Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

+21
Liz
Bliss
SuperGrover
Pandora
Caramba
bolus26
Caroow
Jilke
Highway
Arwyn
_*Blondgirl*_
Atelier Madame
Ugly Betty
Inge
Gizmo
Marin
Rovine
Pussycat
VeryCherry
Rush
Tesss
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Atelier Madame vr 2 dec 2011 - 2:08

Als Ik heel eerlijk ben wil Ik naar een bmi van 19 terug, is nu 21, weeg 66,5 op bijna 180. Vind mezelf gewoon het mooiste rond de 60-62 kilo. Maar ben nu bezig om af te vallen naar de 65, woog vorig jaar 73 dus zit alweer op de goede weg Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  _*Blondgirl*_ vr 2 dec 2011 - 7:45

Voor eind van het jaar zou ik het liefst minimaal nog 3 kilo eraf willen hebben. Meer gaat niet lukken in deze drukke feestmaand. Erna mag er nog wel 5-10 kg af.....
Afgelopen zaterdag begonnen met WeightCare, vanmorgen in een nieuwsgierige bui gewogen en er was bijna 1 kilo af.

@ Rush: Hoe volg jij je WC programma? Intensief alle maaltijden vervangen? Ik doe nu deze week 's morgens + 's middags een shake, 's morgens tussendoortje 1-2 stuks fruit, 's middags tussendoortje zo'n kleine reep en evt bij erge trek een kopje boullion. 's Avonds eet ik een kleine, lichte maaltijd mee en drink ik veel thee, water en af en toe Crystal Clear.

Morgen ben ik jarig, dus dan doe ik overdag de shake's en mag dan 's avonds wat lekkers (vier het alleen 's avonds). Komende maandag start ik met een pakket waarbij ik ook een week de avondmaaltijd ga vervangen om te kijken wat dat doet.....
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 7:56

Ik wil onder de 73 kilo blijven. Na nieuwjaar graag 4-6 kilo voor de zomer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 21:23

Ik weeg nu 60.5 (bmi 20.4) en wil graag naar de 56 (bmi 18.9).

Dit jaar wil ik er nog 2 kg afhebben, en dan op mijn verjaardag (12 februari) 56 kg wegen.

Ben benieuwd of het lukt haha, het laagste wat ik de afgelopen jaren heb gewogen is 57.4 o.i.d.

Sporten, sporten, sporten en snoep zo ver links laten liggen. Mijn doel: Een echte ubertight killer body laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Arwyn vr 2 dec 2011 - 21:54

AM: Ik vind het altijd zo gek hè, als meiden van mijn lengte dat gewicht hebben! Zal ook wel van je bouw afhangen hoor, maar als ik 65kg zou zijn, ben ik volgens mij echt eng mager, terwijl we dezelfde lengte hebben..

Ik zou zelf wel graag ongeveer naar de 70 willen, maar 72 bijvoorbeeld vind ik ook prima. Minder moet ik ook echt niet gaan wegen. Ben breed gebouwd (brede heupen en schouders), dus dan zou ik alleen nog maar botjes zijn, haha. Dit jaar nog afvallen vind ik alleen vrij onrealistisch, omdat dit juist de maand met veel vreterij is.. Wil iig niet verder aankomen deze maand.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 22:13

Ik snap nooit goed waarom december een vreterij maand is :P .. Ik eet met kerst echt niet meer dan andere dagen.

Het enige is 2x een toetje (maar dan eet ik gewoon wat minder overdag of ik ga een dagje extra sporten).

Nee, ik weiger om mijzelf vol te vreten met kerst omdat het 'moet' of 'hoort'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Arwyn vr 2 dec 2011 - 22:18

Nah, zo bedoel ik het ook niet echt hoor, ik stop mezelf ook echt niet vol. Ben ook niet zo'n warm eter, haha.
Maar december is wel een maand met weer verleidingen (chocolade)pepernoten, kerstkransjes, oliebollen (gelukkig hou ik daar niet van, haha) en overal ligt wel iets lekkers. Dan kom je toch eerder in de verleiding om iets lekkers te pakken of aan te nemen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Highway vr 2 dec 2011 - 23:09

Ik mik op min 3,5 kilo voor 1 jan; wil er in totaal nog 5/6 vanaf voor 25 januari dus ik moet er nog even tegenaan smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Jilke vr 2 dec 2011 - 23:16

Ik ben gewoon sinds dinsdag begonnen met Weight Watchers (op mezelf, niet ingeschreven). Waarom dat? Omdat ik dan geen maaltijden hoef te vervangen dmv shakes of anders hoef te koken, maar gewoon mijn eigen dingen aan kan houden. Schiet anders niet op, dat houd ik toch nooit vol met shakes en als ik alleen maar light ga koken vind mijn vriend het niet te eten.

Moet zeggen dat het aardig lukt, misschien wel te goed, ben nu in 4 dagen tijd 1,5/2 kilo lichter. Terwijl ik echt niet veel anders eet, snoep alleen niet meer (alleen op zaterdag, dan heb ik daar punten voor). En pak ander broodbeleg en gebruik olijfolie.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Caroow vr 2 dec 2011 - 23:30

Ik ben vier dagen ziek geweest, en viel die dagen bijna een kilo per dag af. Nu ben ik weer beter en ben ik nog eens anderhalve kilo afgevallen. Mijn doel is om nu niet meer aan te kome.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  bolus26 vr 2 dec 2011 - 23:58

ik moet nog 20 kilo afvallen maar wil er voor januari zeker 4 kwijt.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 2:58

Ik hoop dat ik zo aan het eind van het jaar nog steeds rond de 75 kg weeg en als het kan gewoon richting de 74 kg ga!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Caramba za 3 dec 2011 - 3:05

Ik wil de 80 halen, dan heb ik nog 1 kg te gaan, dat gaat mij echt wel lukken en als ik er nog onder kom is het alleen maar mooi meegenomen smile
Volgend jaar ga ik dan ook zeker door tot ik de 75 haal en nog mooier de 70 Very Happy
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Pandora za 3 dec 2011 - 3:06

Ugly Betty schreef:
Twellie schreef:Als alles goed is ga ik geheel spontaan nog een kilo of acht in één keer kwijt raken.

Haha Laughing

Dat is ook mijn doel ongeveer, dan zou ik 65 kilo wegen bij een lengte van 1.72.....wat mij betreft prima!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 3:12

Ik ga pas beginnen met afvallen als ik zeker weet dat er geen tweede kindje komt of als ik ben bevallen van een tweede kind. Anders heb ik al die moeite voor niks gedaan laughcry Ik wil dan 10 kilo kwijt (mocht ik nog hetzelfde wegen als nu)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  SuperGrover za 3 dec 2011 - 3:35

Punk'd schreef:Ik snap nooit goed waarom december een vreterij maand is :P .. Ik eet met kerst echt niet meer dan andere dagen.

Het enige is 2x een toetje (maar dan eet ik gewoon wat minder overdag of ik ga een dagje extra sporten).

Nee, ik weiger om mijzelf vol te vreten met kerst omdat het 'moet' of 'hoort'.
Nou ja, ik eet misschien niet echt meer, maar ik eet wel calorierijker voedsel. Ik kook geen worteltjes met Kerst, dan gaan we uit eten en fonduen. Dan ben ik mezelf niet aan het volvreten, maar krijg ik toch wel meer kcal binnen. Ik eet als tussendoortje dan ook eerder een stukje gevulde speculaas, wat nou eenmaal in huis is, en erg lekker, dan een paar dropjes.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:44

@ SG, wij gourmetten meestal.. Dan pak ik gewoon een paar stukjes vlees en wat brood.. Niet meer dan dat ik normaal 's avonds eet.

Verder eten we een beetje tapas hapjes, en dan eet ik gehaktballetjes en vis met wat brood.. weer niet veel calorietijker als anders.

Maar begrijp mij niet verkeerd, ik snap dat er met kerst vaak uitgebreider en vetter wordt gegeten, maar gelukkig is er bij ons meestal keuze en kies ik toch weer voor de minst vette/koolhydraatrijke variant. Op het toetje na :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Caramba za 3 dec 2011 - 22:21

Tot na de kerstdagen is het hier altijd een drukke boel met eten.
Tussen kerst en oud en nieuw zijn hier nog verjaardagen, waaronder mijn eigen verjaardag op oudjaarsdag.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 23:17

Ik ben bijna 8 kilo afgevallen en heb nu een BMI van 20,7. Best netjes dus op papier. Maar ik wil vooral wat strakker worden, dus mijn vetpercentage verlagen en spieren aanmaken. Ik sport veel, dus dat gaat lukken, al duurt het wat langer dan ik zou willen laughcry

Voor 1 januari ben ik tevreden als ik niet boven de 68 kg kom (ik ben 1.81), dan zien we daarna wel weer verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Pandora zo 4 dec 2011 - 0:56

Razz_ schreef:Ik ga pas beginnen met afvallen als ik zeker weet dat er geen tweede kindje komt of als ik ben bevallen van een tweede kind. Anders heb ik al die moeite voor niks gedaan laughcry Ik wil dan 10 kilo kwijt (mocht ik nog hetzelfde wegen als nu)

Maar ben je je zwangerschapskilo's wel kwijtgeraakt dan? Of was je niet veel aangekomen?
Ik was namelijk erg veel aangekomen, ik schat wel iets van 25 kilo, en wilde echt persé die kilo's er weer af hebben, juist voordat er een tweede kindje komt.....
En ja, als ik straks weer zwanger ben dan zal ik wel weer veel aankomen vermoed ik dus dan kan ik weer helemaal overnieuw beginnen Sad
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Bliss zo 4 dec 2011 - 9:01

Ik ben begin oktober begonnen met lijnen en wil er voor de kerst 10 kilo af hebben. Ik zat vrijdag op 7,5, maar heb dit weekend per ongeluk flink gesnoept, dus zal wel een kilo bij zitten. Ik moet erg opschieten iig als ik mijn doel nog wil halen! Anders wil ik het sowieso op 1 januari gehaald hebben. Daarna mag er nog een kilo of vijf, zes af (meer mag ook, maar gaat niet lukken denk ik).

@ Punk'd: draaf jij niet een beetje door? Je bent al hartstikke slank en strak! Ik word een beetje bang van je verhalen over sporten, sporten, sporten en een 'killer body'...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Liz zo 4 dec 2011 - 9:53

Bliss schreef:Ik ben begin oktober begonnen met lijnen en wil er voor de kerst 10 kilo af hebben. Ik zat vrijdag op 7,5, maar heb dit weekend per ongeluk flink gesnoept, dus zal wel een kilo bij zitten. Ik moet erg opschieten iig als ik mijn doel nog wil halen! Anders wil ik het sowieso op 1 januari gehaald hebben. Daarna mag er nog een kilo of vijf, zes af (meer mag ook, maar gaat niet lukken denk ik).

@ Punk'd: draaf jij niet een beetje door? Je bent al hartstikke slank en strak! Ik word een beetje bang van je verhalen over sporten, sporten, sporten en een 'killer body'...

Als je gewoon veel blijft drinken ben je denk ik geen kilo aangekomen hoor, je moet zoveel eten om een kilo vet aan te komen!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:58

Punk'd schreef:

Sporten, sporten, sporten en snoep zo ver links laten liggen. Mijn doel: Een echte ubertight killer body laughcry
Jij hébt een killerbody, jammer dat je dat nog niet ziet. Ik zou zo dolgraag jouw figuur willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Suus zo 4 dec 2011 - 22:14

Ik hoop voor 1 januari niet weer aangekomen te zijn, nog een kilo eraf zou ideaal zijn smile Maar goed, ik ben morgen jarig, geef zaterdag een feestje en heb nog twee chocoladeletters liggen, dus hopelijk kan ik een beetje maat houden Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 23:04

haha het kan gewoon nog strakker.

Ik ben echt blij met mijn figuur hoor! Ik baal alleen dat ik niet altijd het doorzettingsvermogen heb om snoep te laten liggen.

Even een halve chocolade letter, even een halve zak chips.. Ik eet zeker wel 5x per week snoep en dan niet een snoepje maar gewoon een halve zak chips o.i.d.

Ik weet dat ik het kan zonder dat snoep (natuurlijk af en toe een snoepje is niets mis mee, maar ik vind persoonlijk dat ik teveel snoep). Maar ik vind dus zelf dat ik te weinig doorzettingsvermogen heb op dat gebied.

Ik bedoel, hoe moeilijk is het, gewoon geen snoep pakken. (blijkbaar heel moeilijk :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen) - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum