Spoedvraagje: cadeau bij vrijgezellenfeest gebruikelijk?
+2
silly-one
Ella
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spoedvraagje: cadeau bij vrijgezellenfeest gebruikelijk?
Ik ben de puntjes op de i aan het zetten voor een vrijgezellenavond en nu hadden wij bedacht om een cadeau te geven aan de aanstaande bruid, voor haar en haar man samen, iets van een hotelbon oid.
Maar is dit wel gebruikelijk om te doen?
Ik heb nog nooit een vrijgezellenavond meegemaakt..!
Maar is dit wel gebruikelijk om te doen?
Ik heb nog nooit een vrijgezellenavond meegemaakt..!
Gast- Gast
Re: Spoedvraagje: cadeau bij vrijgezellenfeest gebruikelijk?
Nee bij de vrijgezellenfeesten die ik heb meegemaakt hebben we geen kado gegeven. Wat wel gebruiken kan zijn is dat je iets geeft voor de grote dag. iets ouds, nieuws, geleend en blauw
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Je betaald die dag eigenlijk al alles voor de vrijgezel, plus een cadeau op de bruiloft. Dus eigenlijk hoef je niet echt meer een cadeau te kopen.
Ik heb het net als mijn voorganger nog nooit meegemaakt dat er nog een cadeau wordt gegeven.
Ik heb het net als mijn voorganger nog nooit meegemaakt dat er nog een cadeau wordt gegeven.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Volgens mij is dat niet gebruikelijk. Je betaalt het uitje voor jezelf, je betaalt het uitje voor de bruid(egom) en je geeft een cadeau op de bruiloft. Ik zou dat meer dan genoeg vinden om uit te geven aan een bruiloft en het niet nodig vinden om dan nóg een keer een cadeau te geven.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Het vrijgezellenfeest zelf is een kado op zich.
Gast- Gast
Youandi schreef:Het vrijgezellenfeest zelf is een kado op zich.
Vind ik ook. Het vrijgezellenfeest en het kado op de bruiloft kost al genoeg bij elkaar.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wat wij wel gedaan hebben bij 2 vrijgezellenfeesten is een fotoboek geven met de foto's van het vrijgezellenfeest. Vonden ze erg leuk.
Maar een cadeau met het vrijgezellenfeest niet.
Maar een cadeau met het vrijgezellenfeest niet.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Cadeau is niet gebruikelijk. Wat ik wel eens heb gedaan is dat iedereen een symbolisch 'iets' meenam wat iets vertelde over de vriendschap. Is een klein cadeautje, of iets van 1 euro bij de 1euroshop wat nergens op sloeg maar waar je een leuk verhaal van maakte.. En owja, de prachtige kleding mocht ze houden
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
+1Yvette schreef:Youandi schreef:Het vrijgezellenfeest zelf is een kado op zich.
Vind ik ook. Het vrijgezellenfeest en het kado op de bruiloft kost al genoeg bij elkaar.
Maar als jullie dat wel willen, zou ik het wel gewoon doen. Mits iedereen het er mee eens is. Ik heb namelijk eens een vrijgezellenfeest gehad, waar van tevoren de kosten niet waren besproken en dat viel toen erg duur uit. Normaal maakt me dat niet zo veel uit, maar ik had er toen eigenlijk het geld er niet voor.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Thanks allemaal!
We hebben besloten om het bij het vrijgezellenfeest te houden, een album te maken waarin iedereen een anekdote/foto/verhaal van haar samen met de bruid doet en something old, something new etc.
We hebben besloten om het bij het vrijgezellenfeest te houden, een album te maken waarin iedereen een anekdote/foto/verhaal van haar samen met de bruid doet en something old, something new etc.
Gast- Gast
Princess schreef:Thanks allemaal!
Leuk!! Ga ik onthouden als m'n beste vriendin gaat trouwen
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» leuk/speciaal cadeau voor vrijgezellenfeest
» Spoedvraagje :)
» Spoedvraagje
» Spoedvraagje:
» even een spoedvraagje
» Spoedvraagje :)
» Spoedvraagje
» Spoedvraagje:
» even een spoedvraagje