Goedemorgen!
+9
Pompoen
Sterre
love
girli
Sarah1985
Blond
xxDila
Ibbeltje
Lotus
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen!
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik voor mijn doen redelijk. Was wel weer vrij vroeg wakker (6 uur), maar ik ben wel een klein beetje uitgerust. Vandaag een drukke dag. Ik ga nu even wat aan mijn mindfulness, therapieopdrachten en speech proberen te doen. Straks naar body balance met mijn moeder. Ik geloof dat het deze week wel weer doorgaat. Ik moet nog met mijn moeder een cadeautje kopen, met mijn moeder een gedicht schrijven voor mijn broertje, met mijn broertje een gedicht schrijven voor mijn moeder. Vanavond vieren we Sinterklaas met zn drietjes. We hebben als eten allemaal hapjes en dat zorgt voor veel spanning. Moet maar even kijken hoe ik dat ga doen. Hoe ik ga voorkomen dat dat mijn avond verpest.
Wat zijn jullie plannen?
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik voor mijn doen redelijk. Was wel weer vrij vroeg wakker (6 uur), maar ik ben wel een klein beetje uitgerust. Vandaag een drukke dag. Ik ga nu even wat aan mijn mindfulness, therapieopdrachten en speech proberen te doen. Straks naar body balance met mijn moeder. Ik geloof dat het deze week wel weer doorgaat. Ik moet nog met mijn moeder een cadeautje kopen, met mijn moeder een gedicht schrijven voor mijn broertje, met mijn broertje een gedicht schrijven voor mijn moeder. Vanavond vieren we Sinterklaas met zn drietjes. We hebben als eten allemaal hapjes en dat zorgt voor veel spanning. Moet maar even kijken hoe ik dat ga doen. Hoe ik ga voorkomen dat dat mijn avond verpest.
Wat zijn jullie plannen?
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Lotus probeer je te focussen op de cadeautjes en de gezelligheid
Succes vandaag met alles
Ik heb goed geslapen, heb weer energie maar nu regent het Ik wilde op de fiets naar een paar dorpjes met een vriendin om te shoppen voor haar. Moet even kijken hoe het om 9.00 is.
Verder nog wat wasjes doen en boodschappen vandaag,
Fijne dag!
Lotus probeer je te focussen op de cadeautjes en de gezelligheid
Succes vandaag met alles
Ik heb goed geslapen, heb weer energie maar nu regent het Ik wilde op de fiets naar een paar dorpjes met een vriendin om te shoppen voor haar. Moet even kijken hoe het om 9.00 is.
Verder nog wat wasjes doen en boodschappen vandaag,
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ga mijn best doen, Ibbeltje.
De regen trekt wel over, volgens buienradar, maar ik weet niet hoe laat het precies droog is bij jou. Ik hoop dat je toch even lekker kunt fietsen!
De regen trekt wel over, volgens buienradar, maar ik weet niet hoe laat het precies droog is bij jou. Ik hoop dat je toch even lekker kunt fietsen!
Lotus- Ratel
Goed zo en meer als je best kan je niet doen
Ik dacht dat het vanmiddag beter werd, maar hoop toch echt eerder
Ik dacht dat het vanmiddag beter werd, maar hoop toch echt eerder
Laatst aangepast door Ibbeltje op vr 2 dec 2011 - 20:03; in totaal 1 keer bewerkt
Ik geloof wel eerder. Kijk anders zelf even op buienradar.
Lotus- Ratel
Oe volgens mij pas tegen 11 uur
Dat is balen...
Lotus- Ratel
Ja best wel maar goed we zien wel straks.
Goedemorgen!
Pff had wel wat langer willen slapen met dit regenachtige weer.
Ik ga zo het weekend goed beginnen met een uur/anderhalf te sporten!
Dan eventjes in huis om rommelen en vanmiddag met mijn moeder naar een tuincentrum hier in de buurt, die hebben altijd heel mooi en voor een leuke prijsje kerstspulletjes!
Ook moet ik nog even een paar boodschapjes doen en vanavond op verjaardag visite
Fijne dag allemaal!
Pff had wel wat langer willen slapen met dit regenachtige weer.
Ik ga zo het weekend goed beginnen met een uur/anderhalf te sporten!
Dan eventjes in huis om rommelen en vanmiddag met mijn moeder naar een tuincentrum hier in de buurt, die hebben altijd heel mooi en voor een leuke prijsje kerstspulletjes!
Ook moet ik nog even een paar boodschapjes doen en vanavond op verjaardag visite
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik had me verslapen. Ik moest er om 6 uur uit, word ik wakker van mijn beltoon. Ik dacht echt, welke idioot belt mij nu voor 6 uur!? Zegt mijn collega: Moet jij niet werken vandaag?
Ik dacht echt huh!? Was het al half 8! Nu dus even lekker wakker worden op het werk.. *gaap*
Fijn dag allemaal!
Ik had me verslapen. Ik moest er om 6 uur uit, word ik wakker van mijn beltoon. Ik dacht echt, welke idioot belt mij nu voor 6 uur!? Zegt mijn collega: Moet jij niet werken vandaag?
Ik dacht echt huh!? Was het al half 8! Nu dus even lekker wakker worden op het werk.. *gaap*
Fijn dag allemaal!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Goedemorgen!
Heb aardig geslapen.. lig nog in bed . Mijn zoon is wakker, dus zometeen lekker nog met zijn drietjes wakker worden in het grote bed. Eind vd ochtend brengen we hem weg naar mijn ouders.. en dan halen we hem morgenochtend weer op.. Wel heerlijk hoor, even tijd voor ons samen, maar het is toch wel erg lang, tot morgenvroeg! hihi
Heb aardig geslapen.. lig nog in bed . Mijn zoon is wakker, dus zometeen lekker nog met zijn drietjes wakker worden in het grote bed. Eind vd ochtend brengen we hem weg naar mijn ouders.. en dan halen we hem morgenochtend weer op.. Wel heerlijk hoor, even tijd voor ons samen, maar het is toch wel erg lang, tot morgenvroeg! hihi
Gast- Gast
Goedemorgen!
Schrok vanochtend wakker toen ik zag dat het 7.30 was. Twee tellen later besefde ik dat het zaterdag is
Ik moet nog een sinterklaas cadeautje voor mijn vader kopen, en een een gedicht voor mijn moeder maken. Verder ga ik lekker genieten van mijn vrije dag, en een goede sollicitatiebrief opstellen.
Schrok vanochtend wakker toen ik zag dat het 7.30 was. Twee tellen later besefde ik dat het zaterdag is
Ik moet nog een sinterklaas cadeautje voor mijn vader kopen, en een een gedicht voor mijn moeder maken. Verder ga ik lekker genieten van mijn vrije dag, en een goede sollicitatiebrief opstellen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha lekker wel dat je je dan nog om kunt draaien Chance!
Ik was wakker op de tijd dat ik normaal opsta, zo rond half 6. Gelukkig kon ik me ook nog een keer omdraaien. Ik ga zo lekker een broodje in de oven maken en verse jus en een recept uitproberen die ik al even wilde maken... Verder leren, vanmiddag naar de bios met TGR en daarna weer leren...
Fijne dag allemaal!
Ik was wakker op de tijd dat ik normaal opsta, zo rond half 6. Gelukkig kon ik me ook nog een keer omdraaien. Ik ga zo lekker een broodje in de oven maken en verse jus en een recept uitproberen die ik al even wilde maken... Verder leren, vanmiddag naar de bios met TGR en daarna weer leren...
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Morning!
Lise was om 4! uur al wakker, die is doodzenuwachtig voor vanavond natuurlijk.
Vanmiddag gaan we al richting schoonouders, waarschijnlijk nog even voor een badkamermeubel kijken die we hadden gezien. Vanavond dus met mijn fam en Peters fam Sinterklaas vieren.
Fijne dag all!
Lise was om 4! uur al wakker, die is doodzenuwachtig voor vanavond natuurlijk.
Vanmiddag gaan we al richting schoonouders, waarschijnlijk nog even voor een badkamermeubel kijken die we hadden gezien. Vanavond dus met mijn fam en Peters fam Sinterklaas vieren.
Fijne dag all!
Gast- Gast
goedemorgen
alweer vroeg van bed op de zaterdag, staat ook veel in de planning we moeten de inloopkast slopen, En ik wil de bijkeuken ook nog even opruimen want daar kopen we een nieuwe kast voor binnenkort.
Verder niet veel in de planning, is toch rot weer
fijne dag allemaal
alweer vroeg van bed op de zaterdag, staat ook veel in de planning we moeten de inloopkast slopen, En ik wil de bijkeuken ook nog even opruimen want daar kopen we een nieuwe kast voor binnenkort.
Verder niet veel in de planning, is toch rot weer
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goegemorgen, ik heb redelijk geslapen maar iets te korts.
Over een uurtje even boodschappen doen en om 15.00 naar mijn werk tot 23.00 uur.
Mooie dag allemaal!
Over een uurtje even boodschappen doen en om 15.00 naar mijn werk tot 23.00 uur.
Mooie dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik baal een beetje, want ik moet de stad in. Alleen het regent hier! Gelukkig heb ik nog genoeg andere dingen te doen, dus ik kijk het wel even aan. Wil alleen niet te laat naar de stad gaan, want dan kan ik over de koppen lopen.
Fijne dag iedereen!
Ik baal een beetje, want ik moet de stad in. Alleen het regent hier! Gelukkig heb ik nog genoeg andere dingen te doen, dus ik kijk het wel even aan. Wil alleen niet te laat naar de stad gaan, want dan kan ik over de koppen lopen.
Fijne dag iedereen!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Goedemorgen,
Ben net wakker en ga zo naar de stad samen met mijn vriend om gescheiden op jacht te gaan naar Sinterklaascadeautjes .
Daarna gaan we even naar intratuin en nog even snel langs collega, die had wat voor mij meegenomen naar huis maar gisteren geen zin meer om weg te gaan.
Fijne dag allemaal !!
Ben net wakker en ga zo naar de stad samen met mijn vriend om gescheiden op jacht te gaan naar Sinterklaascadeautjes .
Daarna gaan we even naar intratuin en nog even snel langs collega, die had wat voor mij meegenomen naar huis maar gisteren geen zin meer om weg te gaan.
Fijne dag allemaal !!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Morning! Beh wat een weer! Ik werd wakker van de gierende wind rond het huis. We vertrekken over een klein uurtje voor kraamvisite bij vrienden. Die wonen op een uur rijden, dus zijn we eind vd middag weer terug denk ik. Dan nog even snel een Sinterklaas cadeautje shoppen voor mijn vriend. Morgen vieren we het met zijn familie, en iedereen doet voor iedereen een klein cadeau met gedicht. De rest heb ik gelukkig al gekocht, en ook zijn de gedichten al af.
Vanavond laatste voorbereidingen dus, en verder een filmpje kijken denk ik. Fijne dag!!
Vanavond laatste voorbereidingen dus, en verder een filmpje kijken denk ik. Fijne dag!!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Goedemorgen!
hmm, ik heb eigenlijk niks te melden...waarom reageer ik hier dan?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:Goedemorgen!
Goedemorgen zeggen
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik las pas vijf uur in bed na een hele leuke avond stappen, maar toch ben ik al ruim een half uur wakker.
vandaag boodschappen doen, beetje huishouden en dan vanavond met vriend en/of vriendin naar de bioscoop.
Fijne dag allemaal!
Ik las pas vijf uur in bed na een hele leuke avond stappen, maar toch ben ik al ruim een half uur wakker.
vandaag boodschappen doen, beetje huishouden en dan vanavond met vriend en/of vriendin naar de bioscoop.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
Mijn weekend is weer voorbij. Ik mag zo weer gaan werken.
Mijn weekend is weer voorbij. Ik mag zo weer gaan werken.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Goedemorgen, pfff ik heb nachtdienst gehad en kan de slaap nu niet echt vatten, dus vandaar dat ik nu wakker ben. Heb net ff gegeten en en straks maar weer naar bed om proberen te gaan slapen. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: