Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sneakers

+15
Marin
SnowWhite
Lien
Erin
Raindrop
Lieke128
Arwyn
Linnie1985
Zora
Zwerver
Rush
Atelier Madame
Zininzon
Minx
Bliss
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Sneakers - Pagina 2 Empty Re: Sneakers

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 0:35

Ik vind sneakers hartstikke leuk, mits op de goede manier gedragen. Ik draag zelf ook regelmatig sneakers, gewoon onder een skinny, leuk t-shirtje en een colbertje.
Die van jou vind ik heel leuk Bliss, maar ik zou ze zelf nooit kopen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SnowWhite za 10 dec 2011 - 2:21

I I love you sneakers!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bliss zo 11 dec 2011 - 3:46

Ik heb ze gisteren gekocht! Was alleen een heel gedoe met de maat; ik zit namelijk altijd tussen 40 en 41 in, al heb ik wel vaker 40. Had nu 40 gepast, maar die zaten behoorlijk strak. 41 was weer te groot. Normaal gesproken moeten ze ook wel 40,5 hebben van sneakers, maar bij deze winkel niet. Ze verkopen deze schoenen verder ook nergens, maar de verkoopster had t type opgeschreven, zodat ik internet nog af kan speuren en kijken of ze wel ergens 40,5 verkopen. (misschien bij Nike zelf) Toen zei ze ineens dat ik ook de binnenzool eruit kon halen en toen ik dat deed, zaten ze ineens een stuk ruimer. Ik heb ook steunzolen en die had ik er toen weer in gedaan en dat zat wel fijn. Ik heb ze dus toch meegenomen in maat 40 en mag ze thuis nog ff een beetje inlopen en kijken hoe ze dan zitten. Heb ze nu ff aan zonder die binnenzool, maar vind het wel raar dat ik dus echt op de binnenkant van de schoen loop nu. Misschien dat ik er dus een heel dun zooltje weer voor in de plaats leg. Haha, een heel verhaal, heb daar ook echt een eeuwigheid in die winkel gezeten om van alles te proberen met verschillende zolen Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:03

Leuk! Maar als je je steunzool er in hebt dan loop je toch niet in de binnenkant?

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 8:12

Hahaha ik zei juist dat ik het wel leuk vond hoor, maar vriend vond het niet leuk! Maar moet wel zeggen dat ik het af vind hangen van het soort sneakers. Ik vind Nikes eerlijk gezegd niet heel leuk nee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss zo 11 dec 2011 - 8:19

Powerbabe schreef:Leuk! Maar als je je steunzool er in hebt dan loop je toch niet in de binnenkant?

Nou ik heb geen hele steunzolen, ze zijn 2/3 zeg maar, dus ik loop gedeeltelijk op de binnenkant. Maar eigenlijk is dat niet zo erg smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ThinkPink zo 11 dec 2011 - 8:50

Ik I love you sneakers! Vooral All Stars. Ik heb ook gewoon nette leren laarzen met een kleine hak. Met sneakers kan ik de hele wereld wel over lopen maar laarzen staan soms net wat netter en 'volwassener' bij sommige kleding/gelegenheden. Ben trouwens 27 maar voel me nog lang niet te oud voor sneakers laughcry

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 8:50

Oh als All Stars onder sneakers vallen, hou ik ook van sneakers! Maar dat vind ik gewoon All Stars, niet sneakers eigenlijk Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:52

Haha, ik vind All Stars ook niet echt het soort sportieve schoen waar ik aan denk bij sneakers, maar toch vind ik All Stars weer niet geen sneakers, snappen jullie het nog? :P

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink zo 11 dec 2011 - 8:58

Bij Zalando vallen de All Stars ook onder sneakers laughcry Ik heb trouwens alleen maar All Stars. Als je daar eenmaal je maat van weet, kun je ze lekker makkelijk online kopen angel

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bliss zo 11 dec 2011 - 9:16

Idd, All Stars vind ik gympen en geen sneakers Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette ma 12 dec 2011 - 0:39

Bliss schreef:Haha idd Fairytale, ik heb laatst een paar keer gesport op mijn Adidas-sneakers: geen succes! Zit totaal geen vering in. Heb nu hele fijne nieuwe Puma-sportschoenen.
De sneakers die ik op het oog heb, zijn deze:

Sneakers - Pagina 2 281044r

Oeh, die zijn heel leuk!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Blond ma 12 dec 2011 - 0:51

Ik vind sneakers wel leuk, mits goed gecombineerd! Ik heb zelf deze, een paar jaar geleden gekocht voor 20 euro

Sneakers - Pagina 2 2417_0
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 7:22

Ik vind sneakers vaak wel heel leuk staan, bij bepaalde types en bij een bepaalde kledingstijl. Ik vind All Stars ook leuk. Maar op de een of andere manier lijken ze mij niet te staan. Ik voel me niet mezelf met sneakers. Ziet het er bij een ander heel vlot en hip uit, voel ik me er heel slonzig in. Ik probeer elke zomer weer een paar sneakers te kopen, en elke keer eindigen ze in de kast of op marktplaats. Ik vind zilveren All Stars wel echt leuk, die met dunne zool, misschien moet ik toch nog maar eens een poging doen om eenpaar aan te schaffen (en wel zo handig om een paar lekkere schoenen te hebben voor bv op reis als ik veel moet lopen).

Gast
Gast

Bericht  Makamba ma 12 dec 2011 - 9:14

Ben het met Princess eens!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linnie1985 do 22 dec 2011 - 6:00

Volgende maand mag ik op mijn werk weer gratis nieuwe schoenen uitzoeken. Vandaag hebben we deze binnen gekregen en als we geen leukere binnen krijgen neem ik deze:

Ze zijn zilver met wit. Ik wil er zelf nog knalroze veters in doen smile.
Sneakers - Pagina 2 Zoom8
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver do 22 dec 2011 - 6:42

Bobbie schreef:Ik vind sneakers vaak wel heel leuk staan, bij bepaalde types en bij een bepaalde kledingstijl. Ik vind All Stars ook leuk. Maar op de een of andere manier lijken ze mij niet te staan. Ik voel me niet mezelf met sneakers. Ziet het er bij een ander heel vlot en hip uit, voel ik me er heel slonzig in. Ik probeer elke zomer weer een paar sneakers te kopen, en elke keer eindigen ze in de kast of op marktplaats. Ik vind zilveren All Stars wel echt leuk, die met dunne zool, misschien moet ik toch nog maar eens een poging doen om eenpaar aan te schaffen (en wel zo handig om een paar lekkere schoenen te hebben voor bv op reis als ik veel moet lopen).
Dit is dus precies wat ik bedoel! Ik vind het ook bepaalde "types" leuk staan.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud