Goedemorgen
+6
patjuhhh
GeKKiE
slaatje
Suus
Ibbeltje
Lotus
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik voor zover ik heb geslapen wel. Ben alleen aan niet meer dan 4 uurtjes slaap gekomen. Was te gespannen en onrustig. Word gek van mezelf... Maar goed, ik heb al gemediteerd, de afwasmachine leeggehaald en ben nu bezig met het maken van opdrachten uit een mindfulnessboek. Over iets meer dan een uur ga ik naar body balance. Wat ik verder ga doen vandaag, weet ik nog niet. Het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel energie ik heb.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik voor zover ik heb geslapen wel. Ben alleen aan niet meer dan 4 uurtjes slaap gekomen. Was te gespannen en onrustig. Word gek van mezelf... Maar goed, ik heb al gemediteerd, de afwasmachine leeggehaald en ben nu bezig met het maken van opdrachten uit een mindfulnessboek. Over iets meer dan een uur ga ik naar body balance. Wat ik verder ga doen vandaag, weet ik nog niet. Het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel energie ik heb.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goedemorgen
Goedemorgen,
Ik heb wel goed geslapen alleen te vroeg wakker naar mijn idee. Aangezien ik uit kon slapen.
Maar goed ik heb vandaag op de planning: Sintmeeting met de meiden En heb er enorme zin in!
Verder niks gepland.
Lotus> 4 uur dat is niet veel. Ben je nu nog onrustig?
Ik heb wel goed geslapen alleen te vroeg wakker naar mijn idee. Aangezien ik uit kon slapen.
Maar goed ik heb vandaag op de planning: Sintmeeting met de meiden En heb er enorme zin in!
Verder niks gepland.
Lotus> 4 uur dat is niet veel. Ben je nu nog onrustig?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben wel rustiger dan toen ik vannacht wakker werd. Maar ik word wel nog steeds gek van de constante strijd in mijn hoofd. Van de verwarring. Van de angst die nergens goed voor is.
Ik hoop dat jullie een leuke meeting hebben! Heel veel plezier!
Ik hoop dat jullie een leuke meeting hebben! Heel veel plezier!
Lotus- Ratel
Dat is vervelend Hopelijk voel je je vandaag langzaam aan wat beter.
En ja dank je wel
En ja dank je wel
Dankjewel. Dat hoop ik ook. Ik moet me gewoon niet zo aanstellen.
Lotus- Ratel
Nou het is niet aanstellen hoor
Nou, als ik om drie uur 's nachts wakker word en niet meer kan slapen, omdat ik zo gespannen ben voor het eten, dan vind ik dat toch wel erg overdreven...
Lotus- Ratel
Ja maar het is iets waar jij niks aan kan doen...toch? Het is gewoon vervelend dat je er zo'n last van hebt.
Ik geloof dat ik er op dit moment inderdaad niet veel aan kan doen. Maar toch heb ik het idee dat het mijn eigen schuld is. Maar goed, genoeg hierover.
Lotus- Ratel
Heb je de opdrachten trouwens nog uitgediept?
Voor de vorige afspraak ja. We hebben het nog steeds niet helemaal kunnen bespreken, dus we gaan er woensdag weer mee verder. En voor die tijd mag ik er niet meer mee bezig. Mag het alleen vlak voor de afspraak nog een keer doorlezen.
Lotus- Ratel
Oke ja snap het wel denk ik, anders ben je er weer teveel mee bezig.
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen en heb nu een druk ochtendje met taart halen, statafels, huis opruimen en schoonmaken en soep maken. Vanmiddag en vanavond vier ik mijn verjaardag
Fijne dag!
Ik heb wel redelijk geslapen en heb nu een druk ochtendje met taart halen, statafels, huis opruimen en schoonmaken en soep maken. Vanmiddag en vanavond vier ik mijn verjaardag
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
@ Lotus : Wat vervelend dat je je steeds zo onrustig voelt. Hoop dat je je snel beter zult voelen
@ Ibbeltje: Veel plezier vandaag met de sintmeeting
@ Suus: Veel plezier met je feestje vandaag :-)
Ik ben helaas ook al weer wakker. Wel lekker geslapen. Straks rijden mijn vriend en ik naar mijn beste vriendin. Zij is afgelopen maandag van haar tweede kindje bevallen en die wil ik natuurlijk erg graag bewonderen en even beethouden. Daarna even boodschappen doen en dan vind ik het wel gescheten voor vandaag. Morgen naar de verjaardag van mijn schoonmoeder en daarna thuis nog even wat zomerkleren ophalen, dan hoeven we dat volgende week niet meer te doen. (Gaan volgende week op vakantie, zo'n zin in:-)) En dan nog even genieten van het weekend saampies.
Fijn weekend allemaal.
@ Ibbeltje: Veel plezier vandaag met de sintmeeting
@ Suus: Veel plezier met je feestje vandaag :-)
Ik ben helaas ook al weer wakker. Wel lekker geslapen. Straks rijden mijn vriend en ik naar mijn beste vriendin. Zij is afgelopen maandag van haar tweede kindje bevallen en die wil ik natuurlijk erg graag bewonderen en even beethouden. Daarna even boodschappen doen en dan vind ik het wel gescheten voor vandaag. Morgen naar de verjaardag van mijn schoonmoeder en daarna thuis nog even wat zomerkleren ophalen, dan hoeven we dat volgende week niet meer te doen. (Gaan volgende week op vakantie, zo'n zin in:-)) En dan nog even genieten van het weekend saampies.
Fijn weekend allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goeiemorgen!
Ik heb al even een beetje opgeruimd hier beneden.
Lijstjes gemaakt voor de stad en voor de AH.
Daar ga ik zo aan beginnen...
Daarna lunchen met mijn vriend, schoonvader, schoonzus en der kids. Gezellig!
Vanmiddag, als we nog tijd hebben, naar de vuilstort, schoonmaken hier en de kerstboom versieren.
Dat laatste misschien beter andersom...
Fijne dag allemaal!
Ik heb al even een beetje opgeruimd hier beneden.
Lijstjes gemaakt voor de stad en voor de AH.
Daar ga ik zo aan beginnen...
Daarna lunchen met mijn vriend, schoonvader, schoonzus en der kids. Gezellig!
Vanmiddag, als we nog tijd hebben, naar de vuilstort, schoonmaken hier en de kerstboom versieren.
Dat laatste misschien beter andersom...
Fijne dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen, ik heb niet goed geslapen. Heb vanaf 3 uur wakker gelegen. En voel me ook niet echt goed vandaag in mijn hoofd. Ben erg onrustig in mijn hoofd.Waarom ik dat nu heb ik mijn leuke en vrije weekend weet ik niet. Vind het in ieder geval niet echt leuk dat ik me zo voel als ik vrij weekend heb. Hopelijk wordt dat in de loop van de dag wel beter. Dadelijk ga ik met mijn zusje de stad in en verder lekker rustig weekendje.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen,
Ondanks mijn verkoudheid heb ik lekker geslapen.
Zo even ontbijten. Vriend is kerstbomen aan het verkopen voor de korfbal. (gelukkig alleen vanmorgen)
Vanmiddag even met z'n 2en naar de winkels om kerst kadotjes.
Fijne dag allemaal!
Ondanks mijn verkoudheid heb ik lekker geslapen.
Zo even ontbijten. Vriend is kerstbomen aan het verkopen voor de korfbal. (gelukkig alleen vanmorgen)
Vanmiddag even met z'n 2en naar de winkels om kerst kadotjes.
Fijne dag allemaal!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen!
Vanochtend werd ik wakker gezongen door mijn ouders, alvast voor mijn verjaardag (ben pas dinsdag jarig, maar dan werken ze). Ook natuurlijk al cadeautjes gehad!
Vanmiddag komt Anousch langs en vanavond de familie en nog wat andere vrienden
Fijne dag allemaal!
Vanochtend werd ik wakker gezongen door mijn ouders, alvast voor mijn verjaardag (ben pas dinsdag jarig, maar dan werken ze). Ook natuurlijk al cadeautjes gehad!
Vanmiddag komt Anousch langs en vanavond de familie en nog wat andere vrienden
Fijne dag allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen,
ik heb geslapen als een roosje tot 6.45 u, ondanks mijn verkoudheid. Heb niets gemerkt van mijn snipverkouden man vannacht...denk omdat ik 'm aan de neusspray heb geholpen. Hij heeft zelf namelijk ook lekker geslapen omdat hij nu niet zo'n verstopte neus meer had.
Uiteindelijk heb ik nog tot 10 uur in bed gelegen en nog een paar uurtjes extra geslapen (maar ook een aantal uurtjes wakker gelegen nog) want die had ik wel nodig.
Vandaag ga ik naar een vriendin...ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar ik heb haar beloofd ergens mee te helpen en ik heb het al heel lang uitgesteld. 't is een lieverd hoor, maar momenteel kan ik haar vrij slecht hebben, ze is een beetje autistisch en ze ratelt vaak dwars door alles heen. Had er een beetje moeite mee dat ze laatst niet eens vroeg hoe het bij de orthopeed was geweest. Ik had haar de dag van te voren nog gesproken en verteld hoe spannend ik het vond. Op de dag zelf ging ze tegen me zitten blaten over haar kat (op whatsapp) maar geen woord over de orthopeed. Een dag later belde ze en kreeg ik weer zo'n soort eenzijdig gesprek. Ik weet dat ze het niet expres doet, maar dat neemt niet weg dat dat echt op zulke momenten heel vervelend is. Ze is er voor mij op haar eigen (praktische) manier, maar op dit moment heb ik eigenlijk meer behoefte aan wat anders. Probleem is een beetje dat ik haar enige vriendin ben...dus ze zit af en toe heel erg bovenop me terwijl ik dan juist wat afstand wil.
Blijft altijd lastig, want wat ik zeg, ze is op zich op haar manier echt een goede vriendin, maar op dit moment heb ik het gevoel dat het eenzijdig is.
Maar goed ik ga ook gewoon niet te lang, ben snipverkouden en voel me ook niet echt lekker dus heb een goed excuus .
ik heb geslapen als een roosje tot 6.45 u, ondanks mijn verkoudheid. Heb niets gemerkt van mijn snipverkouden man vannacht...denk omdat ik 'm aan de neusspray heb geholpen. Hij heeft zelf namelijk ook lekker geslapen omdat hij nu niet zo'n verstopte neus meer had.
Uiteindelijk heb ik nog tot 10 uur in bed gelegen en nog een paar uurtjes extra geslapen (maar ook een aantal uurtjes wakker gelegen nog) want die had ik wel nodig.
Vandaag ga ik naar een vriendin...ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar ik heb haar beloofd ergens mee te helpen en ik heb het al heel lang uitgesteld. 't is een lieverd hoor, maar momenteel kan ik haar vrij slecht hebben, ze is een beetje autistisch en ze ratelt vaak dwars door alles heen. Had er een beetje moeite mee dat ze laatst niet eens vroeg hoe het bij de orthopeed was geweest. Ik had haar de dag van te voren nog gesproken en verteld hoe spannend ik het vond. Op de dag zelf ging ze tegen me zitten blaten over haar kat (op whatsapp) maar geen woord over de orthopeed. Een dag later belde ze en kreeg ik weer zo'n soort eenzijdig gesprek. Ik weet dat ze het niet expres doet, maar dat neemt niet weg dat dat echt op zulke momenten heel vervelend is. Ze is er voor mij op haar eigen (praktische) manier, maar op dit moment heb ik eigenlijk meer behoefte aan wat anders. Probleem is een beetje dat ik haar enige vriendin ben...dus ze zit af en toe heel erg bovenop me terwijl ik dan juist wat afstand wil.
Blijft altijd lastig, want wat ik zeg, ze is op zich op haar manier echt een goede vriendin, maar op dit moment heb ik het gevoel dat het eenzijdig is.
Maar goed ik ga ook gewoon niet te lang, ben snipverkouden en voel me ook niet echt lekker dus heb een goed excuus .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen,
Ik heb niet zo lekker geslapen en heb een beetje hoofdpijn. Ik heb vanochtend de kerstboom opgezet en ik ben er helemaal blij mee. Vandaag moet ik nog een cadeautje kopen en verder ga ik er een rustige dag van maken.
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet zo lekker geslapen en heb een beetje hoofdpijn. Ik heb vanochtend de kerstboom opgezet en ik ben er helemaal blij mee. Vandaag moet ik nog een cadeautje kopen en verder ga ik er een rustige dag van maken.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: