Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draagjas

4 plaatsers

Ga naar beneden

Draagjas Empty Draagjas

Bericht  Liadan vr 2 dec 2011 - 8:02

Ik ben benieuwd wie er een draagjas heeft. En dan meteen een paar vragen:
- Welke heb je?
- Bevalt ie?
- Valt ie groot of klein?

Ik wil een betaalbare jas (ik zie op internet veel draagjassen voor bijna 200 euro, ik wil er 1 onder de 100 euro).
Ik neig nu naar de MaM Two-way Deluxe. Ik ben er nog niet helemaal weg van, maar echt mooie betaalbare draagjassen bestaan volgens mij niet...
Is er iemand die deze jas heeft en hoe ziet de achterkant eruit als je je kindje op je buik draagt, daar kan ik namelijk geen foto's van vinden. Is de achterkant dan nog wel een beetje mooi?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagjas Empty Re: Draagjas

Bericht  Darius vr 2 dec 2011 - 8:05

Geen ervaring mee, maar ik gebruik gewoon een windstopper van mijn man. Lekker warm en dus multifunctioneel! Ik vind em net zo goed als een draagjas.

Kun je met een draagjas ook je kindje op je rug dragen eigenlijk?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 8:05

ben je zelf niet handig? Dan kun je heel eenvoudig een draagjas zelf maken!

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 2 dec 2011 - 8:09

Darius, ik wil Kian ook op mijn rug kunnen dragen en dat gaat niet met een gewone jas helaas.

Rejoy, zelf maken gaat nog niet lukken denk ik en ik wil een jas voor rug en buikdragen. Op DenV heb ik wel gevonden hoe ik er zelf 1 kan maken maar dan kan ik er alleen mee buikdragen of alleen mee rugdragen en ik wil graag allebei kunnen.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 8:10

aan, op die manier. Ik gebruik m'n draagjas alleen voor rugdragen, voor buikdragen vouw ik mijn eigen jas er over heen, of heeft ze zelf jaar jas aan. En volgens mij vallen de meeste draagjassen groot!

Gast
Gast

Bericht  Darius vr 2 dec 2011 - 8:48

http://www.draagkrachtigshop.nl/Webwinkel-Product-6451298/LennyLamb-draagjas.html

Volgens mij kun je met deze jas ook voor en achter dragen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Liadan vr 2 dec 2011 - 9:03

Darius schreef:http://www.draagkrachtigshop.nl/Webwinkel-Product-6451298/LennyLamb-draagjas.html

Volgens mij kun je met deze jas ook voor en achter dragen.
Bedankt voor de link, die had ik zelf nog niet gevonden. Ik vind het alleen geen mooie jas, de mam two way deluxe vind ik tot nu toe het mooist.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 22:16

Liadan, ik heb een 'Franse' draagjas van Babybio. Hij is zwart met paars en op twee manieren te dragen; dus buik en rug kan allebei.

Ik gebruik hem eigenlijk niet meer, dus je zou hem van me over kunnen nemen voor een klein prijsje. Ik weet alleen niet meer hoe groot jij bent.. het is een maat L geloof ik. Zou ik even na moeten kijken als je interesse hebt.

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 2 dec 2011 - 23:53

Minneke schreef:Liadan, ik heb een 'Franse' draagjas van Babybio. Hij is zwart met paars en op twee manieren te dragen; dus buik en rug kan allebei.

Ik gebruik hem eigenlijk niet meer, dus je zou hem van me over kunnen nemen voor een klein prijsje. Ik weet alleen niet meer hoe groot jij bent.. het is een maat L geloof ik. Zou ik even na moeten kijken als je interesse hebt.
Dat zou fijn zijn! Als de jas groot valt dan ga ik 'm alleen niet passen want ik heb maat 38. Maar jij bent slank toch? En misschien vallen franse maten kleiner?

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 2:18

Liadan, ik heb even gekeken en het is zelfs XL. Ik denk dat hij valt als maat 40 ongeveer. Ik ben inderdaad vrij slank, maar wel groot Wink . Ze raadden aan hem een maatje groter te pakken, zodat je er nog een trui onder kunt doen als het echt koud is.

Voor jou is hij dus misschien wat aan de grote kant... Misschien kunnen we binnenkort een keer afspreken als ik in DB ben? Kun je hem passen!

Gast
Gast

Bericht  Liadan za 3 dec 2011 - 6:31

Ja, jij bent inderdaad wel lang, ik niet (1.66), dus ben benieuwd of de jas past.
Maar lijkt me leuk om af te spreken als je in de buurt bent, gezellig!

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Teddyaapje za 3 dec 2011 - 7:58

Liaden, ik heb zelf een diy draagjas gemaakt volgens dit blog: http://stapvoorstap-lies.blogspot.com/2009/12/vandaag-maken-we-een-draagjas-deel-1.html maar dat had je volgens mij al gezien op het dragen-en-voeden forum?
Als je denkt dat het je zelf niet lukt (al is het echt super makkelijk) dan kun je misschien een naaister in de buurt zoeken? Mijn jas heeft in totaal nog geen 12,- gekost (jas zelf was 10,- bij de zeeman). Misschien zou je een oude(re) jas van jezelf kunnen pakken hiervoor (wel eentje die ruim valt want de beentjes van de kleine moeten er nog bij)?

Deze jas is trouwens alleen voor rugdragen, buikdragen doe ik bijna nooit meer maar als ik het doe/ deed dan was dat met mijn gewone winterjas, die liet ik gewoon open en T. kreeg zijn eigen jasje aan.

Ook nog even een tip voor de meiden die over de jas dragen en waarvan de jassen verschuiven...ik weet niet waarmee jullie dragen maar ik gebruik meestal mijn Mei tai. Ik knoop de tailleband eerst zodat de mt op mn rug zit, die schuif ik dan opzij en zet T. erin op mn heup en dan schuif ik hem weer terug naar mn rug (met de schouderbanden al over mn schouders). Zo zit de jas/ trui/ wat je ook aanhebt weer recht en aan de knoop van de tailleband kun je meteen checken of de kleine ook echt in het midden op je rug zit.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  moepie za 3 dec 2011 - 11:29

Dat er zelfs speciale jassen voor zijn, dat wist ik niet.....
Wel zo makkelijk natuurlijk.

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud