DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb nu al geen zin meer voor vandaag!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nobucta, ik hoop voor je dat het gesprek je oplucht en knap dat je het weet aan te geven. Ik 'moet' om kwart voor 2. En jij?
Gast- Gast
Vriendje controleert het. Het was ook zijn voorstel en zijn redenatie erachter was zo logisch dat ik inderdaad niks anders kan doen dan dat gesprek aangaan. Ik vind het alleen zo eng omdat het allemaal zo vaag is en ik nergens oplossingen voor heb. Maar ze zullen me niet opeten, doen ze dat wel, dan zit ik hier niet op mijn plek.
Edit: ik ben om 1 uur, hopelijk heb ik het al achter de rug als jij bent.
Edit: ik ben om 1 uur, hopelijk heb ik het al achter de rug als jij bent.
Laatst aangepast door Nobucta op ma 5 dec 2011 - 22:26; in totaal 1 keer bewerkt
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
opeten zullen ze je vast niet en het is toch fijn om samen te bekijken naar oplossingen/verbeteringen?
Jeej ik krijg last van onderrug en buik
Jeej ik krijg last van onderrug en buik
Gast- Gast
Wat controleert je vriend? En inderdaad, als ze niet met je willen meedenken naar een oplossing of je niet serieus nemen, dan weet je al genoeg. Ik weet gelukkig al dat mijn teamleidster mij wel serieus neemt want ik heb haar eerder al gesproken.
Gast- Gast
Geen idee haha. Het is lekker druk, dus dat is okay, maar toch zit ik liever thuis met kaarsjes aan, lekker te gamen ofzo.Lily schreef:hoe komt het?
Rush- Lady Post-a-lot
Hij weet dat ik dat gesprek ga voeren en hij zal het niet tof vinden als ik het nu niet doe. Omdat ik dan mijn problemen uit de weg ga, weer ontslagen word, jaartje bij de volgende werkgever zit om hetzelfde riedeltje af te draaien.
Geen idee of degene die ik spreek begripvol is, ik ben wel blij dat diegene de aangewezen persoon ervoor is, bij de mannen zou ik minder goed mijn ei kwijt kunnen denk ik.
Geen idee of degene die ik spreek begripvol is, ik ben wel blij dat diegene de aangewezen persoon ervoor is, bij de mannen zou ik minder goed mijn ei kwijt kunnen denk ik.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb geen zin meer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Je bent niet de enige Lotus!
Rush- Lady Post-a-lot
Zelda en Nobuc succes
Zelda je bent geen zeur als je jezelf bloot geeft. En helemaal bij jouw werkgever zit het wel goed zoals ik lees. Aangezien ze het zelf aanbied Logisch dat het eng is en dat is ook niet erg. Hopelijk wordt het een 'fijn' gesprek voor je.
Nobuc vervelend dat je er bij elke werkgever weer tegenaan loopt. Erg goed van je dat je een gesprek hebt aangevraagd om er wat mee te doen. Hopelijk gaat jou gesprek ook goed en is er een manier om er aan te werken.
Zelda je bent geen zeur als je jezelf bloot geeft. En helemaal bij jouw werkgever zit het wel goed zoals ik lees. Aangezien ze het zelf aanbied Logisch dat het eng is en dat is ook niet erg. Hopelijk wordt het een 'fijn' gesprek voor je.
Nobuc vervelend dat je er bij elke werkgever weer tegenaan loopt. Erg goed van je dat je een gesprek hebt aangevraagd om er wat mee te doen. Hopelijk gaat jou gesprek ook goed en is er een manier om er aan te werken.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Voor jou ook spannend, Nobucta! Succes!
Ik voel me echt rot...
Ik voel me echt rot...
Lotus- Ratel
Hoe komt het Lotus?
Bijna geen slaap gehad vannacht en ik word helemaal gek van de gedachtenstorm in mijn hoofd. En ik voel me heel erg dik en ben bang dat ik ben aangekomen deze week. Moet straks weer wegen. Aankomen is falen in mijn ogen. En verder weet ik het gewoon even niet meer. Ben een beetje op, geloof ik...
Lotus- Ratel
jaaa leuk nummer Stuit!
Ibbeltje schreef:jaaa leuk nummer Stuit!
Ik wil ook maar 1 ding voor kerst.........
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ibbeltje schreef:jaaa leuk nummer Stuit!
CHoco?
Ibbeltje schreef:Stuiterbal schreef:Ibbeltje schreef:jaaa leuk nummer Stuit!
CHoco?
Mijn gedachten !
Gast- Gast
iemand tips voor vlieg angst?
Mijn vriend moet gaan vliegen voor zijn werk over een week terwijl hij dit niet durft en wij dit prive ook nooit daarom doen.
Mijn vriend moet gaan vliegen voor zijn werk over een week terwijl hij dit niet durft en wij dit prive ook nooit daarom doen.
Tesss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11
Volgens mij is er op Schiphol een vliegtuig waar je in kunt om gewoon even te kijken. Een vriendin van mij vond dat wel erg prettig toen ze zou gaan vliegen met vliegangst. Wist ze in ieder geval hoe alles er van binnen uit zag. Ze had wel iemand bij zich die haar allemaal dingen er over kon vertellen zodat ze zich echt een beetje voor kon stellen hoe het zou zijn. Het vliegen zelf heeft ze met een kalmeringstabletje gedaan, ze vond het instappen echt vreselijk maar toen ze er eenmaal in zat en ze vlogen viel het haar wel mee.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Ibbeltje schreef:Stuiterbal schreef:Ibbeltje schreef:jaaa leuk nummer Stuit!
CHoco?
Mijn gedachten !
Een lekkere warme choco
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: