permanente make up
Pagina 1 van 1
permanente make up
Mijn collega had een permanent eyeliner lijntje laten zetten, echt heel mooi. Het leek net of ze gewoon eyeliner op had, precies smal genoeg en mooi tegen de wimperrand aan. Dat zou ik nou eigenlijk ook wel willen, ideaal, 's morgens je bed uit komen en alleen mascara op doen (en als ik die wimperextensions nog neem hoef ik dan helemaal niks te doen).
Iemand ervaring met permanente make up? Hoe duur is het ongeveer en hoe lang blijft het zitten? En gaat het dan lelijk vervagen?
Iemand ervaring met permanente make up? Hoe duur is het ongeveer en hoe lang blijft het zitten? En gaat het dan lelijk vervagen?
Gast- Gast
Re: permanente make up
Ik heb het toevallig 5 weken geleden laten zetten en ben 2 weken geleden terug geweest voor het bij te laten werken. Bij mij heeft het helaas niet goed gepakt ook de 2e keer niet, in januari moet ik weer terug. Ik heb ook veel pijn bij het zetten gehad aan een oog, dat oog is ook beide keren ontstoken geraakt daardoor pakt ook niet alles en heb ik stukjes eruit. De 2e keer is al iets beter gegaan maar nog steeds niet perfect.
Volgens die vrouw die bij mij heeft gezet komt het nauwelijks tot niet voor dat iemand een oogontsteking krijgt en zoveel pijn krijgt als ik had. Ik ken genoeg vrouwen die bij haar zijn geweest en helemaal nergens last van hebben en het ook erg mooi is.
Ik heb boven en onder een lijntje en heb 125 euro betaald.
Volgens die vrouw die bij mij heeft gezet komt het nauwelijks tot niet voor dat iemand een oogontsteking krijgt en zoveel pijn krijgt als ik had. Ik ken genoeg vrouwen die bij haar zijn geweest en helemaal nergens last van hebben en het ook erg mooi is.
Ik heb boven en onder een lijntje en heb 125 euro betaald.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Permanente make-up
» Permanente make-up (wenkbrauwen)
» Permanente mape-up
» Make up FOTO'S [before/after]
» make up
» Permanente make-up (wenkbrauwen)
» Permanente mape-up