Als je dit laat, komt het helemaal goed met dat afvallen!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Als je dit laat, komt het helemaal goed met dat afvallen!
maar dat is juist zo lekker ( Maar laat het wel staan door de weeks, alleen in het weekend mag ik snacken en snaaien).
O wacht, donderdag heb ik een bruiloft, dan wordt donderdag mij snack dag.. Dan dit weekend geen snack dag
O wacht, donderdag heb ik een bruiloft, dan wordt donderdag mij snack dag.. Dan dit weekend geen snack dag
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Jij eet kindjes op je snackdag?silly-one schreef:maar dat is juist zo lekker ( Maar laat het wel staan door de weeks, alleen in het weekend mag ik snacken en snaaien).
Gast- Gast
Lilith schreef:Jij eet kindjes op je snackdag?silly-one schreef:maar dat is juist zo lekker ( Maar laat het wel staan door de weeks, alleen in het weekend mag ik snacken en snaaien).
Hahahahaaaah..ik niet alleen op mijn "snackdag"....
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Hoezo nog niet bijgeslapen van oud en nieuw . Ik lette meer op wat er op tafel stond.. Zo echt wakker tijd dat ik naar bed ga of zo.Lilith schreef:Jij eet kindjes op je snackdag?silly-one schreef:maar dat is juist zo lekker ( Maar laat het wel staan door de weeks, alleen in het weekend mag ik snacken en snaaien).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh, dit brengt me in herinnering dat ik eigenlijk wel weer eens heel erg zin heb om bij de mac donalds ordinair te gaan eten.
Gast- Gast
Ik blijf maar even met mijn kinderen úit de MD als jij daar vandaag ook kindjes gaat etenBreak Of Day schreef:Ooh, dit brengt me in herinnering dat ik eigenlijk wel weer eens heel erg zin heb om bij de mac donalds ordinair te gaan eten.
Gast- Gast
Whahahahah, zie je dat je best wel scherp bent..Lilith schreef:Ik blijf maar even met mijn kinderen úit de MD als jij daar vandaag ook kindjes gaat etenBreak Of Day schreef:Ooh, dit brengt me in herinnering dat ik eigenlijk wel weer eens heel erg zin heb om bij de mac donalds ordinair te gaan eten.
Gast- Gast
Ik moest eerst ook een paar keer goed naar de strip kijken om er achter te komen wat Lilith nu echt bedoelde.
Hihi wel scherp hoor!
Hihi wel scherp hoor!
Gast- Gast
Whahaha, geweldig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Najib Amhali - Alles komt goed
» Goed nooit goed genoeg
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Ik ben helemaal verslaafd aan:
» Helemaal blij met .....
» Goed nooit goed genoeg
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Ik ben helemaal verslaafd aan:
» Helemaal blij met .....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: