Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FC Barcelona tickets

3 plaatsers

Ga naar beneden

FC Barcelona tickets Empty FC Barcelona tickets

Bericht  Nora zo 18 dec 2011 - 4:32

Hoi,
Binnenkort ga ik met mijn vriend naar Barcelona en we willen dan ook graag naar een wedstrijd van FC Barcelona. We hebben expres een weekend uitgekozen dat ze thuis spelen.
Ik ben nu aan het zoeken hoe je aan kaartjes kan komen. Het kan via hun officiële website alleen dan moet je een creditcard hebben.
Op internet lees ik ook dat het vaak nog de dag/dagen ervoor kan via de VVV/pinautomaten/stadion. Hebben jullie hier ervaring mee? Is het echt zo makkelijk om een dag van te voren daar de VVV in te wandelen?
Wil ook niet achter het net vissen namelijk.
We gaan trouwens niet naar een super spannende wedstrijd. Gewoon eentje tegen een middenmotor.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

FC Barcelona tickets Empty Re: FC Barcelona tickets

Bericht  Tinus zo 18 dec 2011 - 5:18

Leuk idee! Alleen geen idee hoe dat werkt. Maar ik zou in ieder geval het wel van tevoren geregeld willen hebben. Ik zou dus niet kiezen om een dag van te voren de VVV maar binnen te stappen, ook al zou het kunnen. In NL kan dat wel geloof ik, dat je nog bij de kassa kaarten kan kopen. Maar dan moet je geen topwedstrijd hebben natuurlijk, maar dat is deze ook niet gaf je al aan. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

FC Barcelona tickets Empty Re: FC Barcelona tickets

Bericht  Roodkapje zo 18 dec 2011 - 5:49

Ik zou een creditcard aanvragen ( ook handig voor op reis!!) en anders vragen of iemand in je omgeving er 1 heeft dat jij het bedrag overboekt...
Het daar regelen kan, net zoals hier... maar dat risico zou ik niet lopen:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

FC Barcelona tickets Empty Re: FC Barcelona tickets

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum