Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+9
Pompoen
Sterre
love
girli
Sarah1985
Blond
xxDila
Ibbeltje
Lotus
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Esperanza vr 2 dec 2011 - 23:21

тыквашка schreef:Goedemorgen!

hmm, ik heb eigenlijk niks te melden...waarom reageer ik hier dan?
Haha en jij hebt juist altijd zo veel te vertellen! Maar goedemorgen is ook goed hoor! Very Happy

Lotus: ik ben het eens met Ibbeltje, probeer je inderdaad op de gezelligheid te focussen. Succes en veel plezier vanavond!

Goedemorgen!

Ik heb voor mijn doen best lang in bed gelegen, maar heb een beetje last van hoofdpijn. Er staat nog een hele grote afwas op mij te wachten. Ik moet nog een sinterklaascadeautje kopen en kerstversiering, maar ik wacht nog even tot het droog is. Verder heb ik eigenlijk helemaal geen plannen, dus ga lekker in m'n boek wegduiken.

Fijne dag allemaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pompoen vr 2 dec 2011 - 23:23

Esperanza schreef:
тыквашка schreef:Goedemorgen!

hmm, ik heb eigenlijk niks te melden...waarom reageer ik hier dan?
Haha en jij hebt juist altijd zo veel te vertellen! Maar goedemorgen is ook goed hoor! Very Happy

Lotus: ik ben het eens met Ibbeltje, probeer je inderdaad op de gezelligheid te focussen. Succes en veel plezier vanavond!

Goedemorgen!

Ik heb voor mijn doen best lang in bed gelegen, maar heb een beetje last van hoofdpijn. Er staat nog een hele grote afwas op mij te wachten. Ik moet nog een sinterklaascadeautje kopen en kerstversiering, maar ik wacht nog even tot het droog is. Verder heb ik eigenlijk helemaal geen plannen, dus ga lekker in m'n boek wegduiken.

Fijne dag allemaal!

Haha, ja ik vind het altijd wel een fijn begin van de dag om mijn dagprogramma door te nemen. Ik vind de weekplannen en weekendplannen topics om diezelfde reden fijn om in te reageren. Dan besef ik me beter hoe druk of rustig ik het heb. Maar ik heb serieus vandaag geen plannen en voelde ook geen behoefte om mijn nacht te delen :P.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lotus vr 2 dec 2011 - 23:31

Dankjewel, Esperanza!
Ik word er zelf ook zo gek van dat ik me er druk over maak. Dat het voor zoveel spanning zorgt. Ik val alleen maar steeds meer af, waarvan ik weet dat het niet goed is, en ik heb alleen maar steeds meer last van die stomme eetstoornis en toch blijft het zo vreselijk lastig allemaal... snap er niets van.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Esperanza vr 2 dec 2011 - 23:44

@ Pompoen: heerlijk om een dagje niets te hoeven! Je planning zien er altijd wel druk uit.

@ Lotus: ik kan me voorstellen dat het lastig is! En het lijkt me ook zo vervelend dat zoiets als vanavond voor zoveel spanning zorgt.
Heb je ondertussen al wat meer informatie over therapie die je kunt volgen voor je eetstoornis? Of ben je misschien al begonnen?
En ik was trouwens ook nog benieuwd hoe de open dag was, heb je nog leuke opleidingen gezien?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lotus vr 2 dec 2011 - 23:50

Esperanza schreef:@ Lotus: ik kan me voorstellen dat het lastig is! En het lijkt me ook zo vervelend dat zoiets als vanavond voor zoveel spanning zorgt.
Heb je ondertussen al wat meer informatie over therapie die je kunt volgen voor je eetstoornis? Of ben je misschien al begonnen?
En ik was trouwens ook nog benieuwd hoe de open dag was, heb je nog leuke opleidingen gezien?
Het is inderdaad erg vervelend dat het voor zoveel spanning zorgt. Het verpest eht gewoon voor me en ik ben als de dood dat ik het ook voor mijn moeder en broertje verpest. Maar ik doe mijn best zo normaal mogelijk mee te doen. En het scheelt dat ze wel zullen weten dat het moeilijk voor me is.
Ik ben inmiddels begonnen met mijn behandeling. Ik ga de komende weken uitzoeken wat de achtergronden van mijn eetstoornis zijn en daarna gaan we als ik dat dan nog wil (kan me niet voorstellen van niet) een definitief behandelplan maken. De komende weken heb ik iedere week een gesprek en huiswerk en ik moet iedere week wegen. En daarna weet ik dus nog niet hoe het eruit zal gaan zien.
De open dag was leuk. Ik werd wel enthousiast van MWD. Daar wil ik me verder op gaan orienteren.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Esperanza za 3 dec 2011 - 0:03

Wat fijn dat het allemaal in werking is gesteld! Je wilt er zelf heel graag aan werken als ik het zo lees, het lijkt me dat je er dan veel aan kan hebben.
MWD lijkt me trouwens een leuke opleiding!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lotus za 3 dec 2011 - 0:06

Esperanza schreef:Wat fijn dat het allemaal in werking is gesteld! Je wilt er zelf heel graag aan werken als ik het zo lees, het lijkt me dat je er dan veel aan kan hebben.
MWD lijkt me trouwens een leuke opleiding!
Ik ben ook blij dat er nu wat gebeurt en denk ook wel dat ik er veel aan kan hebben. Het is op dit moment alleen erg lastig allemaal. Maar goed, het zal wel goed komen over een tijdje.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: