gebreid rokje
+6
Ooh La La!
Blond
Jeanette
Zininzon
Lien
Teddyaapje
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: gebreid rokje
Ik heb hem binnen! Ik vind hem leuk en hij staat/ zit goed, alleen ik krijg niet het wauw-gevoel...hmmm...morgen eens vragen wat mn vriend ervan vindt!
Ik heb trouwens ook dit truitje besteld; twijfel ik ook nog over...wat vinden jullie? Waarmee zouden jullie t combineren?
http://www.wehkamp.nl/damesmode/t-shirts-tops/1A9/521441/C21_1A9_1A9_521441/?MK=635920 (krijg t plaatje niet gekopieerd)
Ik heb trouwens ook dit truitje besteld; twijfel ik ook nog over...wat vinden jullie? Waarmee zouden jullie t combineren?
http://www.wehkamp.nl/damesmode/t-shirts-tops/1A9/521441/C21_1A9_1A9_521441/?MK=635920 (krijg t plaatje niet gekopieerd)
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb twee 'gebreide' rokjes en ben dik, maar vind het niet (nog) dikker maken eigenlijk. Vind ze leuk!
Gast- Gast
Nou, ik vind het dus niet staan bij stevige vrouwen. Die rokjes maken ook nog eens breed.Ibbeltje schreef:Maura schreef:Een reet als een bouwkeet....
Ik had vandaag een gebreid rokje aan het scheen goed te staan. Kreeg meerdere complimenten, terwijl ik volgens mij BMI/gewicht niet slank ben.
Misschien past hij dan beter bij de wat 'vollere' vrouw
Maar als je iets aan hebt wat anders is dan anders, zeggen mensen er snel wat over.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik vind het dus niet staan bij stevige vrouwen. Die rokjes maken ook nog eens breed.Ibbeltje schreef:Maura schreef:Een reet als een bouwkeet....
Ik had vandaag een gebreid rokje aan het scheen goed te staan. Kreeg meerdere complimenten, terwijl ik volgens mij BMI/gewicht niet slank ben.
Misschien past hij dan beter bij de wat 'vollere' vrouw
Maar als je iets aan hebt wat anders is dan anders, zeggen mensen er snel wat over.
hmm...ik ben 'normaal' (denk ik?) draag maat 38/ 40 afhankelijk van hoe het uitvalt, wel heb ik best brede heupen...heb een peerfiguur zeg maar. Toch kan ik niet zeggen dat het rokje mijn heupen breder laat lijken...of was dat niet wat je bedoelde?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben ook niet slank maar ik vind zeker niet dat het rokje me dikker maakt. Dit is wel een fijn gebreid en niet grof, dat scheelt wel. Ook is het natuurlijk zwart. Anyway ik vind hem leuk haha!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gezocht: rokje, noors gebreid
» Hoe dit rokje te combineren (Hema rokje)
» Rokje
» 'Action' rokje
» Hoe dit rokje combineren?
» Hoe dit rokje te combineren (Hema rokje)
» Rokje
» 'Action' rokje
» Hoe dit rokje combineren?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: