Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft de Mutsy transporter combi?

+7
Annie24
woezel
Annemie
peach
zwaai zwaai
Pien
CCC
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  CCC do 1 dec 2011 - 10:35

Ik dacht dat we een keuze hadden gemaakt voor een kinderwagen, maar nu zie ik dat de Mutsy Transporter Combi toch wel 300 euro scheelt met de Maxi Cosi Mura 4... Ik ben dus heel benieuwd of er mensen zijn die deze kinderwagen hebben en wat jullie positieve en negatieve ervaringen zijn hiermee!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Pien do 1 dec 2011 - 10:38

Wij wilden in eerste instantie gaan voor de transporter maar achteraf ben ik zo blij dat we toch wat meer geld uitgegeven hebben!! Het grootste nadeel vonden wij dat de kinderwageninzet alleen van je af kan en niet naar je toe... je kindje kijkt dat dus altijd van je af en dat vind ik zelf niet leuk!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  CCC do 1 dec 2011 - 10:47

Hmm... ja dat is dus ook weer zoiets... Ik ga zaterdag wel weer naar de winkel hoor, en weer met die dingen een stukje rijden... Alles vragen... Vind een kinderwagen uitzoeken lastig...

Welke heb je nu Pien?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Pien do 1 dec 2011 - 11:00

MUtsy slider... Geweldige wagen!!! Ik ben er zóóó blij mee!!!

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Foto-TFSIIP8B

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  zwaai zwaai do 1 dec 2011 - 22:06

Als je in de prijsklassen van de transporter wil blijven kan je kijken naar de mutsy transit. Deze lijkt op de transporter maar het zitje kan wel twee kanten op. Alleen heb je altijd 2 onderdelen als je hem wil inklappen (onderstel en zitje) bij de transporter is dit niet het geval. Maar als je echt wat betere kwaliteit wil en een wagen die wat meer tegen een stootje kunt moet je echt naar de mc mura kijken. Dit is namelijk een hele stevige wagen die jaren mee kan. Als je meer vragen heb roep je maar, ik heb zelf geen kinderen maar werk op de kinderwagenafdeling van een babyzaak. Dus ik kan je het een en ander vertellen als je wilt.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  peach vr 2 dec 2011 - 1:00

wij hebben ook de mutsy slider, erg fijne wagen. enige nadeel vind ik dat het mandje erg klein is.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Annemie vr 2 dec 2011 - 1:03

Ik heb juist spijt van de Mutsy Slider, die voorwielen blokkeren de hele tijd, zo irritant, ik zet hem op marktplaats en als er een tweede komt, dan koop ik een ander merk, maar ja kan natuurlijk ook zijn omdat die van ons geen nieuwe was.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:09

Ik heb een Mutsy 4 Rider Single Spoke. Erg robuuste en fijne wagen! De wandelwageninzet kan zowel naar je toe als van je af en ik heb er een grote boodschappenmand bij gekocht. Kan er 3 pakken luiers in kwijt, en nog heb ik ruimte over! smile Ideaal!

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Foto-4ZOMPFZQ

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  CCC za 3 dec 2011 - 4:07

zwaai zwaai schreef:Als je in de prijsklassen van de transporter wil blijven kan je kijken naar de mutsy transit. Deze lijkt op de transporter maar het zitje kan wel twee kanten op. Alleen heb je altijd 2 onderdelen als je hem wil inklappen (onderstel en zitje) bij de transporter is dit niet het geval. Maar als je echt wat betere kwaliteit wil en een wagen die wat meer tegen een stootje kunt moet je echt naar de mc mura kijken. Dit is namelijk een hele stevige wagen die jaren mee kan. Als je meer vragen heb roep je maar, ik heb zelf geen kinderen maar werk op de kinderwagenafdeling van een babyzaak. Dus ik kan je het een en ander vertellen als je wilt.

Ja, onze voorkeur gaat dus wel uit naar de MC Mura 4 maar omdat ik dus weer wat zag qua prijzen, ga ik weer twijfelen... Ik denk dat we binnenkort de MC Mura 4 gewoon maar gaan bestellen!

Thnx voor jullie hulp en advies!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  woezel za 3 dec 2011 - 7:14

_Nera_ schreef:Ik heb een Mutsy 4 Rider Single Spoke. Erg robuuste en fijne wagen! De wandelwageninzet kan zowel naar je toe als van je af en ik heb er een grote boodschappenmand bij gekocht. Kan er 3 pakken luiers in kwijt, en nog heb ik ruimte over! smile Ideaal!

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Foto-4ZOMPFZQ
Wij hebben ook deze en na al die jaren ben ik er nog erg blij mee

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Annie24 za 3 dec 2011 - 7:19

Ik ga even een beetje offtopic, sorry Embarassed

Voor de meiden die de 4rider hebben: wij hebben die ook, maar ik heb het idee dat Y. totaal niet lekker in de wandelwagen inzet zit?!? Als hij zit lijkt het net of hij er uit kan glijden. Heb alle 'instelling' al veranderd en aan alle knopjes gedraaid, maar naar mijn idee krijg ik het gewoon niet goed. Nu met de voetenzak er in lijkt het wel iets minder, maar als die er uit is, vind ik Y. er zo raar inzitten!

Hebben jullie dat ook?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Wennes za 3 dec 2011 - 7:35

Wij hadden de transporter gekocht en in gebruik. We waren er tevreden over, tot hij na een paar maanden mankementen kreeg. We hebben hem 3x opgestuurd, daarna waren we het beu. Ik had contact gehad met mutsy en toen mochten we de wagen terug brengen en hebben we een maxi cosi mura 4 gekozen. Hier zijn we echt super blij mee!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Tittih zo 4 dec 2011 - 1:26

Ik was gisteren bij een babyzaak en daar zag ik een MC Mura (3 of 4?) staan van de 2011 collectie voor 399 en een voetenzak voor 30 euro, was een beetje dat mintgroenige kleurtje. Weet zo niet of de wieg er ook bij zat. Prijs was van 599 voor 399, dan zegt het jou ws wel wat of de wieg erbij zit!?

Als het je wat lijkt wil ik je wel de naam van de winkel geven(is redelijk bij je in de buurt), dan kan je altijd bellen.
Maar volgens mij kan je nu overal wel de 2011 wagens voor weinig krijgen!

Wij(vooral ik) twijfel erover om straks een nieuwe wagen te kopen en dan de Mura of Joolz Day.
Vind de Joolz veel mooier, maar is ook duurder...
Bugaboo vind ik ook wel leuk, maar die heeft iedereen en hij is zo laag EN nog duurder, haha.


Laatst aangepast door Tittih op zo 4 dec 2011 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Wennes zo 4 dec 2011 - 1:27

Tittih, welke wagen heb je nu?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Tittih zo 4 dec 2011 - 1:28

Wennes schreef:Tittih, welke wagen heb je nu?
Quinny Speedi

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Wennes zo 4 dec 2011 - 1:30

Ben je daar niet tevreden over?

De joolz is mooi, maar ik vind hem zelf te duur. Vooral nu we al een zoon hebben en het straks bij 2 kindjes willen houden zou ik geen andere wagen meer gaan kopen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Sjirafje zo 4 dec 2011 - 1:38

Wij hebben de Mutsy transporter en zijn er heel tevreden over.
Mocht je hem kopen zou ik je wel aanraden om er 4 luchtbandjes bij te nemen,
want de standaard banden zijn van foam en die slijten heeeel snel!

Pien schreef:Het grootste nadeel vonden wij dat de kinderwageninzet alleen van je af kan en niet naar je toe... je kindje kijkt dat dus altijd van je af en dat vind ik zelf niet leuk!!

Huh, bedoel je als je er een buggy van maakt?
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Tittih zo 4 dec 2011 - 1:40


Ik was er erg tevreden over toen we nog de wieg gebruikten, maar niet over de wandelwagen. Hij rijdt wel super, maar vind het zitje gewoon 10x niks. En hij is lomp in de auto. EN ik vind de kleur toch niet meer zo leuk, hahaha.
We hebben hem gelukkig 2e hands gekocht en verkopen hem dan ook weer op MP, maar aan de ene kant vind ik het ook wel zonde om voor 1 kindje een nieuwe te kopen, maar aan de andere kant dat doe je vaak ook als je het bij 1 kindje wilt houden.
En het is niet een paar maand dat je een kinderwagen gebruikt, maar minimaal 2 jaar, daar moet je wel tevreden over zijn.
Nu wil ik ook best wel weer een 2e hands wagen, maar de Joolz is nog maar weinig tot niet 2e hands te koop.
En na gebruik kan je die ook gewoon weer verkopen. Ik heb gezegd dat als ik een 13e maand krijg ik een nieuwe wandelwagen koop, haha. Zo niet, dan zal ik eens goed moeten praten met mijn man, maar ik denk dat ik het dan wel met hem eens ben dat het gewoon teveel geld is en dat er dan een 2e hands Mura komt.
13e maand staat bij ons niet vast, dit doen ze alleen als het financieel kan. Maarrr het gaat weer wat beter, dus ik heb hoop, haha!

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Wennes zo 4 dec 2011 - 1:43

Dan hoop ik voor je dat je een 13e maand krijgt!
Een goede wagen is zeker belangrijk, dat vind ik ook hoor. Ik kan alleen geen 900 euro voor een wagen uitgeven, maar dat is een kwestie van persoonlijke keuzes.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  CCC zo 4 dec 2011 - 1:44

Hier ook nagedacht over de Joolz, maar vind het ten eerste ook een behoorlijke prijs wat er aan dat ding zit... En ik heb ook het idee dat het meer een mode-item is... We hebben besloten dat we voor de MC Mura 4 gaan... Nu twijfel ik alleen nog over de kleur haha

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Tittih zo 4 dec 2011 - 1:47

Wennes schreef:Dan hoop ik voor je dat je een 13e maand krijgt!
Een goede wagen is zeker belangrijk, dat vind ik ook hoor. Ik kan alleen geen 900 euro voor een wagen uitgeven, maar dat is een kwestie van persoonlijke keuzes.
Ik heb ze ook voor 719 zien staan inclusief maxi-cosi en een voetenzak OF luiertas!
Beetje goed de aanbiedingen in de gaten houden.

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Tittih zo 4 dec 2011 - 1:49

Neutral Dit heb ik nog nooit gezien:

Beste bezoeker,

Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciële activiteiten doen. Om die reden is onze website op zondag altijd gesloten.


Graag tot ziens!

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Wennes zo 4 dec 2011 - 1:51

hahaha, is het een bedrijf in Zeeland?

Choco, wij hebben een zwarte wagen genomen. Lekker neutraal waar je niet snel op uitgekeken raakt. Daarbij ook een neutrale kleur om straks door te verkopen. Wij hebben er geen voetenzak bij, maar voor de kleine uk die op komst is koop een leuke kleurige voetenzak, zo kun je je eigen draai aan de wagen geven.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Tittih zo 4 dec 2011 - 1:52

Oee, de Maxi-Cosi Mura 3 Sweet Cerise 2012 is wel leuk als je weet dat je een meisje krijgt smile
Maar goed dan moet je evt 2e kindje ook een meisje zijn, hahaha

Wennes: nee www.babypark.nl


Laatst aangepast door Tittih op zo 4 dec 2011 - 1:52; in totaal 1 keer bewerkt

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Lejow zo 4 dec 2011 - 1:52

nee, dat is zeker babypark, in gouda enzo :P
Viel mij ook al op, de site is niet eens te bekijken haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de Mutsy transporter combi? Empty Re: Wie heeft de Mutsy transporter combi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum