Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spoedvraagje: cadeau bij vrijgezellenfeest gebruikelijk?

+2
silly-one
Ella
6 plaatsers

Ga naar beneden

Spoedvraagje: cadeau bij vrijgezellenfeest gebruikelijk? Empty Spoedvraagje: cadeau bij vrijgezellenfeest gebruikelijk?

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 7:43

Ik ben de puntjes op de i aan het zetten voor een vrijgezellenavond en nu hadden wij bedacht om een cadeau te geven aan de aanstaande bruid, voor haar en haar man samen, iets van een hotelbon oid.
Maar is dit wel gebruikelijk om te doen?
Ik heb nog nooit een vrijgezellenavond meegemaakt..!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedvraagje: cadeau bij vrijgezellenfeest gebruikelijk? Empty Re: Spoedvraagje: cadeau bij vrijgezellenfeest gebruikelijk?

Bericht  Ella do 8 dec 2011 - 7:45

Nee bij de vrijgezellenfeesten die ik heb meegemaakt hebben we geen kado gegeven. Wat wel gebruiken kan zijn is dat je iets geeft voor de grote dag. iets ouds, nieuws, geleend en blauw
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Spoedvraagje: cadeau bij vrijgezellenfeest gebruikelijk? Empty Re: Spoedvraagje: cadeau bij vrijgezellenfeest gebruikelijk?

Bericht  silly-one do 8 dec 2011 - 7:49

Je betaald die dag eigenlijk al alles voor de vrijgezel, plus een cadeau op de bruiloft. Dus eigenlijk hoef je niet echt meer een cadeau te kopen.
Ik heb het net als mijn voorganger nog nooit meegemaakt dat er nog een cadeau wordt gegeven.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Lenthe do 8 dec 2011 - 7:50

Volgens mij is dat niet gebruikelijk. Je betaalt het uitje voor jezelf, je betaalt het uitje voor de bruid(egom) en je geeft een cadeau op de bruiloft. Ik zou dat meer dan genoeg vinden om uit te geven aan een bruiloft en het niet nodig vinden om dan nóg een keer een cadeau te geven.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 7:56

Het vrijgezellenfeest zelf is een kado op zich.

Gast
Gast

Bericht  Ella do 8 dec 2011 - 7:59

Youandi schreef:Het vrijgezellenfeest zelf is een kado op zich.

Vind ik ook. Het vrijgezellenfeest en het kado op de bruiloft kost al genoeg bij elkaar.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  sabje do 8 dec 2011 - 8:21

Wat wij wel gedaan hebben bij 2 vrijgezellenfeesten is een fotoboek geven met de foto's van het vrijgezellenfeest. Vonden ze erg leuk.
Maar een cadeau met het vrijgezellenfeest niet.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Krullebol do 8 dec 2011 - 8:37

Cadeau is niet gebruikelijk. Wat ik wel eens heb gedaan is dat iedereen een symbolisch 'iets' meenam wat iets vertelde over de vriendschap. Is een klein cadeautje, of iets van 1 euro bij de 1euroshop wat nergens op sloeg maar waar je een leuk verhaal van maakte.. En owja, de prachtige kleding mocht ze houden Wink
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Esperanza do 8 dec 2011 - 9:10

Yvette schreef:
Youandi schreef:Het vrijgezellenfeest zelf is een kado op zich.

Vind ik ook. Het vrijgezellenfeest en het kado op de bruiloft kost al genoeg bij elkaar.
+1

Maar als jullie dat wel willen, zou ik het wel gewoon doen. Mits iedereen het er mee eens is. Ik heb namelijk eens een vrijgezellenfeest gehad, waar van tevoren de kosten niet waren besproken en dat viel toen erg duur uit. Normaal maakt me dat niet zo veel uit, maar ik had er toen eigenlijk het geld er niet voor.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 10:17

Thanks allemaal!

We hebben besloten om het bij het vrijgezellenfeest te houden, een album te maken waarin iedereen een anekdote/foto/verhaal van haar samen met de bruid doet en something old, something new etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 10:43

Princess schreef:Thanks allemaal!

We hebben besloten om het bij het vrijgezellenfeest te houden, een album te maken waarin iedereen een anekdote/foto/verhaal van haar samen met de bruid doet en something old, something new etc.

Leuk!! Ga ik onthouden als m'n beste vriendin gaat trouwen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: