Benefit (pore minimizer en/of Dr. Feelgood)
+4
aardbeitje
Zininzon
Marin
Blond
8 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Benefit (pore minimizer en/of Dr. Feelgood)
Carrie schreef:Caro schreef:Ik word hebberig van dit topic.
Ik ook Ik was er weer, en heb deze gekocht, hij is zo mooi! (En zo duur, gelukkig kreeg ik korting)
Ik heb deze en ben er zo blij mee
Gast- Gast
Zusje schreef:Carrie schreef:Oh die wil ik ook wel Emma, erg mooi! Moet er voorlopig maar niet meer komen denk ik
Helaas voor jou dan want het was een limited edition en volgens mij zo goed als uitverkocht . Heb hem voor mijn beste vriendin voor kerst gekocht .
Oh jammer! Nah ze hebben vast wel andere pallets die ik ook mooi vind gok ik zo
Gast- Gast
[quote="Zusje"]
Ah ja hij is moooooi he?
Carrie schreef:Caro schreef:Ik word hebberig van dit topic.
Ik ook Ik was er weer, en heb deze gekocht, hij is zo mooi! (En zo duur, gelukkig kreeg ik korting)
Ik heb deze en ben er zo blij mee
Ah ja hij is moooooi he?
Laatst aangepast door Carrie op do 29 dec 2011 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Emma_ schreef:Ik gebruik silk teddy en velvet revolver het meest. Nude beach heeft inderdaad veel glitters en helaas hierdoor ook snel fall out. Ik gebruik hem wel voor feestjes in mijn binnenste ooghoeken. Dan is hij erg mooi! Als je van too faced dan de oogschaduw primer glitter glue dan blijven de glitters wel goed zitten en heb je dus geen fall out.
Ohja voor de binnenste ooghoeken is hij vast heel mooi. Echt ik haat glitters, vind het zo kinderachtig en het zit inderdaad na een poosje ook op je wangen
Gast- Gast
Ik heb trouwens helemaal niet zo'n schuifje in mijn pallet met een oogschaduw-kwastje, jullie wel?
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik heb trouwens helemaal niet zo'n schuifje in mijn pallet met een oogschaduw-kwastje, jullie wel?
Ja, dat heb ik wel. Ik gebruik dat kwastje alleen helemaal niet haha. Wat gek dat die er bij jou niet bijzit.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Oh ik vind glitters wel leuk maar breng het niet heel erg veel op. Ik heb ook geen schuifje trouwens. Ik zag het in de winkel en dacht dat ik wat gemist had haha maar die van mij heeft het gewoon niet.
Was leuk, toen ik dat pallet ging kopen was de vrouw er die dit merk vertegenwoordigd. Ze was echt zo enthousiast en aardig dat ik alles wel wilde kopen. Gelukkig bleef ik verstandig .
Ik gebruik trouwens de bovenste, linker twee kleuren veel doordeweeks voor tijdens het werk. Die daar onder combineer ik het een beetje mee als ik 's avonds of in het weekend iets heb. Die rechter kleuren vind ik heel donker. Gebruik jij die wel?
Was leuk, toen ik dat pallet ging kopen was de vrouw er die dit merk vertegenwoordigd. Ze was echt zo enthousiast en aardig dat ik alles wel wilde kopen. Gelukkig bleef ik verstandig .
Ik gebruik trouwens de bovenste, linker twee kleuren veel doordeweeks voor tijdens het werk. Die daar onder combineer ik het een beetje mee als ik 's avonds of in het weekend iets heb. Die rechter kleuren vind ik heel donker. Gebruik jij die wel?
Gast- Gast
Carrie schreef:_Chance schreef:De 'nude beach' is mooi, die lijkt op mijn kleur oogschaduw die ik altijd draag
Ja die is erg mooi, maar vind het zo jammer van de glitters! Zit die in jouw make-upje ook? Want zo niet, dan wil ik wel weten welke jij dan draagt. Ik vind de silk teddy het mooist, er zit een hele mooie glans in, zonder die glitters. Kan 'm ook heel goed als highlighter gebruiken. En er zitten kaartjes bij met voorbeelden over hoe je je ogen op kunt maken, erg handig voor mij.
Nee, zitten veel minder glitters in, tis deze:
Lancome ombre absolut, cuban Brown.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Oh ik vind glitters wel leuk maar breng het niet heel erg veel op. Ik heb ook geen schuifje trouwens. Ik zag het in de winkel en dacht dat ik wat gemist had haha maar die van mij heeft het gewoon niet.
Ja die gebruik ik wel, maar niet voor door de week. Er zitten kaartjes in met hoe je ze kunt gebruiken, heb je die gezien? Daarop staat bijvoorbeeld dat je die donkere in je ooghoekjes kunt gebruiken, met tekeningen erbij. Dat was echt supermooi!
Ik had toevallig een foto gemaakt, wellicht wat onduidelijk door de flits:
Laatst aangepast door Carrie op do 29 dec 2011 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh ja die kaartjes heb ik wel gezien en kan ik zelf ook wel bedenken zo in het hoekje maar mijn huid is nogal wit dus dat is echt alsof ik heb lopen vingerverven in mijn gezicht . Maar ik blijf er wel mee klooien .
Gast- Gast
Zusje schreef:Oh ja die kaartjes heb ik wel gezien en kan ik zelf ook wel bedenken zo in het hoekje maar mijn huid is nogal wit dus dat is echt alsof ik heb lopen vingerverven in mijn gezicht . Maar ik blijf er wel mee klooien .
Haha Dan moet je eens proberen de kleuren goed te blenden (uit te smeren) Ik denk dat het je prachtig zou staan! Die kaartjes kon ik zelf niet bedenken, ik vind het niet erg makkelijk met oogschaduw. Ziet er bij mij nooit uit hoe ik het wil als ik echt 3 kleuren oogschaduw ga gebruiken, dus was heel blij met de kaartjes
Gast- Gast
_Chance schreef:Carrie schreef:_Chance schreef:De 'nude beach' is mooi, die lijkt op mijn kleur oogschaduw die ik altijd draag
Ja die is erg mooi, maar vind het zo jammer van de glitters! Zit die in jouw make-upje ook? Want zo niet, dan wil ik wel weten welke jij dan draagt. Ik vind de silk teddy het mooist, er zit een hele mooie glans in, zonder die glitters. Kan 'm ook heel goed als highlighter gebruiken. En er zitten kaartjes bij met voorbeelden over hoe je je ogen op kunt maken, erg handig voor mij.
Nee, zitten veel minder glitters in, tis deze:
Lancome ombre absolut, cuban Brown.
Ok ik zal eens kijken, dank je!
Gast- Gast
Iemand nog interesse in mijn nieuwe Porefessional? Ik krijg er helaas allemaal kleine bultjes en korstjes van.. (ik kan ook echt nergens tegen )
Anders ga ik morgen wel even terug naar Sephora om te kijken of ze een geld terug regeling hebben ofzo..
Anders ga ik morgen wel even terug naar Sephora om te kijken of ze een geld terug regeling hebben ofzo..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Zusje krijgt 'm misschien voor dr verjaardag Maar dan kopen we maar een nieuwe
Ik heb 'm met kerst net gekregen! Met een heel leuk pakket met ook die leuke rouge er bij:
Ik heb 'm met kerst net gekregen! Met een heel leuk pakket met ook die leuke rouge er bij:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, dat pakket heb ik ook En die rouge ben ik fan van! Super mooi op m'n lippen (wel enorm veel balsem smeren want droogt wel uit en dan heb je van die donkere korstjes op je lippen )
Maar die minimizer doet dus niet zo veel bij mij.. nou moet ik eerlijk zeggen dat ik van mezelf al best wel kleine porien heb..
Maar die minimizer doet dus niet zo veel bij mij.. nou moet ik eerlijk zeggen dat ik van mezelf al best wel kleine porien heb..
Feline- Kletskop
Oh ja ik heb wel echt grote porien dus ik merk wel degelijk verschil. Niet de hele dag, maar zeker in het begin werkt het echt goed. Jammer dat ik net een nieuwe heb en niet echt iets te besteden heb, anders zou ik 'm zo van je over willen kopen. Hopelijk kan je er iemand anders blij mee maken, zet 'm anders bij vraag en aanbod.
Die rouge is echt cool inderdaad! vond het ook erg mooi op m'n lippen staan, net wat meer kleur.
Die rouge is echt cool inderdaad! vond het ook erg mooi op m'n lippen staan, net wat meer kleur.
Marin- Lady Post-a-lot
Is dat een rouge Marin? Er staat DO NOT COPY op de foto
Gast- Gast
Hoeveel wil je voor de porefessional hebben Feline?
Damn door dit topic wil ik allemaal leuke nieuwe make upjes gaan kopen. Hebben jullie je wel eens op laten maken ergens? Want ik doe eigenlijk altijd hetzelfde (wel wat kleur variatie) en als ik eens wat anders probeer dan is het het altijd net niet, misschien kan een visagiste me daarmee helpen?
Damn door dit topic wil ik allemaal leuke nieuwe make upjes gaan kopen. Hebben jullie je wel eens op laten maken ergens? Want ik doe eigenlijk altijd hetzelfde (wel wat kleur variatie) en als ik eens wat anders probeer dan is het het altijd net niet, misschien kan een visagiste me daarmee helpen?
Gast- Gast
Zusje schreef:Is dat een rouge Marin? Er staat DO NOT COPY op de foto
Hahaha ja dat had ik ook al gezien. Tja sorry, hij stond op google images
En ja het is een vloeibare rouge, met een soort nagellak kwastje. Kan je indianenstreepjes op je wang zetten en dan uitvegen. En je kunt het als kleur voor op je lippen gebruiken. Is leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Haha ok, klinkt grappig . Eh ja dat hij daar staat maakt het nog niet dat ze dat toestaan natuurlijk... Ze zetten het niet voor niets op de foto.
Gast- Gast
Dan moeten ze 'm maar beschermen en onkopieerbaar maken
Marin- Lady Post-a-lot
Doe je dat ook met jouw foto's? Je knipoog zegt wel dat je vast begrijpt dat het zo niet werkt op internet . Trouwens, ik heb weleens een mail gehad over een foto. Die werd gebruikt als avatar en was de eigenaar niet van gediend. Die heb ik daarom dan ook verwijderd...
Gast- Gast
Mijne zijn niet afgeschermd nee, omdat ik geen idee heb hoe dat moet. Ze zullen dus te kopieren zijn en dat is ook wel vaker gebeurd. Ik sta op meerdere Bulgaarse blogs enzo met mijn foto's. Vind ik niet erg..moet ik maar zorgen dat ik er achter kom hoe ik ze bescherm. Vind ik m'n eigen verantwoordelijkheid.
Marin- Lady Post-a-lot
PB, ik heb er 29 euro voor betaald.. nieuw is ie 32.. 20 euro? Heb 'm 3 keer gebruikt dus hij is praktisch vol! Plus een drankje op mijn ubervette party
Feline- Kletskop
Powerbabe schreef:Hoeveel wil je voor de porefessional hebben Feline?
Ik heb een tijdje terug laten opmaken bij de Ici Paris XL, toen was ik net van donkerbruin haar naar lichtblond gegaan ,dus ik wilde advies wat me nu beter stond. Sindsdien ben k fan van het wenkbrauwpotlood van Dior.
Bij de Bijenkorf in Arnhem is mij ook wel eens gevraagd of ze me mochten opmaken (toen ik daar stond te neuzen) en ik ben in NYC opgemaakt door een geweldig mens van Benefit. Gewoon een keer proberen, is echt leuk!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: