Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tickets Bangkok

5 plaatsers

Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty tickets Bangkok

Bericht  Marsy28 do 6 sep 2012 - 1:28

Hoi dames,

Aankomende november wil ik graag via Bangkok naar Australie vliegen. Dit heb ik eerder gedaan en is me goed bevallen. Zo vlieg ik 10 uur naar Bangkok, kan daar in goedkoop maar schoon hostel paar dagen jetlag uitslapen en me tussendoor laten masseren :P
Halve week later maak ik dan de laatste vlucht naar Australie.

Nu wil ik tussen de 500 - 700 euro max betalen en de terugdatum zover mogelijk 1 jaar later laten zijn (of tot juli 2013 en dan verander ik het ticket tzt dan wel). Ik heb verschillende sites bekeken, verschillende vertrekdata maar welke zouden jullie aanraden?
Ik vind overstappen niet erg en ook niet om vanuit Duitsland, Belgie of Engeland te vertrekken. Mits ik daar maar makkelijk naar toe kan komen.

Wie helpt me zoeken? Vertrekdatum tussen 22 en 25 november.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  TukTuk do 6 sep 2012 - 2:15

Zoek je alleen tickets naar Bangkok, of ook door naar Australie? Want dat laatste zal je niet gaan vinden tussen de 500 en 750 euro.

Ik zag net wel reclame van World Ticket Center voorbij komen met goedkope tickets naar Bangkok:

http://www.worldticketcenter.nl/vliegtickets/-vliegen-met-qatar-airways
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 2:57

Mijn ouders zijn vorig jaar via Frankfurt (singapore) naar Australie (Perth) gevlogen en die betaalde iets van 880 voor hun ticket. Zij hadden de prijs vast laten leggen en als de prijzen zakte dan ging hun prijs automatisch ook omlaag. (dat kon voor 3 weken o.i.d.). Ze kregen er ook kaartjes voor de ICE naar Frankfurt bij.

Ze vlogen trouwens met Qantas

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  Marsy28 do 6 sep 2012 - 11:29

Ik zoek alleen tickets naar Bangkok. Australie komt later wel, ik weet nog niet precies naar welke stad ik ga en welke datum.
Ik wil alleen graag het ticket naar Bangkok rond hebben.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  Twellie do 6 sep 2012 - 19:17

Pfoe, zal me verbazen als je het voor zó weinig voor elkaar kunt krijgen. Ik heb altijd wel prijsbewust geboekt naar Bangkok, maar zo weinig is me nooit gelukt.

Trouwens, er liggen ontzettend mooie plaatsen binnen een dag reisafstand van Bangkok. Bijvoorbeeld Lopburi, alle straten zitten daar vol met apen. Mischien een ideetje om er een week van te maken?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  TukTuk do 6 sep 2012 - 20:58

Als je via die link die ik gaf en dan vertrekdatum 22 nov en terugvlucht op 1 augustus 2013, vind je tickets vanaf 596 euro, wel met overstap.

En via British Airways kan je voor €728.78 euro vliegen, zelfde data. Wel even goed opletten dat als je via BA boekt, je kan op 1 dag meerdere vluchten kiezen van Amsterdam, via London naar Bangkok, met overstap op London, maar sommige vliegen dan op Heathrow vanaf Amsterdam, de anderen weer op Gatwick, dat je wel een vlucht neemt die naar Heathrow gaat, anders moet je nog van het ene vliegveld naar de andere zien te komen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  Marsy28 do 6 sep 2012 - 22:54

Ik heb je link geprobeerd maar jij hebt tot nu toe wel laagste te pakken. Ik heb vanaf Dusseldorf met redelijke vertrek- en aankomst tijd gevonden voor 635 euro. En ben ook zeker van plan wat meer te bekijken, ik heb laatste keer alle toeristische dingen gezien en even naar eiland voor de kust van Pattaya geweest.
Eigenlijk wil ik mijn vriend overhalen 2 weken vakantie te gaan vieren. Maar hij moet dan dus vanuit Australie komen en hij is niet zo enthousiast over Azie. Dus mag hem nu proberen te overtuigen met foto's en verhalen :P
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  litllejoy vr 7 sep 2012 - 0:13

Ik ben vorig jaar mei via Emirates gegaan. 2 maanden van te voren geboekt en zat nog onder de 600 euro.
Het voordeel was toen wel dat ik in het naseizoen vloog en daarnaast heb ik het via iets anders geboekt.
Als ik thuis ben zal ik even voor je kijken via wat ik het geboekt heb.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  Clapperdie vr 7 sep 2012 - 7:49

Wij boeken onze tickets naar bangkok altijd via thailandtravel.nl

Gewoon even contact opnemen en zeggen wat je graag wilt dan gaan hun voor je op zoek naar een mooie actie.

Zo zijn wij via dusseldorf gevlogen voor 650 euro met air berlin en nu gaan wij in januari, economy was 720 euro met evaair. Wij vliegen elite en die was wel duurder natuurlijk.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  Marsy28 zo 9 sep 2012 - 2:36

Ik kan vanaf Dusseldorf voor 591 euro vliegen met mooie vertrek- en aankomsttijden en korte overstaptijd (1 keer) met Etihad airlines. Ik ga dinsdag boeken, hopelijk gaat het niet weer omhoog..
Volgens mij ga ik het niet goedkoper krijgen.. Trouwens best een aanrader: schipholtickets.nl
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  Clapperdie ma 10 sep 2012 - 1:30

Uit welk land komt die maatschappij? Ik zou namelijk niet zomaar met elke maatschappij gaan vliegen.

Edit: mijn vriend zegt dat het een goede maatschappij is (werkt op schiphol).
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  Marsy28 di 11 sep 2012 - 6:51

Geboekt! 600 in totaal vanaf dusseldorf (19 euro met trein ernaar toe) en kan mijn ticketdata aanpassen. 23 kilo mag ik mee, ideaal! Ben erg benieuwd.. Bedankt allemaal!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

tickets Bangkok Empty Re: tickets Bangkok

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum