Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zonnen bij Sunday's

+5
MissD
sporty33
Coco
CCC
Gigi_
9 plaatsers

Ga naar beneden

Zonnen bij Sunday's Empty Zonnen bij Sunday's

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:49

Gisteren kreeg ik van mijn bazin een bon voor Sunday's, ze had hem ergens gewonnen en wilde er zelf geen gebruik van maken.

Misschien zijn er hier mensen die ervaring hebben met zonnen bij Sunday's?
Wat voor zonnebanken hebben ze daar? Van de site wordt ik niet veel wijzer, er staan dat er verschillende zijn.

Ga je in ondergoed of bikini? Ik heb er echt helemaal geen ervaring mee :-)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zonnen bij Sunday's Empty Re: Zonnen bij Sunday's

Bericht  Gigi_ za 30 jul 2011 - 5:55

Gewoon even langs gaan! Dan bepalen ze je huidtype en krijg je advies over welke bank en hoeveel minuten.

En in ondergoed of helemaal niets smile
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:58

Ik wil graag weten of ze naast dubbele zonnebanken ook andere hebben, ik ben een beetje panisch voor zo'n ding dat dicht gaat.
Alsof je een tosti bent :P en nergens heen kunt. Beetje claustrofobisch, kan ik helaas weinig aan doen.

Als ze alleen maar van die dubbele hebben dan heeft het voor mij ook weinig nut. Ze zitten trouwens niet in mijn woonplaats dus vind het wel handig om van te voren te weten smile

Gast
Gast

Bericht  Gigi_ za 30 jul 2011 - 6:01

Ah ok!

Bij de Sundays waar ik ga hebben ze alleen dubbele ja smile
Maar de bovenkant zit niet vlakbij je gezicht hoor, valt best mee!

Is het een waardebon of cadeaubon oid? Dan wil ik 'm eventueel wel overnemen?
PM dan maar even.
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  CCC za 30 jul 2011 - 11:25

Ik ga altijd naar Sunday's, ben ook een aantal keren bij andere studio's geweest en vond ik 10x niks. Deze banken zijn geautomatiseerd, je drukt start en hij komt naar beneden en bij stop gaat hij uit en opent hij weer. Helemaal ideaal. Ik vind de service daar perfect, altijd vriendelijke mensen, lekker drankje als je wacht, alles is helemaal schoon en je krijgt wat verzorgingsspulletjes erbij. Ik zou zeggen, probeer het gewoon eens... Ik was in het begin ook mega panisch, want stel je voor dat dat ding niet opengaat... Uiteindelijk ga ik nu 1x in de 2 weken en voor de vakantie wat vaker om een kleurtje op te bouwen... Vind het ideaal.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco za 30 jul 2011 - 21:19

Ik denk dat het verschilt per filiaal, ik ben bij meerdere filialen geweest en bij alle filialen waren de banken iets anders.
Ik ging vaak onder een dubbele, maar daar kwam dus niets naar beneden (ook een beetje panisch), de bovenkant zat een zithoogte boven je, gewoon vast zeg maar. Die kon ook niet naar beneden en kon je dus zo uit.
Ik zou het desbetreffende filiaal dus even bellen om te informeren.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:55

Ik ben een keer bij de Sundays in Arnhem binnen gelopen, maar daar zat een raar meisje die niet behulpzaam was. Ik was nogal zonnebanken-leek en ik vroeg aan haar wat ze me zou aanraden met mijn huid. Toen kreeg ik het antwoord: 'Ja, hoe moet ik dat nou weten, ik ben niet helderziend.' Uhhh...oke doei. Heel professioneel. Laughing

Gast
Gast

Bericht  CCC di 2 aug 2011 - 21:00

Oh... daar ben ik ook geweest! Ik was een weekendje naar Duiven en ging shoppen in Arhnem, dacht ga ik daar even snel naar binnen ben ik vanavond weer een beetje gekleurd... Zat bij mij ook een geweldig behulpzaam meisje, ik heb het zonnebankje daar lekker overgeslagen... Dacht jaa dag... betaal er flink voor, wil dan ook een beetje service hoor!

Wel toeval dat jij hier nu ook mee komt, was dus niet de enige die daar tegenaan liep...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  sporty33 di 2 aug 2011 - 21:51

je kunt beter niet in bikini gaan, dan krijg je van die witte plekken, gewoon alles uittrekken! niemand die je ziet.
Het is best lekker, je luistert lekker naar een muziekje en het is eigenlijk heel ontspannend!

sporty33
sporty33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 22
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 22:51

chococupcake schreef:Oh... daar ben ik ook geweest! Ik was een weekendje naar Duiven en ging shoppen in Arhnem, dacht ga ik daar even snel naar binnen ben ik vanavond weer een beetje gekleurd... Zat bij mij ook een geweldig behulpzaam meisje, ik heb het zonnebankje daar lekker overgeslagen... Dacht jaa dag... betaal er flink voor, wil dan ook een beetje service hoor!

Wel toeval dat jij hier nu ook mee komt, was dus niet de enige die daar tegenaan liep...

Dat is wel toevallig idd. Zag wel een naambordje staan op de balie. Heb je dat ook gezien? Begon met een D. Ik zei ook tegen haar dat ik wel eens ergens anders was geweest en toen zei ze dat ik daar maar terug heen moest, haha.

Gast
Gast

Bericht  MissD di 2 aug 2011 - 23:35

Ik ben ook een tijdje naar Sundays geweest, daar alleen maar vriendelijk personeel gezien eigenlijk, dus daar geen slechte verhalen over Wink.

Bij de sundays waar ik ging hadden ze alleen dubbele zonnebanken.

Enne natuurlijk zonder kleding, niemand die het ziet hoor.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:39

Ik had er een keer een mokkel dat buiten stond te roken en ik moest wachten totdat ze klaar was!!!

In de winter ga ik vaak een paar keer wegens moeheid, ontspanning en een kleurtje.

De meeste die er werken zijn niet de slimsten nee. Maar ze hoeven alleen het pasje te scannen en de zonnebanken schoon te maken.

Ik ga dan onder de Titan 1300 (de op een na sterkste).

Gast
Gast

Bericht  CCC wo 3 aug 2011 - 11:13

Jolee schreef:
chococupcake schreef:Oh... daar ben ik ook geweest! Ik was een weekendje naar Duiven en ging shoppen in Arhnem, dacht ga ik daar even snel naar binnen ben ik vanavond weer een beetje gekleurd... Zat bij mij ook een geweldig behulpzaam meisje, ik heb het zonnebankje daar lekker overgeslagen... Dacht jaa dag... betaal er flink voor, wil dan ook een beetje service hoor!

Dat is wel toevallig idd. Zag wel een naambordje staan op de balie. Heb je dat ook gezien? Begon met een D. Ik zei ook tegen haar dat ik wel eens ergens anders was geweest en toen zei ze dat ik daar maar terug heen moest, haha.

Nee daar heb ik stom genoeg niet naar gekeken, anders had ik nl. wel even een mailtje gestuurd naar de bedrijfsleider hierover.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 3 aug 2011 - 11:18

Ok ik loop er regelmatig langs (woon in Arnhem) en zit iedere keer te denken om daar eens heen te gaan want de zonnebank op de sportschool doet niet zo veel. Maar aan jullie reacties te horen hoef ik het dus niet te proberen haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  MissD wo 3 aug 2011 - 22:32

Ik kom nu bij sunsation ... geen idee waar die allemaal filialen heeft, maar die vind ik toch een stuk prettiger.
Bij binnenkomst ziet het er allemaal wat nieuwer/mooier/professioneler uit. En het personeel vind ik toch wel wat vriendelijker dan bij Sundays.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Shanna do 4 aug 2011 - 2:50

Ik ging een tijdje geleden ook onder de zonnebank bij sundays. Maar ik werd helemaal niet bruin van die banken, dus ben er maar mee gestopt. Het personeel verschilt nogal met klantvriendelijkheid. Ze hebben ook alleen maar dubbele zonnebanken. Nu ga ik bij suncare, ook wel een fijne zonnebankstudio.

Shanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Moonlight do 4 aug 2011 - 6:14

Birgit schreef:Ik wil graag weten of ze naast dubbele zonnebanken ook andere hebben, ik ben een beetje panisch voor zo'n ding dat dicht gaat.
Alsof je een tosti bent :P en nergens heen kunt. Beetje claustrofobisch, kan ik helaas weinig aan doen.

Als ze alleen maar van die dubbele hebben dan heeft het voor mij ook weinig nut. Ze zitten trouwens niet in mijn woonplaats dus vind het wel handig om van te voren te weten smile

Je mag m anders best aan mij geven hoor Very Happy
I loooove sunday's! Ga er iedere week of eens in de 2 wk naartoe. iBed vind ik de lekkerste bank die er is. Lekker een waterneveltje als je het heet hebt, goede ventilatie smile echt lekker. Ben je er al uit of je gaat? Je kunt de bank (iBed dan) zelf omhoog doen als je het benauwd krijgt hoor, de oudere banken gaan met een knopje dus automatisch wat ik stiekem ook een beetje eng vindt soms Wink

Sunday's is volgens mij ook veranderd in Sunpoint niet? Of zijn dat maar een paar vestigingen?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Pixielove do 4 aug 2011 - 11:29

Moonlight schreef:
Birgit schreef:Ik wil graag weten of ze naast dubbele zonnebanken ook andere hebben, ik ben een beetje panisch voor zo'n ding dat dicht gaat.

Je mag m anders best aan mij geven hoor Very Happy
I loooove sunday's! Ga er iedere week of eens in de 2 wk naartoe. iBed vind ik de lekkerste bank die er is. Lekker een waterneveltje als je het heet hebt, goede ventilatie smile echt lekker. Ben je er al uit of je gaat? Je kunt de bank (iBed dan) zelf omhoog doen als je het benauwd krijgt hoor, de oudere banken gaan met een knopje dus automatisch wat ik stiekem ook een beetje eng vindt soms Wink

Sunday's is volgens mij ook veranderd in Sunpoint niet? Of zijn dat maar een paar vestigingen?

Hier in Zaandam is het veranderd naar Sunpoint inderdaad.

Ook ik ging niet meer naar Sundays vanwege dat knopje (je moest je zonnebank "dicht maken" met een knopje, dus niet met je hand). Vond het amateuristisch en eng.

Ik was Ergoline banken gewend. Beetje erg verwend.
Ik ging zelf altijd naar kleine salonnetjes. Daar staan altijd luxe banken. Dat zorgt voor mij meer voor de totale zon ervaring.

Tegenwoordig ga ik naar Sunflower. Ik weet niet waar deze allemaal zit maar het is daar top. Heel erg veel banken, super relaxte muziek tijdens het zonnen. De ventilatie is top, de nieuwste zonnebanken waar je ook nog bruin van wordt Wink en de prijzen zijn ook super.

Mocht je een sunflower in de buurt hebben, zeker heen gaan!
Pixielove
Pixielove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11

Bericht  Pixielove do 4 aug 2011 - 11:30

Oh trouwens nog een goede tip voor zonnebank creme:

Nifri (te koop bij de etos) gele fles, extra bruiner

Kleur je nog beter mee!

(ik ben mega allergisch en ik kan er tegen).
Pixielove
Pixielove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11

Bericht  Moonlight do 4 aug 2011 - 12:10

Ik ga morgen weer...onder de titan denk dit keer...die kleurt net ff wat beter heb ik t idee dan de iBeds...ookal heb ik altijd iBed haha. Neem alleen de titan als het te druk is
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 18:28

Ik wacht nog even met beslissen, bon is onbeperkt geldig. Als volgend jaar de zon weinig schijnt kan ik voor de bruiloft misschien gaan?

Maar als ik het goed begrijp lig je allemaal in een apart kamertje of staan er meerdere zonnebanken in dezelfde ruimte?

Gast
Gast

Bericht  Coco do 4 aug 2011 - 21:52

Nee je hebt gewoon een eigen kamertje hoor Birgit. Very Happy

Oooh Sunflower ga ik ook weer eens proberen. Die prijzen zijn idd wat gunstiger.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 10:49

Shisha schreef:Ok ik loop er regelmatig langs (woon in Arnhem) en zit iedere keer te denken om daar eens heen te gaan want de zonnebank op de sportschool doet niet zo veel. Maar aan jullie reacties te horen hoef ik het dus niet te proberen haha!

Ik ga in Arnhem altijd naar een zonnestudio op de Steenstraat. Heet dacht ik Sunshine Island. Goede prijzen en het personeel is ook wel prima. Niet super enthousiast ofzo, maar wel behulpzaam.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: