Slijm/afscheding na seks
+3
Tania
Linnie1985
Jellybean
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Slijm/afscheding na seks
Ik merk altijd dat zo'n 12-24 uur nadat mijn vriend en ik seks hebben gehad, ik altijd een grote prop slijm/afscheiding verlies van onderen.
Ik heb dit al sinds ik voor het eerst seks had met m'n 1e partner en een soa kan het ook niet zijn, want hier ben ik al voor getest.
Herkend iemand van jullie dit misschien?
Ik heb dit al sinds ik voor het eerst seks had met m'n 1e partner en een soa kan het ook niet zijn, want hier ben ik al voor getest.
Herkend iemand van jullie dit misschien?
Jellybean- Fluisteraar
- Aantal berichten : 35
Punten : 51
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Slijm/afscheding na seks
Doe je het met of zonder condoom? Als je het zonder doet, hier de vraag: heb je nooit sexuele voorlichtingen gehad over sperma?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Linnie1985 schreef:Doe je het met of zonder condoom? Als je het zonder doet, hier de vraag: heb je nooit sexuele voorlichtingen gehad over sperma?
We doen het zonder condoom en ja, uiteraard heb ik wel seksuele voorlichting gehad
Ik vraag dit uiteraard niet zomaar. Zodra mijn vriend zijn penis eruit haalt, loopt bij mij gelijk het sperma uit mijn vagina. Daarom vind ik het dus vreemd dat pas na 12-24 uur er nog wat uit komt. Maargoed, zo aan jouw reactie te lezen kan dit dus nog wel.
Jellybean- Fluisteraar
- Aantal berichten : 35
Punten : 51
Registratiedatum : 06-12-10
Jellybean schreef:Linnie1985 schreef:Doe je het met of zonder condoom? Als je het zonder doet, hier de vraag: heb je nooit sexuele voorlichtingen gehad over sperma?
We doen het zonder condoom en ja, uiteraard heb ik wel seksuele voorlichting gehad
Ik vraag dit uiteraard niet zomaar. Zodra mijn vriend zijn penis eruit haalt, loopt bij mij gelijk het sperma uit mijn vagina. Daarom vind ik het dus vreemd dat pas na 12-24 uur er nog wat uit komt. Maargoed, zo aan jouw reactie te lezen kan dit dus nog wel.
Ja dat kan, niet alles loopt er meteen uit.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Als je opgewonden bent word je natter en ik denk dat dit het is?
Gast- Gast
Nalekken kan wel lang duren ja..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zo lang ja? Ik heb dat echt nog nooit gehad... Had dat ook niet geweten...
Gast- Gast
Het sperma tast de zuurtegraad van je vagina aan. Hierdoor kun je last krijgen van meer afscheiding.
Laatst aangepast door Joan op wo 28 dec 2011 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jellybean schreef:Linnie1985 schreef:Doe je het met of zonder condoom? Als je het zonder doet, hier de vraag: heb je nooit sexuele voorlichtingen gehad over sperma?
haha ok sorry. Dan snapte ik je vraag niet helemaal. Je bedoelde dus gewoon nog lang nalekken. Ja heb ik idd ook last van.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Doe je het met of zonder condoom? Als je het zonder doet, hier de vraag: heb je nooit sexuele voorlichtingen gehad over sperma?
Waarom eigenlijk deze vraag? Ik vind hem nogal neerbuigend. Ik lek echt geen 12 tot 24 uur na en heb ook echt wel seksuele voorlichtingen gehad. Daarbij is echter nooit verteld dat als je seks hebt gehad je nog uren na kunt lekken. Nee, want er wordt alleen maar aangeraden dat je seks hebt met condoom. Hoe dat zonder gaat word je niet verteld...
Gast- Gast
Zusje schreef:Linnie1985 schreef:Doe je het met of zonder condoom? Als je het zonder doet, hier de vraag: heb je nooit sexuele voorlichtingen gehad over sperma?
Waarom eigenlijk deze vraag? Ik vind hem nogal neerbuigend. Ik lek echt geen 12 tot 24 uur na en heb ook echt wel seksuele voorlichtingen gehad. Daarbij is echter nooit verteld dat als je seks hebt gehad je nog uren na kunt lekken. Nee, want er wordt alleen maar aangeraden dat je seks hebt met condoom. Hoe dat zonder gaat word je niet verteld...
Ik zei al dat ik haar vraag niet helemaal begreep. En ik dacht dat iedereen het wel wist.
Linnie1985- Kletskop
Nou als ik direct daarna ga slapen en de volgende dag ga staan..Zusje schreef:Zo lang ja? Ik heb dat echt nog nooit gehad... Had dat ook niet geweten...
Anyway, wat Joan zegt is ook waar. De een heeft het wel, de ander niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als ik direct naar de wc ga, komt alles er uit.
Ik vind het eigenlijk geen prettig idee om het zo lang bij me te dragen. Misschien verandert dat als we ooit aan kinderen toe zijn
Ik vind het eigenlijk geen prettig idee om het zo lang bij me te dragen. Misschien verandert dat als we ooit aan kinderen toe zijn
Gast- Gast
Het schijnt dat je erna moet gaan zitten en dan moet hoesten
Gelukkig doen wij het (weer) met condoom.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Het schijnt dat je erna moet gaan zitten en dan moet hoesten
Een beetje persen helpt ook
Gast- Gast
Youandi schreef:PrinsesBo schreef:Het schijnt dat je erna moet gaan zitten en dan moet hoesten
dirty details.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Youandi schreef:PrinsesBo schreef:Het schijnt dat je erna moet gaan zitten en dan moet hoesten
dirty details.
Of niezen!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb er ook altijd last van dat mn afscheiding wat slimeriger is en ook wat meer dan normaal na de seks, denk dat het ongeveer 12 uur duurt voordat het weer normaal is.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
ik snap dit topic even niet :'D
echt even niet.
want ik lek niet na, maar ik moet echt zorgen dat ik gelijk nadat mijn vriend is klaargekomen ik er iets tegenaan houdt, want zodra zijn penis er uit is komt bij mij ALLES er gelijk uit. er blijft écht niets achter, ik lek dus ook totaal niet na. wist niet eens dat het kon blijven zitten!
echt even niet.
want ik lek niet na, maar ik moet echt zorgen dat ik gelijk nadat mijn vriend is klaargekomen ik er iets tegenaan houdt, want zodra zijn penis er uit is komt bij mij ALLES er gelijk uit. er blijft écht niets achter, ik lek dus ook totaal niet na. wist niet eens dat het kon blijven zitten!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
De rest zal wel 'oplossen' ofzo.. Als ALLES er direct uit komt zou je ook nooit zwanger kunnen raken.
Gast- Gast
Punk'd schreef:De rest zal wel 'oplossen' ofzo.. Als ALLES er direct uit komt zou je ook nooit zwanger kunnen raken.
Gast- Gast
hmm, ja ik heb sowieso wel een klein beetje afscheiding standaard, misschien dat het daardoor niet opvalt oid.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Vruchtbaar slijm, hoe zit het nu?
» Slijm in ontlasting
» Slijm (prop?)
» 2x vruchtbaar slijm in 1 cyclus?
» Koorts en veel slijm, wat nu?
» Slijm in ontlasting
» Slijm (prop?)