Draagjas
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Draagjas
Zijn er hier mensen die een draagjas hebben? Zo ja, welke en hoe bevalt hij?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Draagjas
Ja, ik heb de Tragemantel, besteld bij Slingomama. Op zich wel een fijne jas, je kunt 'm ook zonder draaggedeelte gebruiken en ik vind 'm ook een stuk eleganter dan de meeste draagjassen, maar ik heb 'm niet heel veel gebruikt omdat ik het toch niet fijn vind om met draagdoek buiten te lopen als het buiten glad is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ik ben ook nog een beetje aan het twijfelen. Aan de ene kant wil ik er wel graag een omdat het toch hopelijk deze winter ook nog wel sneeuwvrij wordt en ik dan wel graag naar buiten wil (met beco) maar het dan nog wel koud is. Maar ja aan de andere kant is het nu al zolang glad...
Moet zeggen dat ik van de week wel even naar de winkels ben gegaan met de beco want het was zo druk dat ik dat niet zag zitten met kinderwagen. Wel heel voorzichtig gelopen natuurlijk en vooral binnen. Maar met mijn eigen jas vind ik het toch wel koud omdat hij dan open hangt de hele tijd.
Ik vind die van jou wel mooi in ieder geval.
Moet zeggen dat ik van de week wel even naar de winkels ben gegaan met de beco want het was zo druk dat ik dat niet zag zitten met kinderwagen. Wel heel voorzichtig gelopen natuurlijk en vooral binnen. Maar met mijn eigen jas vind ik het toch wel koud omdat hij dan open hangt de hele tijd.
Ik vind die van jou wel mooi in ieder geval.
Tania- Ratel
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het er zelf wel een klein beetje raar uit vind zien, zo'n draagjas. Alsof je opeens twee hoofden hebt.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat ik het er zelf wel een klein beetje raar uit vind zien, zo'n draagjas. Alsof je opeens twee hoofden hebt.
Haha ja ik snap wat je bedoelt. Maar wat trek jij dan zelf aan als je geen draagjas aan hebt om het toch warm genoeg te hebben? Voor mijn zoontje is het altijd warm zat (is nogal warmbloedig, heeft ie van z'n vader) alleen ik heb het zelf dan wel koud.
Tania- Ratel
Ik gebruik de draagdoek en de Beco Butterly in de winter niet meer echt. Wil wel weer meer gaan rugdragen, maar daar wacht ik liever mee tot het buiten minder koud en vooral minder glad is.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb de Hoppediz 3 in 1 cover, dus geen jas. Ik vond de jassen te duur en dit is een prima alternatief! De cover is wind en water dicht en de regen cover kan je eraf halen, dus als je een regenachtige voorjaarsdag hebt kan je alleen die dragen. Ik doe mijn jas altijd dicht tot onder J haar billen en dan met J voor me en die draagcover, is het warm genoeg. Hier is het nu ook best glad, maar ik loop ook met een kinderwagen dus heb redelijk houvast
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb er zo'n gebreide poncho overheen, ik vond de draagjas te duur voor die paar keer dat ik 'm aan zal hebben.
Gast- Gast
Dromertje schreef:ik heb er zo'n gebreide poncho overheen, ik vond de draagjas te duur voor die paar keer dat ik 'm aan zal hebben.
Valt die poncho dan ook over je kindje heen? Lijkt mij niet echt fijn ofzo.. Ik heb ook een poncho met een col er aan dus die doe ik niet aan als ik B. in de draagdoek heb.
On topic: Ik heb een lange winterjas (tot iets boven de knie) die ik net dicht kan ritsen tot aan het begin van de draagdoek (dus waar zijn billetjes zitten). Ik heb het normaal gesproken ook altijd heel koud, maar als ik met de draagdoek loop krijg ik het al gauw warm van B. Scheelt wel!
Gast- Gast
Wat grappig zeg, ik wist helemaal niet dat die bestonden.
Maar goed als ik mijn zoontje draag dan doe ik eerst mijn jas aan en knoop daarover de draagdoek.
Maar goed als ik mijn zoontje draag dan doe ik eerst mijn jas aan en knoop daarover de draagdoek.
Gast- Gast
maiadebij schreef:Ik heb de Hoppediz 3 in 1 cover, dus geen jas. Ik vond de jassen te duur en dit is een prima alternatief! De cover is wind en water dicht en de regen cover kan je eraf halen, dus als je een regenachtige voorjaarsdag hebt kan je alleen die dragen. Ik doe mijn jas altijd dicht tot onder J haar billen en dan met J voor me en die draagcover, is het warm genoeg. Hier is het nu ook best glad, maar ik loop ook met een kinderwagen dus heb redelijk houvast
Een cover is iets anders dan een drager hoor het is zegmaar een jasje voor over de drager ik las mn stukje terug en vroeg me af of dat wel duidelijk over kwam...
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
_Nera_ schreef:Dromertje schreef:ik heb er zo'n gebreide poncho overheen, ik vond de draagjas te duur voor die paar keer dat ik 'm aan zal hebben.
Valt die poncho dan ook over je kindje heen? Lijkt mij niet echt fijn ofzo.. Ik heb ook een poncho met een col er aan dus die doe ik niet aan als ik B. in de draagdoek heb.
On topic: Ik heb een lange winterjas (tot iets boven de knie) die ik net dicht kan ritsen tot aan het begin van de draagdoek (dus waar zijn billetjes zitten). Ik heb het normaal gesproken ook altijd heel koud, maar als ik met de draagdoek loop krijg ik het al gauw warm van B. Scheelt wel!
ik heb een poncho met een v-hals en die gaat inderdaad over Y. in de draagdoek heen. De hals valt dan precies in het nekje van Y.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: