Welke epilady/scheerapparaat/epileerding hebben jullie?
+9
Cow
Jeanette
S1mplicity
Majo89
smooch
Ugly Betty
aardbeitje
Blond
Pannetoet
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke epilady/scheerapparaat/epileerding hebben jullie?
Ik heb de schurft aan mijn benen scheren....In de winter doe ik dat dan ook nauwelijks , maar nu stoor ik me er toch wel echt aan....Ik zat te denken aan zo'n epileer/epilady/ding...Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is het pijnlijk? Blijven de haren lang weg? Wat scheer je er allemaal mee (bikinilijn lijkt me zo pijnlijk..)? En welke heb je?
Oftewel: Ervaringen gezocht
Oftewel: Ervaringen gezocht
Laatst aangepast door _Leaf_ op zo 2 jan 2011 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Welke epilady/scheerapparaat/epileerding hebben jullie?
Euhm..ik heb de Braun Silk-Epil en om eerlijk te zijn vind ik het verschrikkelijk! Mijn idee was ook om mijn benen te epileren en later mijn bikinlijn. Benen is in het begin heel pijnlijk! Je kunt het vergelijken met epileren en dan talloze haartjes tegelijk..ik vond het heel pijnlijk en bij mij gingen ze niet eens allemaal weg. Ik heb ook nog mijn bikinilijn geprobeerd maar dat was helemaal hel! Je snapt wel dat het niks voor mij is Opzich wel jammer omdat de haartjes vrij lang weg blijven maar mij te pijnlijk en téveel werk..
Ik hou het lekker bij een scheermesje en veet!
Ik hou het lekker bij een scheermesje en veet!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zusje heeft ook een Braun. Mij niet gezien, alleen van het geluid van dat martelwerktuig krijg ik de rillingen. Mijn zusje gebruikt hem ook niet meer, omdat ze het echt te pijnlijk vindt.
Ik laat mijn bikinilijn dmv IPL nu flitsen, zodat ik daar nooit meer haartjes heb. Kost eventjes wat, maar goed, dan ben ik er voor mijn leven ook vanaf.
Ik laat mijn bikinilijn dmv IPL nu flitsen, zodat ik daar nooit meer haartjes heb. Kost eventjes wat, maar goed, dan ben ik er voor mijn leven ook vanaf.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ooit heb ik zo'n ding weleens geprobeerd. Op een of andere manier werkte het niet. Mn benen scheer ik gewoon. En mn bikinilijn laat ik ook flitsen. Doet ook wel even pijn en het kost wat. Maar ik ben erg tevreden over het resultaat en de haartjes komen niet meer terug, erg prettig.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb er ook een van braun, maar gebruik hem bijna niet meer. Aan het begin is het pijnlijk, maar blijven de haartjes wel 3/4 weken weg. Daarna is het minder pijnlijk maar komen de haren veel sneller terug... :S
Ik ben dus weer gewoon aan het scheren gegaan.
Bikinilijn is echt niet te doen zonder te gillen, oksels kon nog net, benen vindt ik meevallen.
Bikinilijn is echt niet te doen zonder te gillen, oksels kon nog net, benen vindt ik meevallen.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Alleen het lijntje buiten je bikini of ook meer?_Chance schreef:
Gast- Gast
Ugly Betty schreef:Ik heb er ook een van braun, maar gebruik hem bijna niet meer. Aan het begin is het pijnlijk, maar blijven de haartjes wel 3/4 weken weg. Daarna is het minder pijnlijk maar komen de haren veel sneller terug... :S
Hoe snel kwamen de haartjes terug?
Gast- Gast
Ik heb de silk epil van braun type 5170
Ik ben er heel tevreden mee. Ik vindt het geen pijn doen, in het begin voelt het erg irritant aan maar ik ben er snel aan gewend. Mijn oksels deden in het begin erg pijn maar nu ook niet meer en blijft vaak tot 6 weken glad. Mijn bikinilijn doe ik ook en dat voelt niet prettig, het doet geen pijn maar is eerder irritant. Beetje raar uitgelegd.
Mijn haar blijft echt lang weg en ik scheer nooit meer. Op sommige plekken groeit het helemaal niet meer terug en ik heb geen last van harde stopels. Sinds ik me eplieer hoor ik mijn vriend nooit meer zeuren dat hij stoppels voelt
Voor mij werkt het dus goed.
Het ligt ook aan je pijngrens hoe zeer het doet. Ik heb best een hoge pijngrens en had er niet veel last van. Maar een vriendin van mij is er mee gestopt omdat het zo'n pijn deed.
Ik ben er heel tevreden mee. Ik vindt het geen pijn doen, in het begin voelt het erg irritant aan maar ik ben er snel aan gewend. Mijn oksels deden in het begin erg pijn maar nu ook niet meer en blijft vaak tot 6 weken glad. Mijn bikinilijn doe ik ook en dat voelt niet prettig, het doet geen pijn maar is eerder irritant. Beetje raar uitgelegd.
Mijn haar blijft echt lang weg en ik scheer nooit meer. Op sommige plekken groeit het helemaal niet meer terug en ik heb geen last van harde stopels. Sinds ik me eplieer hoor ik mijn vriend nooit meer zeuren dat hij stoppels voelt
Voor mij werkt het dus goed.
Het ligt ook aan je pijngrens hoe zeer het doet. Ik heb best een hoge pijngrens en had er niet veel last van. Maar een vriendin van mij is er mee gestopt omdat het zo'n pijn deed.
Laatst aangepast door smooch op ma 3 jan 2011 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Bitterkoek_ schreef:Ugly Betty schreef:Ik heb er ook een van braun, maar gebruik hem bijna niet meer. Aan het begin is het pijnlijk, maar blijven de haartjes wel 3/4 weken weg. Daarna is het minder pijnlijk maar komen de haren veel sneller terug... :S
Dat is raar, het is juist de bedoeling dat het minder snel terug komt.
Dit is mij dus niet het geval, apart.
smooch- Kletskop
Ik ga naar the waxing company.
Ze zijn snel kundig en reteduur maar je bent 7weken van alle haren verlost (teminste ik) benen, ze halen downthere ook alles weg (zelfs de haartjes tussen je billen lig je wel even raar op je buik) Voordat jij pijn voelt rukt ze al een ander deel weg. Echt heerlijk!
Ze zijn snel kundig en reteduur maar je bent 7weken van alle haren verlost (teminste ik) benen, ze halen downthere ook alles weg (zelfs de haartjes tussen je billen lig je wel even raar op je buik) Voordat jij pijn voelt rukt ze al een ander deel weg. Echt heerlijk!
Gast- Gast
smooch schreef:Bitterkoek_ schreef:Ugly Betty schreef:Ik heb er ook een van braun, maar gebruik hem bijna niet meer. Aan het begin is het pijnlijk, maar blijven de haartjes wel 3/4 weken weg. Daarna is het minder pijnlijk maar komen de haren veel sneller terug... :S
Dat is raar, het is juist de bedoeling dat het minder snel terug komt.
Dit is mij dus niet het geval, apart.
Dan breken ze misschien. Als je haren te lang zijn, breken ze.
Gast- Gast
CKC schreef:Ik ga naar the waxing company.
Ik heb 1x mijn benen laten waxen/harsen de pijn viel mee maar daarna, zooo ik stond te trillen op mijn benen en had heel de dag het gevoel alsof ik door mijn benen kon zakken. Was echt eng.
smooch- Kletskop
Haha, dat komt omdat je onbewust je de spieren in je benen aanspant! Dat heb ik ook elke keer weer..smooch schreef:CKC schreef:Ik ga naar the waxing company.
Ik heb 1x mijn benen laten waxen/harsen de pijn viel mee maar daarna, zooo ik stond te trillen op mijn benen en had heel de dag het gevoel alsof ik door mijn benen kon zakken. Was echt eng.
Gast- Gast
CKC schreef:Haha, dat komt omdat je onbewust je de spieren in je benen aanspant! Dat heb ik ook elke keer weer..smooch schreef:CKC schreef:Ik ga naar the waxing company.
Oh dus het is normaal. Ik dacht echt dit klopt niet, ik doe het nooit meer LOL.
Dat melden ze dan niet even haha
smooch- Kletskop
smooch schreef:CKC schreef:Haha, dat komt omdat je onbewust je de spieren in je benen aanspant! Dat heb ik ook elke keer weer..smooch schreef:CKC schreef:Ik ga naar the waxing company.
Oh dus het is normaal. Ik dacht echt dit klopt niet, ik doe het nooit meer LOL.
Dat melden ze dan niet even haha
Ja, het meisje die mij had gewaxt zei toen ik op wilde staan, blijf maar even rustig liggen want je kan je labiel op je benen voelen.. maar ik kan niet stil liggen dus was meteen opgestaan en bibberbenen!
Gast- Gast
Purple schreef:Alleen het lijntje buiten je bikini of ook meer?_Chance schreef:
Het lijntje buiten mijn bikini, en net iets daarbinnen. Niet alles iig
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
CKC, doet dat niet kei pijn als ze dat tussen je billen weghalen?
En gaat dat niet kei erg jeuken als het weer aangroeit?
En gaat dat niet kei erg jeuken als het weer aangroeit?
Gast- Gast
Ik gebruik de Braun Silk-Epil al een paar jaar voor mijn benen. In het begin deed het wel ff pijn, maar hoe vaker je het doet hoe minder zeer het doet. Nu doet het niet eens pijn meer! En als het nog wel pijn zou doen, so what? Het duurt maar een paar minuten en dan ben je er gelijk 3 weken van af! Met scheren heb je na 2 dagen alweer stoppels..
Mijn oksels laat ik sinds kort behandelen met IPL.
Mijn oksels laat ik sinds kort behandelen met IPL.
Majo89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10
hey meid!
Ik heb een remington, heb ik eigenlijk al bijna 4jaar. Ik had het bij de mediamarkt gekocht als een soort aanbieding.
Wat ik meestal doe, is eerst mijn benen wassen met warm water (iets heter dan lauw water). Dan goed drogen, ik zet de epileer apparaat altijd eerst op de eerste stand, ik heb geleerd dat voor het beste resultaat dat je ipv in rechte lijnen te epileren, moet draaien met de apparaat. Na een paar minuten ben je gewend aan hoe de epileer apparaat werkt en je kan dan meestal naar de 2de of hoogste stand. Als ik klaar ben met epileren, wat meestal 30minuten duurt bij mij neem ik een douche en dan smeer ik mijn benen goed in. Na 2-3 keer wen je aan de pijn, maar 't resultaat vind ik erg goed, 3 a 4 weken zonder behaarde benen. Ik vind ook dat mijn haren steeds dunner terug komen, maar dit is niet bij iedereen 't geval. Mijn oksels en bikinilijn doe ik er niet mee omdat deze erg gevoelig zijn en 't nogal pijnlijk is :-(
Succes!
Ik heb een remington, heb ik eigenlijk al bijna 4jaar. Ik had het bij de mediamarkt gekocht als een soort aanbieding.
Wat ik meestal doe, is eerst mijn benen wassen met warm water (iets heter dan lauw water). Dan goed drogen, ik zet de epileer apparaat altijd eerst op de eerste stand, ik heb geleerd dat voor het beste resultaat dat je ipv in rechte lijnen te epileren, moet draaien met de apparaat. Na een paar minuten ben je gewend aan hoe de epileer apparaat werkt en je kan dan meestal naar de 2de of hoogste stand. Als ik klaar ben met epileren, wat meestal 30minuten duurt bij mij neem ik een douche en dan smeer ik mijn benen goed in. Na 2-3 keer wen je aan de pijn, maar 't resultaat vind ik erg goed, 3 a 4 weken zonder behaarde benen. Ik vind ook dat mijn haren steeds dunner terug komen, maar dit is niet bij iedereen 't geval. Mijn oksels en bikinilijn doe ik er niet mee omdat deze erg gevoelig zijn en 't nogal pijnlijk is :-(
Succes!
S1mplicity- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 40
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb een epileerapparaat van Philips. Ik doe het al jaren, dus voel geen pijn meer. Maar toen ik het voor het eerst deed, heb ik het uit geschreeuwd van de pijn haha. Ik vind het wel ideaal, omdat de haren langer weg blijven.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ook ik heb een Braun uit de serie5. In het begin is het idd even wennen maar heb nu geleerd datr ik niet bij mijn enkels moet beginnen omdat dat zeerder doet. Begin ik daar net boven dan kan ik daarna ook mijn enkels pakken en valt het reuze mee! Oksels is idd wel even een ware hel maar na 2x doet dat ook niet meer zo zeer gelukkig!
Ze hebben bij braun nu een niet tevreden geld terug actie. Kijk even op www.niettevredengeldterug.nl welke series erin vallen en bel even naar HighCo Data voor de eindcijfers van je streepjescode die je moet hebben om in aanmerking te komen. Dan loop je dus geen risico!!!
Ze hebben bij braun nu een niet tevreden geld terug actie. Kijk even op www.niettevredengeldterug.nl welke series erin vallen en bel even naar HighCo Data voor de eindcijfers van je streepjescode die je moet hebben om in aanmerking te komen. Dan loop je dus geen risico!!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
[quote="CKC"][quote="smooch"]
Als ik m'n oksels netjes glad wilde houden, moest ik het alsnog 2x per week doen... Bij m'n benen kwamen ze na een week weer terug. Maar wel dunnere zachtere haartjes.
Bitterkoek_ schreef:Ugly Betty schreef:Ik heb er ook een van braun, maar gebruik hem bijna niet meer. Aan het begin is het pijnlijk, maar blijven de haartjes wel 3/4 weken weg. Daarna is het minder pijnlijk maar komen de haren veel sneller terug... :S
Als ik m'n oksels netjes glad wilde houden, moest ik het alsnog 2x per week doen... Bij m'n benen kwamen ze na een week weer terug. Maar wel dunnere zachtere haartjes.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik zit eraan te denken om hier ook naartoe te gaan voor een Brazilian wax. Ze zitten bij mij in de woonplaats (nooit geweten) Wat lijkt mij het heerlijk om weken verlost te zijn van die haartjes!CKC schreef:Ik ga naar the waxing company.
Mag ik vragen hoe lang je echt helemaal haarvrij bent? Dus wanneer de eeste stoppeltjes komen?
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb de Braun Silk épil. De eerste keer vond ik het heel pijnlijk. Daarna is het wennen en nu vind ik het wel lekker voelen.
Ik scheer er alleen mijn benen mee want bikinikilijn en oksels zijn echt te pijnlijk.
Als je je huid eerst met iets koud maakt (bijvoorbeeld iets uit de vriezer eroverheen wrijven, dan doet het ook minder pijn). En je hebt ook wel epileer aparaten die een koel ding erbij hebben.
Ik scheer er alleen mijn benen mee want bikinikilijn en oksels zijn echt te pijnlijk.
Als je je huid eerst met iets koud maakt (bijvoorbeeld iets uit de vriezer eroverheen wrijven, dan doet het ook minder pijn). En je hebt ook wel epileer aparaten die een koel ding erbij hebben.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ugly Betty schreef:Ik heb er ook een van braun, maar gebruik hem bijna niet meer. Aan het begin is het pijnlijk, maar blijven de haartjes wel 3/4 weken weg. Daarna is het minder pijnlijk maar komen de haren veel sneller terug... :S
Hahaha, ondanks dat ik me kan voorstellen dat het echt vreselijk is moest ik toch wel erg lachen om deze opmerking!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke baby gym / mat hebben jullie?
» Welke All Stars hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?