gebreid rokje
+6
Ooh La La!
Blond
Jeanette
Zininzon
Lien
Teddyaapje
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
gebreid rokje
Laatst heb ik een topic geplaatst omdat ik niet wist wat ik moest aantrekken naar de bruiloft van vrienden van me. Ik kan maar geen leuk, niet al te duur jurkje vinden waarvan ik denk dat ik het vaker zal dragen dus ik heb besloten om opzoek te gaan naar een leuk gebreid rokje, daarop top met zwarte blazer...alleen nu dus het probleem...ik kan geen leuk gebreid rokje vinden...online in elk geval niet en heb niet echt tijd om nog naar de stad te gaan voor kerst (dan trouwen ze).
Wie helpt me mee zoeken?
Dit is wat ik ong. in gedachte heb:
of zoiets:
En iets met rendieren, kabel, of effen lijkt mee ook wel leuk, als het maar geen complete zwarte rok is, en hij een lengte heeft van een kort spijkerrokje (met een langere rok lijk ik zo klein).
Wie helpt me mee zoeken?
of zoiets:
En iets met rendieren, kabel, of effen lijkt mee ook wel leuk, als het maar geen complete zwarte rok is, en hij een lengte heeft van een kort spijkerrokje (met een langere rok lijk ik zo klein).
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: gebreid rokje
Je hebt ze nu bij de Wibra heel veel, bij de HEMA hangt er 1 (in grijs en zwart) & je hebt er meerdere bij de C&A.
Gast- Gast
Bij Wehkamp heb je wel een aantal dit soort rokjes:
Wel een iets andere:
Wel een iets andere:
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
2 weken geleden zag ik een grijs gebreid rokje met sneeuwvlokken bij de Hema!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de bovenste van de wehkamp besteld, helaas zijn bijna alle rokjes in mijn maat uitverkocht, deze heb ik ook een maat te groot besteld...hopelijk past hij evengoed!
Teddyaapje- Ratel
Leuk! Die heb ik zelf ook haha!
Lien- Prater
Ik zag ze ook bij de HEMA. Ik vind ze leuk, maar wel alleen bij de kleinere maatjes.
Of iemand moet me met een foto kunnen overtuigen..
Of iemand moet me met een foto kunnen overtuigen..
Gast- Gast
Deze is van Dept;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
HEMA had leuke in het grijs, maar die maken volgens mij ontzettend dik..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zininzon schreef:2 weken geleden zag ik een grijs gebreid rokje met sneeuwvlokken bij de Hema!
Ik heb zo'n rokje, maat s (zit goed, ook als je normaal maat m hebt!) Maar draag 'm nooit...
Welke maat zoek je?
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Heb ze van de week nog op de markt gezien
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Lien schreef:Bij Wehkamp heb je wel een aantal dit soort rokjes:
Deze is cute
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Teddyaapje schreef:Laatst heb ik een topic geplaatst omdat ik niet wist wat ik moest aantrekken naar de bruiloft van vrienden van me. Ik kan maar geen leuk, niet al te duur jurkje vinden waarvan ik denk dat ik het vaker zal dragen dus ik heb besloten om opzoek te gaan naar een leuk gebreid rokje, daarop top met zwarte blazer...alleen nu dus het probleem...ik kan geen leuk gebreid rokje vinden...online in elk geval niet en heb niet echt tijd om nog naar de stad te gaan voor kerst (dan trouwen ze).
Wie helpt me mee zoeken?
.
Waar heb je deze gezien? Erg leuk vind ik die!
loura- Ratel
loura schreef:Lien schreef:Bij Wehkamp heb je wel een aantal dit soort rokjes:
Deze is cute
Ja, daarom heb ik hem toen ook gekocht haha!
Lien- Prater
Sommige van deze rokjes zijn wel leuk, maar ik vind het eerlijk gezegd te 'casual' (wat is hier een goed nederlands woord voor? ) voor een bruiloft..
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Lien schreef:loura schreef:Lien schreef:Bij Wehkamp heb je wel een aantal dit soort rokjes:
Deze is cute
Ja, daarom heb ik hem toen ook gekocht haha!
haha oke ja hij is echt schattig! Ik mag nu alleen niks meer want ik heb weer een bestelling net gedaan
loura- Ratel
WHahah wat nu weer?
Lien- Prater
Lien schreef:WHahah wat nu weer?
zie laatst gekocht topic
loura- Ratel
Olijfje schreef:Sommige van deze rokjes zijn wel leuk, maar ik vind het eerlijk gezegd te 'casual' (wat is hier een goed nederlands woord voor? ) voor een bruiloft..
Ik snap wat je bedoelt, maar hier is het niet gebruikelijk om in gala-achtige dingen naar een bruiloft te gaan. Ik wil er een zwarte blazer op dragen dus dat maakt het weer chiquer.
Teddyaapje- Ratel
Jeanette schreef:Deze is van Dept;
Deze vind ik ook érg leuk maar helaas kan ik hem nergens in maat M vinden...zowiezo kan ik hem eigenlijk nergens vinden...ze zijn overal uitverkocht! Hopelijk bevalt me die van de wehkamp...als het goed is krijg ik hem morgen binnen!
Teddyaapje- Ratel
Op de één of andere manier vind ik het gewoon niet heel vrouwelijk staan, zelfs niet als ik het motiefje wel leuk vind. Heb zelf meerdere gebreide rokjes gekocht en weer teruggebracht, want ik had het idee er echt een reet als een bouwkeet in te hebben (terwijl ik volgens mij slank ben).
Vriendinnetje van mij heeft er ook eentje en zij is echt modelslank en superlange benen, maar met dat rokje valt het weg, lijkt het wel. Zonde.
Vriendinnetje van mij heeft er ook eentje en zij is echt modelslank en superlange benen, maar met dat rokje valt het weg, lijkt het wel. Zonde.
Gast- Gast
Een reet als een bouwkeet....
Ik had vandaag een gebreid rokje aan het scheen goed te staan. Kreeg meerdere complimenten, terwijl ik volgens mij BMI/gewicht niet slank ben.
Ik had vandaag een gebreid rokje aan het scheen goed te staan. Kreeg meerdere complimenten, terwijl ik volgens mij BMI/gewicht niet slank ben.
Gast- Gast
Maura schreef:Een reet als een bouwkeet....
Misschien past hij dan beter bij de wat 'vollere' vrouw
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gezocht: rokje, noors gebreid
» Hoe dit rokje te combineren (Hema rokje)
» Rokje
» 'Action' rokje
» Hoe dit rokje combineren?
» Hoe dit rokje te combineren (Hema rokje)
» Rokje
» 'Action' rokje
» Hoe dit rokje combineren?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: