel aan 't samenwonen! Nog net wat leuker dan mijn feestje maar scheelt niet veel Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:35

Haha! Shit ik baal wel echt want het leek me echt leuk om op je feestje te komen! Maar dan moeten we samen maar een keer een feestje bouwen Wink.

Gast
Gast

Bericht  Feline do 5 jan 2012 - 8:39

Jaaaa! Daar ben ik best goed in soms smile

Succes met op laten maken, laat je 't resultaat even hier zien? Ben wel benieuwd!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:50

Ga ik doen!

Gast
Gast

Bericht  Blond do 5 jan 2012 - 10:02

Powerbabe schreef:
_Chance schreef:
Ik heb een tijdje terug laten opmaken bij de Ici Paris XL, toen was ik net van donkerbruin haar naar lichtblond gegaan ,dus ik wilde advies wat me nu beter stond. Sindsdien ben k fan van het wenkbrauwpotlood van Dior. smile

Bij de Bijenkorf in Arnhem is mij ook wel eens gevraagd of ze me mochten opmaken (toen ik daar stond te neuzen) en ik ben in NYC opgemaakt door een geweldig mens van Benefit. Gewoon een keer proberen, is echt leuk!

Cool! Waar zal ik dan heen gaan?

Tja, het ligt ook aan het personeel. Ik vind in sommige Douglassen en Ici Paris de medewerkers van die arrogante secreten die je het liefst wegkijken, en die bieden het je ook niet aan. Ga anders eens bij de Bijenkorf bij een leuk merk staan kijken, (Dior of Lancome), en als iemand vraagt of ze je kan helpen vraag je gewoon eerlijk dat graag eens wat anders wilt. En dan zul je zien of ze je helpen (en als ze het niet doen, gaan neuzen bij een ander merk).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:20

Ik vroeg laatst of ze me wilden opmaken bij de Sephora in de V&D keek ze me heel arrogant aan, en zei ze dat dat 17 euro kostte :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:28

Dat vind ik dus echt belachelijk, ik ga echt wel dingen kopen als je me mooi opmaakt maar ik ga niet 17 euro dokken daarvoor?! Je moet blij zijn dat ik er ben haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 18:11

Carrie schreef:Ik vroeg laatst of ze me wilden opmaken bij de Sephora in de V&D keek ze me heel arrogant aan, en zei ze dat dat 17 euro kostte :shock:

LOL! Wat zei je? Ik bied 5? laughcry Of heb je haar gewoon uitgelachen? Maar begreep ze je niet gewoon verkeerd? Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze dat niet de hele dag willen doen, dat mensen dan komen voor het opmaken zeg maar. Zoals hierboven aangegeven wordt kun je het ook aangeven. Ik hoef geen hele make up, heb weleens advies gevraagd voor foundation en toen heeft ze er een aantal bij me uitgeprobeerd. Dat vind ik dan wel weer genoeg, je zit zo in de kijker laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 22:26

Ja dat heb ik ook wel eens gedaan, om een goede foundation te vinden, inderdaad. Maar ik wil juist weten wat ik met mijn oogmake-up kan doen haha! Maarja kan het altijd vragen.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 5 jan 2012 - 23:12

Ik heb toen ook gewoon om advies gevraagd voor mijn oogmake-up.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Emma_ do 5 jan 2012 - 23:48

Bij de Sephora word ik eigenlijk altijd opgemaakt als ik een nieuw make-up product wil gaan kopen. Ze vragen altijd zelf of ik het eerst even wil proberen op mijn gezicht zodat ik zeker weet dat ik het wil kopen. Vaak maken die verkoopsters er dan een complete look van.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 9:10

Zusje schreef:
Carrie schreef:Ik vroeg laatst of ze me wilden opmaken bij de Sephora in de V&D keek ze me heel arrogant aan, en zei ze dat dat 17 euro kostte :shock:

LOL! Wat zei je? Ik bied 5? laughcry Of heb je haar gewoon uitgelachen? Maar begreep ze je niet gewoon verkeerd? Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze dat niet de hele dag willen doen, dat mensen dan komen voor het opmaken zeg maar. Zoals hierboven aangegeven wordt kun je het ook aangeven. Ik hoef geen hele make up, heb weleens advies gevraagd voor foundation en toen heeft ze er een aantal bij me uitgeprobeerd. Dat vind ik dan wel weer genoeg, je zit zo in de kijker laughcry

Ik zei niks, was te verbaasd! Ik gaf aan dat ik graag tips wilde om mijn ogen op te maken, dat ik een palletje wilde kopen, maar nooit goed weet wat ik precies met oogschaduw moet doen, en of ze het een keertje bij me voor wilde doen. En toen kreeg ik dat antwoord.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:04

Ik heb weer 2 nieuwe make-upjes van Benefit gekocht! Echt, ik wil alles hebben angel Ik vind Sephora nogal overschat, maar Benefit...

Deze blush, heb nog getest met die vloeibare blush die je ook op je lippen kunt smeren, maar vond deze mooier
Benefit (pore minimizer en/of Dr. Feelgood) - Pagina 4 8804592025630.image

En een Benefit potlood om je wenkbrauwen te highlighten
Benefit (pore minimizer en/of Dr. Feelgood) - Pagina 4 Benefit+high+brows

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:35

I love you I love you I love you I love you

Oh en wat een trut hahaha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:50

Zusje schreef: I love you I love you I love you I love you

Oh en wat een trut hahaha Very Happy

Mooooi he? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 17:52

Ja ben er al even verliefd op Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Emma_ vr 13 jan 2012 - 5:03

@ Carrie; ik heb de coralista blush ook. Ik draag die echt bijna elke dag. Ik dacht dat ik de high brow ook had, maar ik heb de eye bright. Dat is een potlood die je over je concealer kan doen zodat je er nog net wat frisser en minder vermoeid uit ziet. Dat draag ik dus vooral op zware dagen angel haha!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 8:49

Emma_ schreef:@ Carrie; ik heb de coralista blush ook. Ik draag die echt bijna elke dag. Ik dacht dat ik de high brow ook had, maar ik heb de eye bright. Dat is een potlood die je over je concealer kan doen zodat je er nog net wat frisser en minder vermoeid uit ziet. Dat draag ik dus vooral op zware dagen angel haha!

Heb die blush vandaag voor het eerst gedragen en hij is echt mooi! Ook door de shimmer erin vind ik 'erg mooi. En werkt dat spul om er wat frisser uit te zien? Kan ik altijd wel gebruiken haha!

Gast
Gast

Bericht  Mees vr 13 jan 2012 - 9:07

Wauw die blush ziet er heel erg mooi (en lieflijk) uit.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Emma_ vr 13 jan 2012 - 10:30

Carrie schreef:
Emma_ schreef:@ Carrie; ik heb de coralista blush ook. Ik draag die echt bijna elke dag. Ik dacht dat ik de high brow ook had, maar ik heb de eye bright. Dat is een potlood die je over je concealer kan doen zodat je er nog net wat frisser en minder vermoeid uit ziet. Dat draag ik dus vooral op zware dagen angel haha!

Heb die blush vandaag voor het eerst gedragen en hij is echt mooi! Ook door de shimmer erin vind ik 'erg mooi. En werkt dat spul om er wat frisser uit te zien? Kan ik altijd wel gebruiken haha!

Ja, ik vind het goed werken! Het is een romig lichtroze potlood. Ik gebruik het ook wel eens onder mijn wenkbrauwen. Echt supermooi! Ik vind alle producten van Benefit die ik tot nu heb getest erg fijn. Ik heb ook nog wel een aantal dingen op mijn verlanglijstje staan, maar ik vind alle producten wel vrij prijzig. Dus ik koop het niet te vaak (aangezien ik ook al een too faced oogschaduwpalletjes verslaving heb Wink )

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Blond zo 11 maa 2012 - 8:29

Okee die mascara is fantastisch Very Happy Aanrader!!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 18:53

_Chance schreef:Okee die mascara is fantastisch Very Happy Aanrader!!

Ook van Benefit? Wat is er zo goed aan?

Ik heb hem inmiddels ook (waar het topic over gaat), kreeg hem voor mijn verjaardag en ben er blij mee Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: