Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

+21
Liz
Bliss
SuperGrover
Pandora
Caramba
bolus26
Caroow
Jilke
Highway
Arwyn
_*Blondgirl*_
Atelier Madame
Ugly Betty
Inge
Gizmo
Marin
Rovine
Pussycat
VeryCherry
Rush
Tesss
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  silly-one ma 5 dec 2011 - 0:25

Ik wil rond kerst rond de 75 kilo in de weegschaal hebben staan, of dat nu laag of hoog 75 is maakt mij niet uit.
Vanmorgen na het ontbijt en na het hardlopen stond hij op 77 dus dat betekend nog 1,5 kilo te gaan. Wat op zich moet lukken.

Toch vraag ik mij altijd af wat reeel is om te wegen. Ik ben 1.70 en weeg nu dan 77 kilo. De laatste jaren wel rond de 75 gehangen altijd etc. Ik sport 2-3 keer per week en geniet van het leven door niet altijd alles te laten staan en zo. Toch heb ik volgens alles een te hoog BMI, maar ik draag wel maatje 38-40 qua kleding wat een normale maat is in mijn ogen. Als ik naar foto's van mijzelf kijk ben ik echt niet dik etc, maar mijn BMI is wel te hoog. Hoe kijken jullie daar dan tegen aan?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 0:33

Ik hoop voor het einde van het jaar toch zeker wel een kilo of 7 in één klap kwijt te raken.:P

Verder ben ik de afgelopen jaren echt niet meer met afvallen bezig geweest en hoop dat na de bevalling ook niet te zijn. Ga gewoon door met gezond eten en voldoende bewegen en dan zien we het wel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Bliss ma 5 dec 2011 - 7:56

Liz schreef:
Bliss schreef:Ik ben begin oktober begonnen met lijnen en wil er voor de kerst 10 kilo af hebben. Ik zat vrijdag op 7,5, maar heb dit weekend per ongeluk flink gesnoept, dus zal wel een kilo bij zitten. Ik moet erg opschieten iig als ik mijn doel nog wil halen! Anders wil ik het sowieso op 1 januari gehaald hebben. Daarna mag er nog een kilo of vijf, zes af (meer mag ook, maar gaat niet lukken denk ik).

@ Punk'd: draaf jij niet een beetje door? Je bent al hartstikke slank en strak! Ik word een beetje bang van je verhalen over sporten, sporten, sporten en een 'killer body'...

Als je gewoon veel blijft drinken ben je denk ik geen kilo aangekomen hoor, je moet zoveel eten om een kilo vet aan te komen!

Tot mijn grote verbazing was ik zelfs nog iets afgevallen! :shock: Was wel erg blij natuurlijk, had het echt niet verwacht. Ik heb ook vaak genoeg dat ik in t weekend wat meer heb gegeten en er meteen ruim een halve kilo bij zit...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 20:44

Ik heb gister op de weegschaal gestaan en ik woog 75.9 kg. Rond de 74 kg is mijn 'normale' gewicht. Het liefst wil ik daar ook nog 2 kg onder komen, rond de 72 kg is mijn streefgewicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  luenca wo 7 dec 2011 - 7:51

ik wil einde van het jaar 70 kg wegen! ik zit nu op de 71.9 dus dat moet lukken! toch nog wel hard er tegenaan de komende weken! want heb wel chocola op een aantal keer laatste tijd laughcry
gelukkig beweeg ik genoeg!
en daarna mag er nog 15 kilo af....maximaal...het mooie zal zijn als ik 69 weeg straks, dan weeg ik precies het omgekeerde van wat ik eerst woog, 96 dus :shock:
maar AtelierMadame, 60 kilo met een lengte van 180 cm is echt licht!
:shock:
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 10:30

Pandora schreef:
Razz_ schreef:Ik ga pas beginnen met afvallen als ik zeker weet dat er geen tweede kindje komt of als ik ben bevallen van een tweede kind. Anders heb ik al die moeite voor niks gedaan laughcry Ik wil dan 10 kilo kwijt (mocht ik nog hetzelfde wegen als nu)

Maar ben je je zwangerschapskilo's wel kwijtgeraakt dan? Of was je niet veel aangekomen?
Ik was namelijk erg veel aangekomen, ik schat wel iets van 25 kilo, en wilde echt persé die kilo's er weer af hebben, juist voordat er een tweede kindje komt.....
En ja, als ik straks weer zwanger ben dan zal ik wel weer veel aankomen vermoed ik dus dan kan ik weer helemaal overnieuw beginnen Sad

Jep die was ik na 2 weken al kwijt (15 kilo) doordat ik zo ziek ben geweest na de bevalling. Nu weeg ik precies het zelfde gewicht als dat ik voor de zwangerschap van S. woog

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Susan vr 9 dec 2011 - 0:39

Het gaat niet meer lukken voor het einde van het jaar, maar ik zou graag voor de zomer weer onder de 50 kilo willen wegen. Ik ben sinds september ongeveer 6 kilo afgevallen, dus ik ben al goed op weg. Verder moet mijn vetpercentage naar beneden en moet ik meer spieren kweken, maar daarvoor heb ik me aangemeld op de sportschool, ben nu twee keer geweest en ik ga woensdag mijn persoonlijke bewegingsprogramma bespreken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 2:34

Susan schreef:Het gaat niet meer lukken voor het einde van het jaar, maar ik zou graag voor de zomer weer onder de 50 kilo willen wegen. Ik ben sinds september ongeveer 6 kilo afgevallen, dus ik ben al goed op weg. Verder moet mijn vetpercentage naar beneden en moet ik meer spieren kweken, maar daarvoor heb ik me aangemeld op de sportschool, ben nu twee keer geweest en ik ga woensdag mijn persoonlijke bewegingsprogramma bespreken.

Onder de 50? Dat is toch super weinig !? Wat is je lengte dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Susan vr 9 dec 2011 - 4:12

Razz_ schreef:
Susan schreef:Het gaat niet meer lukken voor het einde van het jaar, maar ik zou graag voor de zomer weer onder de 50 kilo willen wegen. Ik ben sinds september ongeveer 6 kilo afgevallen, dus ik ben al goed op weg. Verder moet mijn vetpercentage naar beneden en moet ik meer spieren kweken, maar daarvoor heb ik me aangemeld op de sportschool, ben nu twee keer geweest en ik ga woensdag mijn persoonlijke bewegingsprogramma bespreken.

Onder de 50? Dat is toch super weinig !? Wat is je lengte dan?

1 meter 60.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  luenca zo 11 dec 2011 - 6:08

Susan schreef:
Razz_ schreef:
Susan schreef:Het gaat niet meer lukken voor het einde van het jaar, maar ik zou graag voor de zomer weer onder de 50 kilo willen wegen. Ik ben sinds september ongeveer 6 kilo afgevallen, dus ik ben al goed op weg. Verder moet mijn vetpercentage naar beneden en moet ik meer spieren kweken, maar daarvoor heb ik me aangemeld op de sportschool, ben nu twee keer geweest en ik ga woensdag mijn persoonlijke bewegingsprogramma bespreken.

Onder de 50? Dat is toch super weinig !? Wat is je lengte dan?

1 meter 60.
dan is tussen de 50 en 60 ook prima hoor!
hoeveel weeg je nu als k vragen mag Embarassed
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 7:10

@ Shygirl, natuurlijk is dat ook goed maar er zijn ook mensen (net zoals Atelier Madame) die een echt slank lichaam willen en dat resultaat is denk ik zichtbaarder met een bmi van 19 dan met een bmi van 22.

Met 1.60m 50kg wegen is gewoon een bmi van 20.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Atelier Madame di 13 dec 2011 - 23:25

Punk'd schreef:@ Shygirl, natuurlijk is dat ook goed maar er zijn ook mensen (net zoals Atelier Madame) die een echt slank lichaam willen en dat resultaat is denk ik zichtbaarder met een bmi van 19 dan met een bmi van 22.

Met 1.60m 50kg wegen is gewoon een bmi van 20.


Jup, ik vind mezelf op dit moment gewoon nog niet slank genoeg, ja ik heb maatje 38, maar ook vaak genoeg 40 omdat mn heupen nog steeds duidelijk aanwezig zijn. Vind mezelf gewoon het mooiste als ik in maatje 36 pas, en dat doe ik pas wanneer mijn BMI rond de 20 is, of daar zelfs nog onder zit..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 3 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum