Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tik tik tik tik arghhhh :evil:

2 plaatsers

Ga naar beneden

tik tik tik tik arghhhh :evil: Empty tik tik tik tik arghhhh :evil:

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 8:52

Word echt knettergek van mijn boven buurman.. hij is al maanden s'avonds aan het klussen. Hij heeft er af en toe weken tussen dat hij niets doet. Prima kan altijd wel eens nodig zijn. Maar moet dat dan altijd s'avonds!?!? hij begint altijd pas rond 20.00-21.00 terwijl ik weet dat hij altijd rond 17.00 thuis is en soms al de hele dag thuis is.
Ben er al ooit eens aan de deur geweest omdat hij en zijn zoon om 23.30 nog stonden te slijpen en zagen etc. Ik moest de volgende ochtend werken.. Hun vonden dat ze sowieso tot 23.00 mochten door klussen, maar zijn toen om 23.30 wel gestopt. Maar heb verder natuurlijk geen problemen met mensen die moeten klussen, maar maandenlang pff.. Ik weet niet wat jullie er verder mee moeten, maar is even frustratie!! haha

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

tik tik tik tik arghhhh :evil: Empty Re: tik tik tik tik arghhhh :evil:

Bericht  Zininzon ma 3 jan 2011 - 9:20

Jeetje, ik kan me je frustratie wel voorstellen hoor!!
Ik ben zelf bezig met een verbouwing, nu heb ik het geluk dat er veel overdag gedaan kan worden. Als ik er 's avonds eens ben, dan stop ik juist rond 20.30 ipv dan te beginnen Wink
Ligt er trouwens ook aan wat er gedaan moet worden, schilderen maakt geen lawaai, maar wat jij noemt wel!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 9:25

Ik kan me voorstellen dat jij je gefrustreerd voelt. Het is ook niet leuk om continu getik te horen. Kun je niet met hem gaan praten?

Toevallig heb ik dat een maand geleden met mijn onderbuurman gedaan en sindsdien gaan we goed. Wij hebben de afspraak gemaakt dat hij sowieso na 22.00u stil is, maar nu is hij hele dagen stil. Perfect afspraak! Very Happy

Het zegt wel dat ik soms even moet incasseren in het weekend, maar ik kan natuurlijk niet alles hebben. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 9:29

Isa schreef:Ik kan me voorstellen dat jij je gefrustreerd voelt. Het is ook niet leuk om continu getik te horen. Kun je niet met hem gaan praten?

Toevallig heb ik dat een maand geleden met mijn onderbuurman gedaan en sindsdien gaan we goed. Wij hebben de afspraak gemaakt dat hij sowieso na 22.00u stil is, maar nu is hij hele dagen stil. Perfect afspraak! Very Happy

Het zegt wel dat ik soms even moet incasseren in het weekend, maar ik kan natuurlijk niet alles hebben. Very Happy

Nou om eerlijk te zijn zie ik het niet zo zitten om dit met hem verder te gaan bespreken. Het is een turkse man ( die zelf bijna geen nederlands spreekt, of gewoon niet zoveel zegt). Zijn zoon is zo'n 'uit de hoogte' manneke. Keek me nog niet eens aan, toen ik een tijdje geleden daar aan de deur stond. Denk dat het weinig uithaald. Zij hebben ook een koopflat en ik kan dus niet bij de woningbouw klagen. Wel hebben we een keer de politie gebeld voor geluidsoverlast, toen de muziek om 1.00 nog kei hard aan stond.Kan alleen maar hopen dat hij bijna klaar is met klussen !

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 9:46

Weet je wat het vreemde is, ik dacht dat mijn buurman ook niet voor rede vatbaar was... Tot op het punt dat ik het gewoon probeerde. En toen bleek hij best voor rede vatbaar en hij houdt zich al weken aan de afspraken. Dus het is ook nog een redelijke vent. smile (En dat terwijl ik meerdere keren per week de politie belde, zelfs de wijkagent heb ingeschakeld, dat zowel VVE en woningbouw brieven hebben geschreven.... (Ik woon in deel woningbouw/koopwoningen. Wij hebben beiden koop) Niets hielp en dat praten dan weer wel.)

Misschien dat je een briefje in de brievenbus kunt doen? Niet geschoten is toch altijd mis?

Gast
Gast

Bericht  Jerry ma 3 jan 2011 - 21:15

ik dacht dat er een 'algemene' afspraak bestaat dat je na 22:00 's avonds geen 'lawaai' meer mag maken (of dat nou van klussen is of harde muziek)... Maar ik kan het mis hebben. Misschien kun je dat eens opzoeken en hem daarop wijzen? Desnoods weer met de politie erbij als jullie er samen niet uitkomen Rolling Eyes (maarja, daar wordt de burenrelatie ook niet beter van, maarja, als jij niet kan slapen, word je zelf niet beter van...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 11:25

Irritant he! Ik heb ook zo'n buurman die tot laat klust, sterker nog, meestal begint hij pas rond een uur of negen :shock: . Ik stond ook op het punt er wat van te zeggen, maar de afgelopen week is het weer stil. Ik zou inderdaad gewoon ook het gesprek aangaan over de overlast.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 22:23

Als een buur na 22.00 uur geluidsoverlast veroorzaakt kan je daar de politie voor bellen, wel eerst zelf even langs gaan bij de buur maar als er geen gehoor aan gegeven wordt komt de politie na 22.00 uur gewoon langs hiervoor.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: