Sunday (Saturday) Night Fever
+10
SnowWhite
silly-one
Arwyn
Snoopy
May
Gigi_
meisjesmama
_Lacey_
girli
Terkina
14 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Sunday (Saturday) Night Fever
Ik heb ook het idee dat het niveau van vanavond lager is dan bij de op zoek naar... reeks. Er waren ook weinig die er echt voor mij uitsprongen, maar twee en dat was dan niet eens omdat ze super goed zongen of dansen, maar meer hun persoonlijkheid. De rest vond ik weinig indruk maken. Terwijl ik bij de op zoek naar reeks altijd wel bij één iemand zoiets had van wauw. Dat miste ik vanavond wel eigenlijk, heb van sommige betere dingen bij de audities of in theater gezien dan dat ze vanavond lieten zien.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hij is door...
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn meisjesmama!
May- Ratel
Klopt!PrinsesBo schreef:Deon is toch ook 'bekend' van tv.. Popstars ofzo?
May- Ratel
En, wat vinden jullie er vanavond van?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Net als vorige week vond ik het niveau laag, het vocale dan.
Maar begin nu in te zien dat het volgens mij niet aan de kandidaten ligt, helemaal door de lovende commentaren van de jury. Volgens mij heeft het met de techniek te maken.
Af en toe hoor je ze amper, dat komt of omdat de microfoon niet goed is, of ze zingen niet goed, of ze hebben niet geleerd om met een oortje te zingen.
Maar begin nu in te zien dat het volgens mij niet aan de kandidaten ligt, helemaal door de lovende commentaren van de jury. Volgens mij heeft het met de techniek te maken.
Af en toe hoor je ze amper, dat komt of omdat de microfoon niet goed is, of ze zingen niet goed, of ze hebben niet geleerd om met een oortje te zingen.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind het vocaal ook niet echt sterk..
Maar misschien heeft het inderdaad ook wel met het geluid te maken, want die jongen die meedeed met Joseph, vond ik daar volgens beter.
Maar misschien heeft het inderdaad ook wel met het geluid te maken, want die jongen die meedeed met Joseph, vond ik daar volgens beter.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat de jury continue aan het 'bekvechten' is. De ene noemt het slecht en de andere noemt het hartstikke goed. Het is of vals of niet. Lijkt me niet dat één van beiden toondoof is o.i.d.
girli- Ratel
Niet gezien dat er aan een topic was.
Ik vind het nieuw ook niet echt heel goed, er zijn er wel een paar die er uit springen en een paar die ik echt niet boeiend vind.
Daarnaast vond ik Kim-Lian zelf stront in haar oren hebben want die twee jongen zongen echt megavals in hun nummer. Ik kreeg er gewoon kippenvel van.
Bij de coaches vind ik wel dat ze hun duidelijke voorkeur hebben voor de finalisten. Bij Carlo en Julie zijn dat Mathijs en Joey.
Bij Jan en Kim vind ik dat Deon en Marcel.
Ik vind het nieuw ook niet echt heel goed, er zijn er wel een paar die er uit springen en een paar die ik echt niet boeiend vind.
Daarnaast vond ik Kim-Lian zelf stront in haar oren hebben want die twee jongen zongen echt megavals in hun nummer. Ik kreeg er gewoon kippenvel van.
Bij de coaches vind ik wel dat ze hun duidelijke voorkeur hebben voor de finalisten. Bij Carlo en Julie zijn dat Mathijs en Joey.
Bij Jan en Kim vind ik dat Deon en Marcel.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Behoorlijk en knie uit de kom kan ook lang duren voordat het weer normaal is. Aangezien alle banden behoorlijk opgerekt raken.
silly-one- Ratel
Ze lopen wel blessures op tijdens die shows he. Net al iemand die vertelde last van zijn rug te hebben.
SnowWhite- Kletskop
Dat had hij vorige week al bij de generale voor de live shows. Op zich ook een teken ( de rug dan) dat je waarschijnlijk niet voldoende getraind bent.
Vriend van mij heeft ook knie uit de kom gehad met een verkeerde beweging, is een jaar zoet geweest.
Vriend van mij heeft ook knie uit de kom gehad met een verkeerde beweging, is een jaar zoet geweest.
silly-one- Ratel
Jeetje, ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, mbt zijn deelname.
SnowWhite- Kletskop
Dat kan hij denk ik wel vergeten, aangezien je hier toch wel een tijdje zoet mee bent. En als hij over 1-2 maanden de rol moet vertolken is hij niet hersteld.
silly-one- Ratel
Dat denk ik ook!
SnowWhite- Kletskop
wel respect dat ze de herhaling uitzenden van het ongeluk. Aangezien daar niet iedereen tegen kan.
silly-one- Ratel
Ik vind die Joey echt heel erg leuk, en denk ook dat hij een goede Tony zou zijn!
Anders ga ik voor Deon, die Allessandro vind ik zó overschat! En die Marcel die als laatste was heeft eigenlijk 1 van de beste stemmen en de beste moves, alleen vind ik hem niet knap en een beetje gay overkomen ..
Heb die val van Joey trouwens niet gezien, te laat ingestemd!
Anders ga ik voor Deon, die Allessandro vind ik zó overschat! En die Marcel die als laatste was heeft eigenlijk 1 van de beste stemmen en de beste moves, alleen vind ik hem niet knap en een beetje gay overkomen ..
Gast- Gast
Parels schreef:Ik vind die Joey echt heel erg leuk, en denk ook dat hij een goede Tony zou zijn!
ik ga voor marcel! die vind ik dan weer echt leuk (en niet gay).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Parels schreef:Ik vind die Joey echt heel erg leuk, en denk ook dat hij een goede Tony zou zijn!
ik ga voor marcel! die vind ik dan weer echt leuk (en niet gay).
Die laatste ja? Die marcel S (uit de zorg) vind ik dan weer wel leuk! Maar die kan niet dansen Vind die Daniel trouwens ook niks haha
Gast- Gast
Die laatste Marcel, Marcel V dus is wel écht een musicalman!
Gast- Gast
De persoon die ik persoonlijk goed ken is weer door!!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ben wel benieuwd wat ze volgende week met Joey gaan doen. Want ik kan mij echt niet voorstellen dat je met opgerekte banden je weer vrolijk over het podium gaat lopen en dansen. Plus dat ze toch ook de musical moeten dragen, dus mocht hij het winnen dan wordt dat het volgende probleem.
silly-one- Ratel
Zo komen we er vanzelf wel achter wie je goed kent.meisjesmama schreef:De persoon die ik persoonlijk goed ken is weer door!!!
girli- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Saterday Nighte Fever ( RTL4)
» Goodmorning Sunday!!
» Late Night Comedytrain
» Zonnen bij Sunday's
» Housewarming / cake sunday
» Goodmorning Sunday!!