Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+4
slaatje
Poisongirl
Esperanza
silly-one
8 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 19:09

Hier een paar keer wakker geworden van de storm! Jeetje wat gaat het tekeer!
Ik moet straks weer naar de GGZ voor de test en daarna ga ik even bloedprikken. Daarna zal ik wel heel gaar zijn, dus daarna lekker naar huis.
Fijne dag all!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 19:27

Succes! En goedemorgen... Ik ben ook gaar en mag zo aan het werk met dit weer brrr. Dat de dag maar snel voorbij mag gaan. Vanavond verder met de grote schoonmaak hier Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 19:31

Succes Doedel!

Het gaat hier ook erg te keer. Moet over 20 minuten op de fiets zitten, maar ik wil niet laughcry. Vandaag stage tot half 4, en daarna naar huis om weer verder te gaan met opdrachten voor school.. Bluuh.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 20:03

Zusje schreef:Succes! En goedemorgen... Ik ben ook gaar en mag zo aan het werk met dit weer brrr. Dat de dag maar snel voorbij mag gaan. Vanavond verder met de grote schoonmaak hier Very Happy.

Ik ben gister beneden flink aan de gang geweest, heb ook de hele keuken gepoetst. Nu boven nog, maar dat zal er vandaag hier niet meer van komen.

Gast
Gast

Bericht  silly-one ma 12 dec 2011 - 20:14

Goedemorgen,

Succes met poetsen Doedel.

Ik ben vandaag helaas weer niet gebeld om te werken. Baal er wel van want ik wil graag werken en ben het thuiszitten beu. Gisteren al wezen hardlopen dus ik ga dat vandaag niet doen.
Vanmiddag heb ik wel een gesprek bij Randstad en die hebben misschien iets voor mij en anders zit ik in elk geval bij hun in het systeem voor tijdelijke vacatures qua onderwijs.
Vanavond nog wel even wat tennissen en wat ik verder vandaag ga doen, geen idee.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Esperanza ma 12 dec 2011 - 20:27

Goedemorgen!

Doedel: Succes vandaag!
Silly-one: Hopelijk word je snel opgeroepen om te werken of ik hoop voor je dat Randstad wat heeft. Dat thuiszitten is echt niet fijn.

Ik heb heel onrustig gesplapen, ik was de hele tijd bang dat ik me zou verslapen. Ik zit nu al weer een poosje op m'n werk. Ik werk vandaag tot 17 uur. Daarna naar huis en dan een rustige avond. Ik denk dat ik een film ga kijken of zo.

Fijne dag allemaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Poisongirl ma 12 dec 2011 - 20:40

Succes vandaag Doedel!

Ik heb een rotnacht gehad. Veel last van harde buiken en kramp in mijn benen en vingers. Dus doe rustig aan vandaag.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  slaatje ma 12 dec 2011 - 20:54

Goedemorgen,

Van mij ook succes Doedel.

Ik moest vandaag eigenlijk werken, maar heb bijna geen stem meer. Ook ben ik ondertussen flink verkouden geworden en heb ik nogal koppijn. Vandaag dus maar met laptop in bed en hopen dat mijn stem in ieder geval wat beter is, dan kan ik morgen weer aan de slag. Maandag moet ik beter zijn, want dan gaan we op vakantie.

Fijne dag allemaal.

Liefs Slaatje
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lotus ma 12 dec 2011 - 21:06

Goedemorgen,

Ik ben nog erg moe en ik word niet blij van dit weer. Maar goed, niets aan te doen. Straks op weg naar de cliëntenraad. We hebben vanochtend eerst een vooroverleg en vanmiddag vergadering met de Raad van Bestuur. Moet verder ook nog van alles doen.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  flower ma 12 dec 2011 - 21:20

Goedemorgen,

Succes doedel!

Ik ga zo ons huis versieren, mijn vriend is vandaag 30 geworden! We vieren zijn en mijn verjaardag pas zaterdag maar we gaan vanavond samen uit eten!

FIjne dag allemaal
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Suus ma 12 dec 2011 - 21:27

Goedemorgen!
Heb erg onrustig geslapen, zal wel door het weer komen. Vandaag weer een dagje werken en vanavond lekker zingen Very Happy Daarna nog even borrelen (lees: gezellig een kopje thee drinken met de meiden Wink ) Very Happy
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen ma 12 dec 2011 - 22:06

Goedemorgen!

ik sliep pas tegen een uur of 4, bluh. Nou slaap ik na koor altijd heel slecht in, dan ben ik gewoon nog te stuiterig ofzo, 't was ook echt een hele leuke avond gisteren, heb me rot gelachen. Ik ben zo snotverkouden dus af en toe kwamen er hele zielige pathetische geluidjes uit. En verder was het gewoon een leuke avond, generale repetitie voor een optredentje zaterdag en dat ging beter dan ik had verwacht. We hebben zaterdag geen dirigent, maar er zijn twee koorleden die de boel regelen en de dirigent had ze gisterenavond voor de groep gezet. Was hilarisch maar het werkte wel. Elke keer als we deden wat ze aangaf met haar handen stond ze helemaal te springen van blijdschap en lach iedereen weer dubbel... Ook erg grappig was dat de dirigent af en toe nog achter haar rug iets aangaf en dat ze dat niet door had en dan ook helemaal blij was als we deden wat ze zei. Maar door dat zelfvertrouwen ging het in de loop van de avond steeds beter en uiteindelijk was de dirigente gepast onder de indruk. Dus dat was heel gaaf. Hoop eigenlijk dat ze zaterdag bij het optreden ook zo gaat staan springen!

Nou ja nu dus gaar. Zometeen moet ik naar een afspraak met een adviseur of zoiets over een rolstoel. Ben benieuwd wat daar nou precies de bedoeling van is en nog benieuwder wat daar de uitkomst van is natuurlijk.

Vanmiddag heb ik medisch fitness, 't is alleen testweek dus mijn fysiotherapeut is druk met testen dus ik zal 't alleen moeten doen. Gelukkig heb ik de meeste oefeningen onder de knie. Vind het wel een beetje irritant want ben pas net met een nieuw schema begonnen dus weet nog niet alles. Maar ja heb er zelf voor gekozen niet mee te doen aan de testweek. Had echt even geen zin in dat gepruts aan mijn lijf of in mijn vetpercentage meten ofzo, 't gaat juist zo lekker.

Verder vandaag eens wat dingen opruimen en schoonmaken.

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 22:43

Ik heb een super drukke week.
Super druk.

he kijk, een olifant! elephant

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 23:19

Ik ben net aan de studie geweest. Ga vanmiddag werken en dan door naar college.

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl di 13 dec 2011 - 0:02

Zero schreef:
Ik heb een super drukke week.
Super druk.

he kijk, een olifant! elephant

Haha, lol! Very Happy
Poisongirl
Poisongirl