Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav vanaf wanneer ondergoed ipv rompers?

+3
Meeko
-Ieniemienie-
Pandora
7 plaatsers

Ga naar beneden

Nav vanaf wanneer ondergoed ipv rompers? Empty Nav vanaf wanneer ondergoed ipv rompers?

Bericht  Pandora di 13 dec 2011 - 21:37

Nav het topic over hempjes en onderbroekjes ben ik mij af gaan vragen vanaf welke leeftijd en/of maat jullie kindjes "gewoon" ondergoed zijn gaan dragen i.p.v. rompers?
F. draagt nu nog altijd rompers en dit bevalt op zich ook prima hoor, maar ik vroeg het me gewoon af....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav vanaf wanneer ondergoed ipv rompers? Empty Re: Nav vanaf wanneer ondergoed ipv rompers?

Bericht  -Ieniemienie- di 13 dec 2011 - 21:55

Onze docher is nu 2,5 en we hebben nu sinds een paar weken onderbroekjes en hempjes.
Zelf had ik liever zo met de kou een romper aangedaan. Maar ze wil een aantal keer per dag naar de wc, en dan is een romper helemaal niet handig. Dr onderbroekje kan ze wel zelf uit doen.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Nav vanaf wanneer ondergoed ipv rompers? Empty Re: Nav vanaf wanneer ondergoed ipv rompers?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 21:57

Met 2 -2,5 jaar ongeveer.. Toen begon het zindelijk worden bij dylan en dan vind ik ondergoed prettiger!

Gast
Gast

Bericht  Meeko di 13 dec 2011 - 21:57

Sinds ze zindelijk is. Dus vanaf dat ze ruim 2 jaar was.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LotteK di 13 dec 2011 - 21:59

Toen ze geen luier meer omwilde, heb ik ondergoed gekocht voor haar. Ik geloof een maand of 4 geleden.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  Susan di 13 dec 2011 - 22:03

Ezra draagt nog steeds rompers, maar goed, dat heeft bij hem ook wel een speciale reden, hij is ook nog niet zindelijk. Yrsa draagt ook nog rompers, ik denk dat zij in de zomer wel gaat overstappen. Voor nu vind ik het nog wel lekker warm.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Pandora di 13 dec 2011 - 22:07

Ja, ik vind rompers inderdaad ook wel lekker warm voor die kleintjes.
F. wordt in de zomer 2 en als het een beetje meezit wil ik dan ook met zindelijkheidstraining gaan beginnen, ze zeggen dat het in de zomer beter wil dan in de winter (?). Tegen die tijd ga ik denk ik ook beginnen met ondergoed.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 22:10

Zodra hij bezig gaat met zindelijk worden gaat we over naar onderbroeken en hempjes. Voor nu vind ik de rompers prima.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 22:12

Mas draagt tegenwoordig steeds vaker onderbroeken en hemden omdat hij heel vaak op de wc wil zitten, hij doet er nog niks op, maar vindt het wel reuze interessant om erop te zitten. En met een romper is dat waardeloos!

Gast
Gast

Bericht  Niene di 13 dec 2011 - 22:29

Toen ze zindelijk was heb ik hemden en onderbroeken aangeschaft,met 20 maanden ongeveer.
Heb voor nu lekkere dikke hempjes van de hema,net zo warm als een romper en heerlijk zacht! Very Happy
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  ekjir@M di 13 dec 2011 - 22:57

J. heeft vanaf maatje 86 boxershorts en hempjes. Hij blijft voor geen meter stil zitten, liggen of staan dus was een beetje klaar met het gevecht om de knoopjes 5x per dag...

Ik doe trouwens wel altijd z´n hemd in z´n boxer zodat hij geen koude rug krijgt.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 23:39

Hier tussen de 2,5 en de 3 jaar. Ook vanaf het zindelijk worden zeg maar. Als het nog niet hoeft zou ik lekker wachten tot het voorjaar, het is nog zo lekker warm voor die kinderen. Hempjes schieten toch vaak uit de broek en dan hebben ze zo'n koud rugje vind ik altijd.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: