Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gelaatsverzorging

+16
Caresses
Kaat
Tsjip
Esperanza
Paper Crown
Curious
TukTuk
Racinda
Nathalie
Ugly Betty
Susan
Arwyn
Antibes
Blond
Gebruikersnaam
Isis
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

gelaatsverzorging - Pagina 2 Empty Re: gelaatsverzorging

Bericht  *Noosa wo 30 nov 2011 - 6:42

Ik gebruik make-up reiniger voor mijn ogen van de hema. Mijn gezicht reinig ik met lipo sol tonic van Louis Widmer en creme van La roche posay de effaclar duo (ook vanwege acne en ben erg tevreden erover smile )
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zonnetje wo 30 nov 2011 - 10:16

Ik gebruik nu gewoon lotion, tonic en dagcreme van Nivea, maar heb ook steeds wel enkele puistjes. Ik denk erover om van Laroche Posay spullen te gaan gebruiken, maar wat kan ik dan het beste aanschaffen? Ik lees hier wat over de Effaclar Duo-creme. Vervangt die een dagcreme? En kun je deze gewoon bij de drogist kopen of moet je daarvoor naar de apotheek? En wat kan ik er dan het beste bijkopen als vervanger van lotion en tonic: die Effaclar eau micellaire?
En mijn laatste vraag: wat kosten de producten van Laroche Posay ongeveer?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Noosa wo 30 nov 2011 - 20:45

Zonnetje ik denk dat de cremes wel je dagcreme vervangen maar zeker weten doe ik het niet. Voor welke je het beste aan kan schaffen zou ik advies vragen, ze hebben zoveel verschillende cremes voor verschillende huidtypes. Ze verkopen het niet overal, ik koop het bij mijn huidtherapeut. Ook over de tonic zou ik je laten adviseren. De creme kost geloof ik iets van 12 euro, prijzen vallen mij erg mee smile (tip:denk in de zomer ook aan zonnebrand voor je gezicht van dit merk of van Louis widmer, deze zijn beiden geschikt voor een acne huid)
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Tsjip do 1 dec 2011 - 9:07

zonnetje schreef:Ik gebruik nu gewoon lotion, tonic en dagcreme van Nivea, maar heb ook steeds wel enkele puistjes. Ik denk erover om van Laroche Posay spullen te gaan gebruiken, maar wat kan ik dan het beste aanschaffen? Ik lees hier wat over de Effaclar Duo-creme. Vervangt die een dagcreme? En kun je deze gewoon bij de drogist kopen of moet je daarvoor naar de apotheek? En wat kan ik er dan het beste bijkopen als vervanger van lotion en tonic: die Effaclar eau micellaire?
En mijn laatste vraag: wat kosten de producten van Laroche Posay ongeveer?

Ik heb het hier gekocht: http://www.mijncreme.nl/producten/la-roche-posay/p-1/ Verzendkosten zijn niet hoog en ik had het met een paar dagen al binnen!
Drogisten hebben het niet, apotheek ben ik niet geweest. Ik heb zelf heel internet een beetje afgespeurd om te kijken wat ik wilde en wat mijn gezicht nodig heeft. En tot nu toe zijn de dingen die ik heb gekozen een goede keuze!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Zonnetje vr 2 dec 2011 - 3:21

@Tsjip en Michelle: bedankt voor jullie reacties! Ik ben net bij de apotheek geweest en heb de duo-crème gekocht. Ik wil ook graag de reinigingsgel gaan kopen, maar maak eerst de reinigingsmelk op die ik nog heb staan. Ik heb wel een monstertje van de apotheek mee gekregen van de reiningsgel. Ik ga het meteen uitproberen en zal hier nog laten weten hoe het bevalt.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Ella vr 2 dec 2011 - 6:10

Ik gebruik alles van Cetaphil. Alleen jammer dat ik het iedere keer via internet moet bestellen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Tsjip vr 2 dec 2011 - 8:55

zonnetje schreef:@Tsjip en Michelle: bedankt voor jullie reacties! Ik ben net bij de apotheek geweest en heb de duo-crème gekocht. Ik wil ook graag de reinigingsgel gaan kopen, maar maak eerst de reinigingsmelk op die ik nog heb staan. Ik heb wel een monstertje van de apotheek mee gekregen van de reiningsgel. Ik ga het meteen uitproberen en zal hier nog laten weten hoe het bevalt.

Ik ben benieuwd! Mijn huid voelde na de eerste keer al heel anders en eigenlijk fijner en zachter aan. Eerst dacht ik dat ik graag een positief verschil wilde voelen maar mijn vriend was het met mij eens!

Ik had begin deze week 's avonds ook even geen zin om mijn gezicht te reinigen maar ik kon het meteen 's ochtends zien. Ik hoop echt dat het zo positief door blijft gaan bij mij.

@Bobbie: Ik had je reactie niet eens gezien! Maar ik hoop dat ik hetzelfde over een half jaar kan zeggen wat betreft de pukkels. Nu komen ze nog wel wat door maar niet meer zo enorm. En zodra ik de A1 erop smeer zwakt het weer af. Bij mij was het ook iedere paar weken weer raak en tot overmaat van ramp zat mijn kin anderhalve maand geleden helemaal vol en toen was bij mij ook de maat vol! Dus op zoek naar wat anders en alleen maar positieve reacties op LRP Effaclar. Ik hoop ook echt dat het zo doorzet want ik wil niet meer aan de diane-pil en op mijn 25e ben ik ook wel een keer klaar met die joekels van pukkels/puisten Rolling Eyes

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Sterre vr 2 dec 2011 - 10:58

Bobbie schreef:
Tsjip schreef:Ik gebruik sinds 2 weken La Roche Posay effaclar. Ik heb de make-up verwijdering, Duo-creme en het A1 tubetje. Ik wil de mousse er ook nog bij halen want die vond ik ook fijn. Al deze spullen bevallen erg goed en mijn huid is er erg rustig door geworden! En dan gebruik ik het nog maar 2 weekjes dus ik hoop dat het zo doorzet!

Dus als je een acne of een onrustige huid hebt dan wil ik je dit spul echt aanraden!

Ik ben er ook echt zo blij mee! Ik gebruik het nu een half jaar denk ik, en heb de laatste maanden niet 1 pukkel meer gehad! Ik had er altijd 1 of 2, en dan van die flinke ontstekingen. Ik heb ook Effeclar (Duo), ik wil de Effaclar voor de oudere huid ook eens proberen (de duo is voor de jonge acne gevoelige huid, ik ben 31 dus een beetje anti rimpel kan nu ook wel). Mijn vriend viel het laatst zelfs op dat mijn huid veel beter was geworden en ik zie het op foto's ook, dus ik ben helemaal blij en ga voorlpig niet meer switchen. Voorheen gebruikte ik Clinique, het enige merk tot dan toe waar ik geen jeukerige branderige huid van kreeg, maar ik hield toch elke keer die pukkels.

Hebben jullie een gemengde huid, of echt een vette/probleemhuid? Ik heb een gemengde huid, maar nu op mijn 27e nog steeds teveel pukkels en puistjes en soms ontstekingen op met name mijn voorhoofd en kin. Mijn wangen zijn juist weer mooi egaal en rond mijn ogen krijg ik kleine rimpeltjes. Zo irritant!!

N.a.v. Jullie positieve verhalen wil ik morgen ook kijken voor la Roche Posay, de Effeclar duo. Zou dit voor mijn huid geschikt kunnen zijn? Hoop er toch een keer van af te komen smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 20:34

Ik had voorheen alles van Etos eigenmerk, maar ben nu pas overgestapt naar Kruidvat Eigenmerk, dat is geheel vernieuwd. En ik ben er meer als tevreden over Laughing

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 2 dec 2011 - 20:56

Na jullie verhalen ben ik ook erg benieuwd naar Le Roshe Possay. Ik heb nog wel een fles Biotherm staan (zowel tonic als dag/nachtcreme), en nog een fles Vichy, maar daarna ga ik het proberen.
Tis ook echt niet duur! Mijn Biotherm spullen zijn een stuk duurder..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 21:13

Ik heb een gemengde huid (dan wel niet met pukkels) maar ik gebruik ook efflacar (omdat mijn vriend dat ook wel gebruikt, bij mannen helpt het ook echt perfect! Hij had nog wel eens wat pukkeltjes of irritaties maar sinds efflacar echt niet meer).

Maar goed ik heb nooit echt acne/pukkels gehad maar meer een huid die snel 'iritaties, rode plekjes, voorstadium van pukkeltjes' vertoonde en nu is mijn huid echt zo zacht als een babykontje.

Ik wissel het wel af met andere producten die een droge huid voeden. (heb erg snel droge wangen en rond mijn mond droge plekjes.. Erg vervelend want mijn voorhoofd en neus die glimmen wel eens).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: