Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luierbroekjes

+3
shadow
Susan
Darius
7 plaatsers

Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Luierbroekjes

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:34

De luierbroekjes van pampers.. Wie gebruikt deze en hoe bevallen ze?

Ik denk er over om eens een pak te proberen omdat ons zoontje zo ontzettend bewegelijk is en t verschonen daar door wat lastig kan zijn!

En kun je ze aan de zijkanten kapot scheuren als ze bijv een poepluier hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  Darius do 14 jul 2011 - 21:38

Ik vind ze erg handig en je scheurt ze idd aan de zijkamten open. Gebruikte altijd wel die van het kruidvat, de pampers bevielen mij niet.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 22:04

Ze zijn prima, maar veel luierbroekjes van goedkopere merken en huismerken zijn ook goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  shadow do 14 jul 2011 - 22:07

nadeel van luierbroekjes vind ik dat alles van beneden uit moet als je gaat verschonen. Voor een kindje dat zindelijk wordt lijkt me het weer handig

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 22:10

shadow schreef:nadeel van luierbroekjes vind ik dat alles van beneden uit moet als je gaat verschonen. Voor een kindje dat zindelijk wordt lijkt me het weer handig

Dat is inderdaad vervelend, als ik even snel wel verschonen dan pak ik ook een gewone luier en dan verschoon ik ze staand.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  moepie do 14 jul 2011 - 23:45

Inderdaad, wat een gedoe zeg die luierbroekjes. Alles moet uit!
Ik vind ze alleen handig als een kindje bijna zindelijk is, dus heel vaak al naar de wc gaat, maar nog net té vaak een plas doet zodat hij/zij niet alleen een onderbroekje aan kan.

Op het kdv zie ik het ook vaak dat een dreumes/peuter zo'n luierbroekje aan heeft. Echt niet handig als je 12 kindjes moet verschonen en er hebben er wat zo'n ding aan. Wij vragen ouders dan ook vriendelijk of ze gewone luiers mee willen geven met de uitleg die ik hierboven beschrijf.

en nu on-topic. Geen idee hoe ze verder bevallen want ik gebruik ze dus nog niet bij m'n meisje. Op het werk gebruik ik ze te weinig.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  Darius do 14 jul 2011 - 23:53

Uuhhhh........als ik staand verschoon doe ik dat altijd met een luierbroekje, een gewone luier doe ik altijd liggend. Krijg me anders echt niet goed om hoor.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 23:56

moepie schreef:

Op het kdv zie ik het ook vaak dat een dreumes/peuter zo'n luierbroekje aan heeft. Echt niet handig als je 12 kindjes moet verschonen en er hebben er wat zo'n ding aan. Wij vragen ouders dan ook vriendelijk of ze gewone luiers mee willen geven met de uitleg die ik hierboven beschrijf.

Als kinderen zo'n broekje aan hebben maakt het toch niet uit? Je kunt ze gewoon losscheuren aan de zijkanten. Ik geef ook gewone luiers mee, dat vind ik prima, maar voordat hij weggaat trek ik hem wel een luierbroekje aan. Alleen 's nachts draagt hij Pampers Baby Dry omdat hij anders doorlekt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  Nijntje vr 15 jul 2011 - 0:28

Susan schreef:
moepie schreef:

Op het kdv zie ik het ook vaak dat een dreumes/peuter zo'n luierbroekje aan heeft. Echt niet handig als je 12 kindjes moet verschonen en er hebben er wat zo'n ding aan. Wij vragen ouders dan ook vriendelijk of ze gewone luiers mee willen geven met de uitleg die ik hierboven beschrijf.

Als kinderen zo'n broekje aan hebben maakt het toch niet uit? Je kunt ze gewoon losscheuren aan de zijkanten. Ik geef ook gewone luiers mee, dat vind ik prima, maar voordat hij weggaat trek ik hem wel een luierbroekje aan. Alleen 's nachts draagt hij Pampers Baby Dry omdat hij anders doorlekt.


zoals ik het lees krijgen de kinderen daar luiers van thuis mee. Ze zullen dus ook wel die luierbroekjes mee krijgen naar het kdv. Uit is ook nooit vervelend, maar inderdaad weer aan doen, is wat anders Very Happy
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 0:29

Ik had het toevallig laatst met mijn moeder over die luierbroekjes, het lijkt mij heel handig omdat mijn zoontje echt niet stil ligt tijdens het verschonen en als hij staat het beter lukt! Maar staand een luier aantrekken vind ik dan weer geen doen. Dus ik lees even mee naar de meningen van anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 0:35

Nijntje schreef:
zoals ik het lees krijgen de kinderen daar luiers van thuis mee. Ze zullen dus ook wel die luierbroekjes mee krijgen naar het kdv. Uit is ook nooit vervelend, maar inderdaad weer aan doen, is wat anders Very Happy

Klopt. Ik gaf in het begin ook broekjes mee, maar toen hebben ze al vrij snel gevraagd of ik gewone luiers mee wilde geven, dus ik kocht altijd speciaal luiers voor daar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  moepie vr 15 jul 2011 - 1:33

Nijntje schreef:
Susan schreef:
moepie schreef:

Op het kdv zie ik het ook vaak dat een dreumes/peuter zo'n luierbroekje aan heeft. Echt niet handig als je 12 kindjes moet verschonen en er hebben er wat zo'n ding aan. Wij vragen ouders dan ook vriendelijk of ze gewone luiers mee willen geven met de uitleg die ik hierboven beschrijf.

Als kinderen zo'n broekje aan hebben maakt het toch niet uit? Je kunt ze gewoon losscheuren aan de zijkanten. Ik geef ook gewone luiers mee, dat vind ik prima, maar voordat hij weggaat trek ik hem wel een luierbroekje aan. Alleen 's nachts draagt hij Pampers Baby Dry omdat hij anders doorlekt.


zoals ik het lees krijgen de kinderen daar luiers van thuis mee. Ze zullen dus ook wel die luierbroekjes mee krijgen naar het kdv. Uit is ook nooit vervelend, maar inderdaad weer aan doen, is wat anders Very Happy

Inderdaad, bij ons moeten de kinderen hun eigen luiers meenemen. Als ze met zo'n broekje aan binnen komen, geen probleem, Je trekt inderdaad die zijkanten los en hij is uit. Maar als ze dan ook alleen zulke broekjes meenemen en geen gewone luiers, kun je alles dus uit gaan doen. Niet ideaal.

all; ja staand verschonen is niet even gemakkelijk. Ik heb het mezelf aangeleerd omdat ik dat dagelijks deed op m'n werk. Nu verschoon ik mijn dochter ook staand, met een gewone luier.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  pindaatje vr 15 jul 2011 - 6:26

Darius schreef:Uuhhhh........als ik staand verschoon doe ik dat altijd met een luierbroekje, een gewone luier doe ik altijd liggend. Krijg me anders echt niet goed om hoor.

+1

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  PiP vr 15 jul 2011 - 6:35

ik vind de luierbroekjes helemaal niet fijn... Had ze ook gehaald omdat het me makkelijk leek om aan te trekken als ze weer eens niet zou meewerken en omdat het mijn man ook niet lukt om een luier staan aan te trekken. Mij maakt het niks uit, staand of liggend. En ik vind het zo'n prop tussen de benen en niet mooi aansluiten.
Ik heb hier al een half jaar een bijna vol pak liggen. Weet eigenlijl niet eens welke maat het is!
Ze heeft al heel lang maat 4, dus gok dat ze ze nog wel past.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luierbroekjes Empty Re: Luierbroekjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum