Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oude forum doet het gewoon nog.

+10
Zwerver
Inge
SparklingEyes
Makamba
_Femme
Sneeuwvlok
Winegum
Blond
Janelie
VeryCherry
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Oude forum doet het gewoon nog. - Pagina 2 Empty Re: Oude forum doet het gewoon nog.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:21

_Femme schreef:
Auxo schreef:Ja ik heb daar een tijd terug even gekeken, maar vind het inderdaad maar niks. Ben blij dat dit nieuwe forum er is.

Ik heb nog nooit op het Viva forum gekeken, ik zit met een brandende vraag :P
Wat is het verschil tussen Viva-meiden en Yes-meiden?
Viva-meiden zijn kinderachtig. En dat terwijl de gemiddelde leeftijd er toch echt hoger ligt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Oude forum doet het gewoon nog. - Pagina 2 Empty Re: Oude forum doet het gewoon nog.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:22

Helaas, nu is het forum écht weg! En ik heb nog even snel de goodiebags besteld Very Happy

Gast
Gast

Bericht  _Femme ma 3 jan 2011 - 3:22

Maple schreef:
_Femme schreef:
Auxo schreef:Ja ik heb daar een tijd terug even gekeken, maar vind het inderdaad maar niks. Ben blij dat dit nieuwe forum er is.

Ik heb nog nooit op het Viva forum gekeken, ik zit met een brandende vraag :P
Wat is het verschil tussen Viva-meiden en Yes-meiden?
Viva-meiden zijn kinderachtig. En dat terwijl de gemiddelde leeftijd er toch echt hoger ligt.

En waar merk je aan dat ze kinderachtig zijn? Waar ze over praten?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:24

Ze doen kinderachtig, ik weet niet of ze het zijn. Ze doen nogal neerbuigend, zo komt het in ieder geval wel over.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:25

Nou, ik kan die maatschappelijk werkster wel terug bellen. Nu is ook het forum weg, als ze me dan niet aannemen :P

Toch gek.. dat het er nu niet meer is! Gelukkig hebben we dit forum. (waarom zie ik mensen trouwens emoticons plaatsten die er helemaal niet tussne staan??) confused

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:25

Vooral hun manier van reageren op anderen, een normaal gesprek is er niet mogelijk zonder dat er minimaal één, vaak zelfs meerdere forumsters denigrerend moet doen, of zogenaamd interessant moet doen. Ik vind de sfeer op Viva ook altijd heel grimmig, je moet je woorden goed afwegen want anders krijg je zo een horde forumsters tegen je.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:26

Jammer, dat ze geen link naar dit forum geven. Ik snap wel waarom, maar toch jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:28

Maple schreef:Vooral hun manier van reageren op anderen, een normaal gesprek is er niet mogelijk zonder dat er minimaal één, vaak zelfs meerdere forumsters denigrerend moet doen, of zogenaamd interessant moet doen. Ik vind de sfeer op Viva ook altijd heel grimmig, je moet je woorden goed afwegen want anders krijg je zo een horde forumsters tegen je.
Dit dus, hier wordt wel eens geklaagd over kliekjes en 'rellen' van forumsters die je over je heen krijgt, maar Yes is echt niks vergeleken bij Viva in dat opzicht.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:28

Smikkell schreef:Jammer, dat ze geen link naar dit forum geven. Ik snap wel waarom, maar toch jammer.
Ik snap het niet zo goed eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes ma 3 jan 2011 - 3:30

Storm schreef:
Smikkell schreef:Jammer, dat ze geen link naar dit forum geven. Ik snap wel waarom, maar toch jammer.

Op die fora posten ze zaken rondom het blad (net als YES deed) wat weer lezers trekt, maar er staat ook giga veel reclame op de sites waar ze geld mee verdienen.. Met linken naar dit forum verdienen ze dus niks...

smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:30

Storm schreef:

Omdat het niet kan. Ze kunnen niet verwijzen naar een forum wat niet van hun is. De hosting waarop de website stond, is ook opgezegd. Dan kun je ook geen linkje meer plaatsen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:31

SparklingEyes schreef:
Storm schreef:

Op die fora posten ze zaken rondom het blad (net als YES deed) wat weer lezers trekt, maar er staat ook giga veel reclame op de sites waar ze geld mee verdienen.. Met linken naar dit forum verdienen ze dus niks...

smile
Ah ja, zo had ik het nog niet bekeken smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:31

Het is nu weg. Er staat: Na 24 jaar is YES niet meer. Ga snel naar Viva of Flair om verder te praten... :shock:

Ehhhh spuit elf!!

Laatst aangepast door Darcy op ma 3 jan 2011 - 3:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  _Femme ma 3 jan 2011 - 3:32

Storm schreef:
Maple schreef:Vooral hun manier van reageren op anderen, een normaal gesprek is er niet mogelijk zonder dat er minimaal één, vaak zelfs meerdere forumsters denigrerend moet doen, of zogenaamd interessant moet doen. Ik vind de sfeer op Viva ook altijd heel grimmig, je moet je woorden goed afwegen want anders krijg je zo een horde forumsters tegen je.
Dit dus, hier wordt wel eens geklaagd over kliekjes en 'rellen' van forumsters die je over je heen krijgt, maar Yes is echt niks vergeleken bij Viva in dat opzicht.

Oke het is me al duidelijk, ik verdoe geen tijd aan die site haha Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Inge ma 3 jan 2011 - 3:55

Viva kan soms waardevol zijn, ik heb er prachtige topics gelezen en sommige mensen geven echt heel nuttig advies.
Maar er zijn veel relletjes, veel gedoe, topics/forummers die de grond in geboord worden etc...
Daarnaast is er al maanden een hele rel over de angels en allemaal dingen die er achter de schermen afgespeeld hebben...
flair vind ik heel irritant om te forummen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:18

Is die rel nou nog bezig Inge? Heb daar toen wat van gelezen inderdaad.

Verder wat Maple zegt. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:24

Inge schreef:Viva kan soms waardevol zijn, ik heb er prachtige topics gelezen en sommige mensen geven echt heel nuttig advies.
Maar er zijn veel relletjes, veel gedoe, topics/forummers die de grond in geboord worden etc...
Daarnaast is er al maanden een hele rel over de angels en allemaal dingen die er achter de schermen afgespeeld hebben...

Oew! Een rel die al maanden lang bezig is? Doen die angels er dan niet wat aan? Of de webredactie?

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 3 jan 2011 - 4:37

Ik ben nog nooit op het Flair of Viva forum geweest. Wel op het ElleGirl forum, maar dat was ook niets voor mij. Daar zitten ook veel gemene meiden, met van die haattopics en flauw gedoe.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge ma 3 jan 2011 - 5:04

Auxo schreef:Is die rel nou nog bezig Inge? Heb daar toen wat van gelezen inderdaad.

Verder wat Maple zegt. smile
Ja volgens mij wel... al tijdje niet meer gelezen daar :p

Bitterkoek_ schreef:
Inge schreef:Viva kan soms waardevol zijn, ik heb er prachtige topics gelezen en sommige mensen geven echt heel nuttig advies.

Oew! Een rel die al maanden lang bezig is? Doen die angels er dan niet wat aan? Of de webredactie?
Het is juist een rel door / tegen angels en webredactie...
Heb niet alles even goed meegekregen maar het is zo'n beetje het volgende; oud angels hebben dingen open gegooid naar andere forummers (oa dat er door angels gezocht werd op dubbele nicks en daar over geroddeld werd met andere forummers... er was een angel die bewust forummers geband heeft, een angel heeft een forummer bedreigd haar werk in te lichten, etc etc)
Toen ging de webangel weg (ziek, duurde erg lang, bleek wel meer dan ziek te zijn en is opgestapt of ontslagen?)
topics / posts etc werden verwijderd continue en het beleidt werd telkens aangepast (zo mocht je op een gegeven moment geen namen meer van (ex)medewerkers van sanoma noemen... Naomi was webangel en als je haar naam noemde had je een ban aan je broek hangen, zo ook met andere namen .)...
er was een angel die onder een andere nick de boel aan het opjutten was (dit kwam uit toen ze perongeluk onder deze naam een angelreactie plaatste).
Sanoma beloofde elke keer reactie te geven op wat er speelde maar er kwam nooit een reactie en alle topics, reacties etc werden verwijderd en forummers geband.
Naja zoiets ongeveer, kort samengevat :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 5:32

Sjeee... Wat een gedoe :shock:

Gast
Gast

Bericht  Zwerver ma 3 jan 2011 - 5:39

Hij is weg ole oleeeee
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pricky ma 3 jan 2011 - 5:43

Een tijd geleden zat ik vrij veel op het oude Yes forum. Ik was al een hele tijd niet op die site geweest, tot ik eergisteren wat zat rond te surfen en erachter kwam dat Yes.nl opgeheven werd.
Gelukkig kon ik nog net op tijd ontdekken waar jullie nu allemaal uithangen. Very Happy
Pricky
Pricky
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 5:45

Storm schreef:

Viva en Flair zijn ook van Sanoma, net als Yes was. Daarom hebben ze liever dat we daarheen gaan ipv zelf iets hebben. Mij ligt Viva niet, ik vind de sfeer er niet prettig. Flair vind ik te rommelig. Bovendien heb ik het idee dat ik de mensen hier ken dus ik blijf lekker hier Very Happy. Wel gek dat het nu echt weg is hoor... Sad .

Gast
Gast

Bericht  Lotus ma 3 jan 2011 - 6:39

Ja, raar idee dat het oude forum nu definitief weg is. Maar goed, ik ben hier al helemaal gewend.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Susan ma 3 jan 2011 - 6:44

Mijn opgeslagen topics doen het nog! Very Happy
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: