Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zonnen bij Sunday's

+5
MissD
sporty33
Coco
CCC
Gigi_
9 plaatsers

Ga naar beneden

Zonnen bij Sunday's Empty Zonnen bij Sunday's

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:49

Gisteren kreeg ik van mijn bazin een bon voor Sunday's, ze had hem ergens gewonnen en wilde er zelf geen gebruik van maken.

Misschien zijn er hier mensen die ervaring hebben met zonnen bij Sunday's?
Wat voor zonnebanken hebben ze daar? Van de site wordt ik niet veel wijzer, er staan dat er verschillende zijn.

Ga je in ondergoed of bikini? Ik heb er echt helemaal geen ervaring mee :-)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zonnen bij Sunday's Empty Re: Zonnen bij Sunday's

Bericht  Gigi_ za 30 jul 2011 - 5:55

Gewoon even langs gaan! Dan bepalen ze je huidtype en krijg je advies over welke bank en hoeveel minuten.

En in ondergoed of helemaal niets smile
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:58

Ik wil graag weten of ze naast dubbele zonnebanken ook andere hebben, ik ben een beetje panisch voor zo'n ding dat dicht gaat.
Alsof je een tosti bent :P en nergens heen kunt. Beetje claustrofobisch, kan ik helaas weinig aan doen.

Als ze alleen maar van die dubbele hebben dan heeft het voor mij ook weinig nut. Ze zitten trouwens niet in mijn woonplaats dus vind het wel handig om van te voren te weten smile

Gast
Gast

Bericht  Gigi_ za 30 jul 2011 - 6:01

Ah ok!

Bij de Sundays waar ik ga hebben ze alleen dubbele ja smile
Maar de bovenkant zit niet vlakbij je gezicht hoor, valt best mee!

Is het een waardebon of cadeaubon oid? Dan wil ik 'm eventueel wel overnemen?
PM dan maar even.
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  CCC za 30 jul 2011 - 11:25