Hoe snij jij een ui..
+18
VeryCherry
Rush
Fayebella
Toet
PluDan
Polly
Zora
Lavendel
Thunder
Burn
Ella
Arwyn
Guus
Raindrop
loesje
Marin
Lejow
Sylvana
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe snij jij een ui..
Jep, ben er ook echt super blij mee!Zora schreef:Waaaah heb jij serieus een Nicer Dicer??? Hoe awesome!!!Rataplan schreef:Ik heb een TellSell machine, een nicer dicer . Wat een super apparaat!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Sylvana schreef:
Of deze, heuse Onion Goggles! Voor diegene die altijd in tranen uitbarsten bij het snijden van een ui.
Spijker in je mond helpt ook.
Gast- Gast
Ik heb gisteren de manier van dat filmpje geprobeerd, werkt goed.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
duckie schreef:Rataplan schreef:Ik heb een TellSell machine, een nicer dicer . Wat een super apparaat!
ik zie nu vaak de filmpjes van de nicer dicer plus, dat lijkt me dus echt heel handig ding....
Die heb ik dus. Eigenlijk in een opwelling gekocht na het kijken van de reclame. Toch moet ik zeggen dat het echt een handig apparaat is. Ben er ook heel blij mee en gebruik hem momenteel bijna elke dag wel.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Joy_ schreef:Lejow schreef:Joy_ schreef:Lejow schreef:Het wil bij mij ook nie helpen dat ik het hak met een aardappelschilmesje denk ik
Aardappelschilmesje is prima, mits het maar een scherpe is. Gewoon vaak vervangen, niet jaren met één mesje doen. Die dingen kosten geen drol, maar kunnen echt prima zijn om mee te snijden, mits ze maar scherp zijn. Maar echt hakken moet je niet doen, snijden is veel beter.
Dat weet ik Het is meer hoe ik te keer ga met dat mesje
Precies, niet doen. Dat is nergens voor nodig. Snijden, niet hakken.
Joy, jij snijdt ook niet, jij duwt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
[quote="Jerry"]
Joy_ schreef:Lejow schreef:Joy_ schreef:Dat weet ik Het is meer hoe ik te keer ga met dat mesje
Gast- Gast
Ik snij een uit iig niet zoals Joy haha, wel een leuk filmpje!
Ik snij eerst de bovenkant en het 'kontje' eraf.
Dan ontpel ik de uit.
Door de midden en elke helft fijn snijden.
Ik snij eerst de bovenkant en het 'kontje' eraf.
Dan ontpel ik de uit.
Door de midden en elke helft fijn snijden.
Oh whaha zie nu dat ik het bijna op de zelfde manier als het eerste filmpje doe, alleen ik snijd hem niet eerst door midden.
Gast- Gast
Jerry schreef:Joy_ schreef:Lejow schreef:Joy_ schreef:Lejow schreef:Het wil bij mij ook nie helpen dat ik het hak met een aardappelschilmesje denk ik
Aardappelschilmesje is prima, mits het maar een scherpe is. Gewoon vaak vervangen, niet jaren met één mesje doen. Die dingen kosten geen drol, maar kunnen echt prima zijn om mee te snijden, mits ze maar scherp zijn. Maar echt hakken moet je niet doen, snijden is veel beter.
Dat weet ik Het is meer hoe ik te keer ga met dat mesje
Hahaha ja ik heb ook geen goede messen en beheers de echt goede snij techniek niet. ik zou eens filmpje moeten maken van m'n vriend, die doet het wel echt zo goed!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
zien zien zien zien!
Ik stem dat jullie vanavond hachee gaan eten
Ik stem dat jullie vanavond hachee gaan eten
Jerry- Ratel
Hahaha nee als het goed is ga ik vanavond krekels eten! We gaan uiteten namelijk
Maar ik zal eens kijken of ik er aan kan denken en dan filmpje maken, alhoewel je je gewoon zo'n chefkok voor moet stellen op tv, zo snel doet hij het ook.
Maar ik zal eens kijken of ik er aan kan denken en dan filmpje maken, alhoewel je je gewoon zo'n chefkok voor moet stellen op tv, zo snel doet hij het ook.
Marin- Lady Post-a-lot
issie kok dan?
Jerry- Ratel
Nee hij's gewoon hobby kok, maar ik bedoelde, zoals je het op tv ziet bij die chefkoks.
Marin- Lady Post-a-lot
snap ik Maar dacht, misschien kan ie 't zo goed omdat ie kok is!
Anyway, stond gister paprika's te snijden en vroeg me af: hoe doen jullie dát?
Anyway, stond gister paprika's te snijden en vroeg me af: hoe doen jullie dát?
Jerry- Ratel
Ik sneed m altijd in vier kwarten en dan midden er uit halen, en dan in reepjes en of blokjes. Maar tegenwoordig snij ik eerst de kop er af, dan het midden stuk er uit en dan in ringen en evt die in stukjes. Veel handiger!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik nou de handigste manier vind:
#1 Doormidden snijden, de zaadlijst eruit 'breken' en de witte randen eruit snijden, daarna in repen, dan in blokjes
#2 Langs 't kroontje steken zodat je die eruit kunt trekken, waarbij je automatisch de zaadlijst meeneemt, daarna doormidden in reepjes en in blokjes...
Wat een dilemma's!
#1 Doormidden snijden, de zaadlijst eruit 'breken' en de witte randen eruit snijden, daarna in repen, dan in blokjes
#2 Langs 't kroontje steken zodat je die eruit kunt trekken, waarbij je automatisch de zaadlijst meeneemt, daarna doormidden in reepjes en in blokjes...
Wat een dilemma's!
Jerry- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: