Vandaag krijg ik ze!
+14
Bay
Liz
Feline
Ibbeltje
Sylvana
Starla
Julia
Antibes
Zininzon
SoCali
Jeanette
Beachgirl
Pussycat
Travelgurly
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Vandaag krijg ik ze!
Ik kan mijn topic over wimperextensions nergens meer vinden, dus dan maar even een nieuw topic. Vanmiddag krijg ik ze :-). Als ik tijd heb plaats ik straks wel even een foto.
Gast- Gast
Re: Vandaag krijg ik ze!
leuk! ben wel benieuwd!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
haha dat topic staat gewoon op deze pagina, maar ik ben ook benieuwd
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pfff lekker slim dan weer... Ik had gisteravond gezocht via de zoekfunctie,maar kreeg helemaal geen resultaten. Nou ja dan laat deze maar verwijderen, up ik die andere wel met een foto.Pussycat schreef:haha dat topic staat gewoon op deze pagina, maar ik ben ook benieuwd
Gast- Gast
Zag ze vorige week ook op een Beautyblog voorbij komen.
Erg mooi maar heb zelf al best volle wimpers. Maar het kan altijd nog mooier natuurlijk Vind het zelf alleen veels te duur en het bijhouden ervan kost ook aardig wat. Bij de salon die op de beautyblog genoemd werd kost het 120 euro en 45 euro voor bijvullen.
Erg mooi maar heb zelf al best volle wimpers. Maar het kan altijd nog mooier natuurlijk Vind het zelf alleen veels te duur en het bijhouden ervan kost ook aardig wat. Bij de salon die op de beautyblog genoemd werd kost het 120 euro en 45 euro voor bijvullen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk! Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ben ook benieuwd! Heb ze ook gehad maar vond het niet zo mooi. Die mevrouw gaf aan dat ik geen mascara moest gebruiken. Dan vond ik ze toch echt te dun. En als ik mijn ogen dichtkneep, voelde ik de lijmballetjes zitten, nadat ze waren opgedroogd. Vond ik ook niks, daardoor ging ik juist nog meer met mijn ogen knijpen. Heel irritant. Heb alles toen voorzichtig met een pincet eruit getrokken
Gast- Gast
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Helaas vind ik ze zelf ook niet mooi. Er zijn kleine plukjes wimpers met zwarte lijm vastgeplakt aan een paar eigen wimpers. Je ziet dus eerst een dikker stukje zwart en dan een paar wimpers. ik camoufleer het een beetje met eyeliner, maar van dichtij zie je het echt goed.
Maar hoe kan ik ze er nu af krijgen dan? Ze zitten vast aan mijn eigen wimpers en dus niet op de huid, ben bang dat ik mijn eigen wimpers en dan uit trek, of dat ik alleen die korte stompjes lijm overhoud.
Maar hoe kan ik ze er nu af krijgen dan? Ze zitten vast aan mijn eigen wimpers en dus niet op de huid, ben bang dat ik mijn eigen wimpers en dan uit trek, of dat ik alleen die korte stompjes lijm overhoud.
Gast- Gast
Oh, wat balen!
Kan me voorstellen dat je ze er niet zo af durft te halen.
Kun je morgen niet even bellen met degene die ze heeft geplaatst?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Oh, wat balen!
Dat zou ik ook doen inderdaad. Wat balen zeg, en dat voor iets dat best prijzig is..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind het ook wel jammer inderdaad. Het was niet echt heel duur, 25 euro. Het zou max 3 weken blijven zitten dus ze gaan er nu een voor een af vallen (dus ben vast op mijn mooist met oud en nieuw...).
Ach ja, weet ik ook weer dat dit niet echt een oplossing is voor als ik op reis ben en liever geen make up meeneem.
Ach ja, weet ik ook weer dat dit niet echt een oplossing is voor als ik op reis ben en liever geen make up meeneem.
Gast- Gast
Balen dat het toch niet is wat je had verwacht. Hopelijk vallen ze er snel af!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is wel balen ja!
Jammer dat het niet zo mooi is als je had gehoopt!
Jammer dat het niet zo mooi is als je had gehoopt!
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Ooh, dat valt wel mee ja. Ik dacht dat ik ergens 150 had gelezen. Maar alsnog niet leuk natuurlijk.
Antibes- Ratel
Balen zeg Weer een droom in duigen.....
Het leek zo mooi.
Het leek zo mooi.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Masha van beautygloss heeft ze ook en bij haar staat het prachtig. Ik denk alleen wel dat dat komt doordat zij geen plukjes wimpers heeft, maar losse wimpers. Waarschijnlijk geeft dat een heel ander gezicht. Maar die waren wel duurder geloof ik.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik had het ook bij Mascha gezien. Zij heeft er 120 euro voor betaald.
Gast- Gast
Jammer dat het tegen valt. Het lijkt me ook niet zo fijn zitten, zoals je het omschrijft. Misschien kun je ze/de lijm er met olie afhalen?
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Niet heel lullig bedoeld maar voor 25 euro mag je ook niet te veel verwachten natuurlijk.. Desalniettemin is het wel hardstikke balen!
Vaak kunnen dat soort dingen (de lijm etc..) slecht tegen olie e.d. Ik zou dus met zo'n (vieze) oogmake-up reiniger op oliebasis eens flink proberen te boenen. Nouja niet echt boenen, maar laat de olie maar eens flink op de wimpers inwerken.
Als je die oogmake-up reiniger niet hebt zou je het ook kunnen proberen met een watje met wat olijfolie.
Hoop dat het mag baten, succes!
Vaak kunnen dat soort dingen (de lijm etc..) slecht tegen olie e.d. Ik zou dus met zo'n (vieze) oogmake-up reiniger op oliebasis eens flink proberen te boenen. Nouja niet echt boenen, maar laat de olie maar eens flink op de wimpers inwerken.
Als je die oogmake-up reiniger niet hebt zou je het ook kunnen proberen met een watje met wat olijfolie.
Hoop dat het mag baten, succes!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
http://www.beautygloss.nl/2011/11/28/filmpje-mink-wimperextensions-laten-zetten/
Hier zie je hoe het geworden is van die Mascha. Ik vind deze wel heel mooi! in Dec en jan betaal je 90 euro zie ik
Hier zie je hoe het geworden is van die Mascha. Ik vind deze wel heel mooi! in Dec en jan betaal je 90 euro zie ik
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wauw, die zijn wel duur, maar wel heeeeel mooi zeg!
Antibes- Ratel
Zijn inderdaad prachtig.. maar elke 3/4 weken 50 euro neertellen om 't bij te werken heb ik er denk k niet voor over. Die 90 euro zou ik er wel voor over hebben als 't vervolgens een half jaar zou blijven zitten.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Nee, dat heb ik er ook echt niet voor over.
Antibes- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» hoe krijg ik....
» Als je nu een drieling krijg..
» Help, ik krijg tieten!
» Hoe krijg ik een ritme?
» Krijg nou tieten!
» Als je nu een drieling krijg..