gelaatsverzorging
+16
Caresses
Kaat
Tsjip
Esperanza
Paper Crown
Curious
TukTuk
Racinda
Nathalie
Ugly Betty
Susan
Arwyn
Antibes
Blond
Gebruikersnaam
Isis
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
gelaatsverzorging
Welke producten gebruik jij om je gezicht te reinigen, hydrateren, verzorgen,...?
Wat gebruik ik nu: 3 stappen plan van Clinique, dan advanced night repair van Estee Lauder en dan dagcreme --- 's morgens en hetzelfde zonder de dagcreme 's avonds. Maar ik ben nog op zoek naar een goede nachtcreme en iets dat mijn poriën meer laat sluiten.
Jullie?
Wat gebruik ik nu: 3 stappen plan van Clinique, dan advanced night repair van Estee Lauder en dan dagcreme --- 's morgens en hetzelfde zonder de dagcreme 's avonds. Maar ik ben nog op zoek naar een goede nachtcreme en iets dat mijn poriën meer laat sluiten.
Jullie?
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Re: gelaatsverzorging
Ik gebruik om te reinigen;
Scrub van Himalaya
Reinigingsmelk + tonic van een of ander euro merk
Soms reinigingsdoekjes van de lidl
Om te hydrateren gebruik ik een hypoalergene gezichtscreme van ROC voor extreem droge huid.
Ook gebruik ik de olie van kneipp voor mijn lijf! Meestal de amandel of citrus.
Scrub van Himalaya
Reinigingsmelk + tonic van een of ander euro merk
Soms reinigingsdoekjes van de lidl
Om te hydrateren gebruik ik een hypoalergene gezichtscreme van ROC voor extreem droge huid.
Ook gebruik ik de olie van kneipp voor mijn lijf! Meestal de amandel of citrus.
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Facewash van Vichy Norma Derm
Dag en nachtcreme van Biotherm
Reinigingslotion van Biotherm.
Dag en nachtcreme van Biotherm
Reinigingslotion van Biotherm.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Make up verwijderen met pads van Etos, gezicht schoonmaken met wascreme van La Roche Posay, dan een tonic van La Roche en ook nog een creme van La Roche. Sinds ik La Roche Posay gebruik heb ik ineens nauwelijks pukkeltjes meer, ik ben dus helemaal fan van dat spul!
Voo'r 's nachts gebruik ik overigens tonic en creme van RoC. die mocht ik testen via Buzzer en tot nu toe bevalt die ook heel goed, is wel wat vetter dan de creme van La Roche.
Voo'r 's nachts gebruik ik overigens tonic en creme van RoC. die mocht ik testen via Buzzer en tot nu toe bevalt die ook heel goed, is wel wat vetter dan de creme van La Roche.
Gast- Gast
Ik gebruik La roche posay efflacar gezichts'water' om mijn gezicht 's morgens te reinigen na het douchen, even opfrissen.
'S avonds gebruik ik de 2in1 schoonmaak melk/tonic van HEMA voor de gevoelige huid. Die haalt make up resten echt heel goed weg en is heel zacht.
Als dagcreme gebruik ik of de K cream van La roche Posay efflacar maar die is nu op. De afgelopen week heb ik een tester gebruikt van Chanel extra moise dagcreme en die is echt hemels. Jammer genoeg is een potje van 50 ml 75 euro.
Nu dus opzoek naar een iets gunstigere prijsklasse. Maar ik zoek wel echt een goede vochtinbrenger.
'S avonds gebruik ik de 2in1 schoonmaak melk/tonic van HEMA voor de gevoelige huid. Die haalt make up resten echt heel goed weg en is heel zacht.
Als dagcreme gebruik ik of de K cream van La roche Posay efflacar maar die is nu op. De afgelopen week heb ik een tester gebruikt van Chanel extra moise dagcreme en die is echt hemels. Jammer genoeg is een potje van 50 ml 75 euro.
Nu dus opzoek naar een iets gunstigere prijsklasse. Maar ik zoek wel echt een goede vochtinbrenger.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik gebruik La roche posay efflacar gezichts'water' om mijn gezicht 's morgens te reinigen na het douchen, even opfrissen.
Ik heb nog een pot Chanel creme staan, ik weet zo alleen even niet hoe die heet. Zit nog bijna vol, ik krijg er pukkels van. Dus doe hem nu maar op mijn decolletee. Dus mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel :-)
Gast- Gast
_Liv schreef:Ik gebruik alles van Clinique.
+1
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik gebruik eigenlijk alleen maar oogmake-upreiniger... Met mijn huidige werk zou ik mss toch wel mijn gezicht goed schoon moeten maken voor het slapen gaan... Hmmm... In de ochtend doe ik alleen een dagcreme (Olaz Complete) op trouwens. Verder doe ik niet veel bijzonders dus aan gelaatsverzorging.
Gast- Gast
Ik gebruik steeds andere merken, net wat er in de aanbieding is als ik nieuwe nodig heb.
Onder de douche gebruik ik een reinigingsgel van Balea (huismerk DM, Duitse drogist). 's Ochtends gebruik ik couperose crème van Dr. Van der Hoog, oogroller van Balea en de BB cream van Garnier. 's Avonds oog make-up eraf met remover van Bourjois (vind ik echt de fijnste oog make-up remover en heb er heel wat geprobeerd) en de rest nu met tonic van L'Oreal (vind ik minder fijn, zit alcohol in). Daarna oogcrème (nu een van Olaz) en nachtcrème (toevallig ook Olaz).
Onder de douche gebruik ik een reinigingsgel van Balea (huismerk DM, Duitse drogist). 's Ochtends gebruik ik couperose crème van Dr. Van der Hoog, oogroller van Balea en de BB cream van Garnier. 's Avonds oog make-up eraf met remover van Bourjois (vind ik echt de fijnste oog make-up remover en heb er heel wat geprobeerd) en de rest nu met tonic van L'Oreal (vind ik minder fijn, zit alcohol in). Daarna oogcrème (nu een van Olaz) en nachtcrème (toevallig ook Olaz).
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb heel veel dure en minder dure merken geprobeerd, maar ik vind de Biocura van de Aldi echt de allerfijnste crème die er bestaat, en dan het liefst de nachtcrème voor dag en nacht, want de dagcrème vind ik niet vet genoeg.
Ik vind La Roche-Posay Nutritic 5% ook heel fijn, die smeer ik op het gezichtje van mijn dochter en ik gebruik 'm ook wel eens, maar voor mezelf vind ik Biocura toch fijner.
Ik vind La Roche-Posay Nutritic 5% ook heel fijn, die smeer ik op het gezichtje van mijn dochter en ik gebruik 'm ook wel eens, maar voor mezelf vind ik Biocura toch fijner.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Reinigen: nivea reinigingscreme voor de droge/gevoelige huid
Dagcreme: niveau normale tot gemengde huid
Dagcreme: niveau normale tot gemengde huid
Gast- Gast
Reinigen: Washandje natmaken met warm water zonder zeep en gezicht afboenen
Oogmakeup reinig ik met reinigingscreme van Hema.
En verder gebruik ik dag en nachtcreme van hema.
Oogmakeup reinig ik met reinigingscreme van Hema.
En verder gebruik ik dag en nachtcreme van hema.
Gast- Gast
Ik scrub mijn gezicht 3x per week met suiker. En gebruik dagelijks hydraterende dagcreme van de Aldi.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik gebruik alles van Zarqa.
Oog make up afhalen met een milk en dan de facewash dan een tonic. Dan dag of nacht creme en een speciale voor mijn ogen.
Twee keer in de week gebruik ik een scrub.
Oog make up afhalen met een milk en dan de facewash dan een tonic. Dan dag of nacht creme en een speciale voor mijn ogen.
Twee keer in de week gebruik ik een scrub.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Clinique en ben er ontzettend tevreden over.
Racinda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 40
Ugly Betty schreef:Ik scrub mijn gezicht 3x per week met suiker. En gebruik dagelijks hydraterende dagcreme van de Aldi.
Is suiker niet veels te grof? Heb wel eens mijn benen gescrubt met suiker, nou die zagen er daarna beoorlijk gehavend uit. Gebruik nu altijd zout als ik wil scrubben.
Gebruik overigs totaal geen gezichtsverzorging.. Vergeet het altijd..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik gebruik om te reinigen de 3 in 1 lotion van vichy, dagcreme vichy aquarial (ofzoiets) en die gebruik ik ook voor de nacht.
Overdag gebruik ik de laatste tijd vooral de BB creme van garnier.
Ik was mn gezicht vaak met dove reinigingsscrub (daily) onder de douche. Of ik gebruik een washandje met microvezels (als die niet in de was zit).
Overdag gebruik ik de laatste tijd vooral de BB creme van garnier.
Ik was mn gezicht vaak met dove reinigingsscrub (daily) onder de douche. Of ik gebruik een washandje met microvezels (als die niet in de was zit).
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Alles van Kenzoki, fashwash, tonic en dag & nachtcreme. Van Rituals de oogmakeup remover, die is de beste van allemaal en de beste prijs!
Mijn Kenzoki creme heet: Cream with a sheen.. laat zo'n prachtige gloed op mijn gezicht!
Mijn Kenzoki creme heet: Cream with a sheen.. laat zo'n prachtige gloed op mijn gezicht!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Curious, jij hebt echt een prachtige huid, geen wonder dus!
Ik gebruik dagcreme van Nivea en reinigingscreme van dr. van der Hoog, niet veel bijzonders dus.
Ik gebruik dagcreme van Nivea en reinigingscreme van dr. van der Hoog, niet veel bijzonders dus.
Gast- Gast
Om oog make-up er af te halen gebruik ik alleen een wattenschijfje met warm water.
Voor de rest gebruik ik Clinique. Ik heb er veel dingen van geprobeerd, maar het fijnst vind ik de facewash en de gezichtscreme. Van de tonic kreeg ik een hele geirriteerde huid en bij het 3 stappen plan, vond ik die gele creme niet vochtinbrengend genoeg.
Voor de rest gebruik ik Clinique. Ik heb er veel dingen van geprobeerd, maar het fijnst vind ik de facewash en de gezichtscreme. Van de tonic kreeg ik een hele geirriteerde huid en bij het 3 stappen plan, vond ik die gele creme niet vochtinbrengend genoeg.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik gebruik sinds 2 weken La Roche Posay effaclar. Ik heb de make-up verwijdering, Duo-creme en het A1 tubetje. Ik wil de mousse er ook nog bij halen want die vond ik ook fijn. Al deze spullen bevallen erg goed en mijn huid is er erg rustig door geworden! En dan gebruik ik het nog maar 2 weekjes dus ik hoop dat het zo doorzet!
Dus als je een acne of een onrustige huid hebt dan wil ik je dit spul echt aanraden!
Dus als je een acne of een onrustige huid hebt dan wil ik je dit spul echt aanraden!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik gebruik op dit moment Dr. van de Hoog, de reinigingsmelk en de tonic. Ze hebben alleen die hele lijn vernieuwd, dus ik ga ook maar eens wat anders proberen. Ik heb een tube dagcreme die ik eens bij Dille en Kamille heb gekocht, maar volgens mij is dit niet echt van een bekend merk.
Heb nu een bestelling gedaan bij Yves Rocher met oa reinigingsmelk, tonic en een dag/nacht creme. Ben daar wel benieuwd naar, de prijs was ook erg leuk
Verder gebruik ik wel eens een masker, eentje van Dr van de Hoog of Mint Julep.
Heb nu een bestelling gedaan bij Yves Rocher met oa reinigingsmelk, tonic en een dag/nacht creme. Ben daar wel benieuwd naar, de prijs was ook erg leuk
Verder gebruik ik wel eens een masker, eentje van Dr van de Hoog of Mint Julep.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Reinigingsmelk voor de overgevoelige huid van Kruidvat eigen merk. Daar ben ik zeer tevreden over.
Gebruik soms renigingmelk en tonic van een of ander duur merk wat me eens aangesmeerd is maar die vind ik niet prettig (maar zonde om weg te gooien).
Verder soms een nachtcrème (van der Hoog) en dagelijks een dagcrème (aquadermail van Vichi) die vind ik wel oke.
Gebruik soms renigingmelk en tonic van een of ander duur merk wat me eens aangesmeerd is maar die vind ik niet prettig (maar zonde om weg te gooien).
Verder soms een nachtcrème (van der Hoog) en dagelijks een dagcrème (aquadermail van Vichi) die vind ik wel oke.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Tsjip schreef:Ik gebruik sinds 2 weken La Roche Posay effaclar. Ik heb de make-up verwijdering, Duo-creme en het A1 tubetje. Ik wil de mousse er ook nog bij halen want die vond ik ook fijn. Al deze spullen bevallen erg goed en mijn huid is er erg rustig door geworden! En dan gebruik ik het nog maar 2 weekjes dus ik hoop dat het zo doorzet!
Ik ben er ook echt zo blij mee! Ik gebruik het nu een half jaar denk ik, en heb de laatste maanden niet 1 pukkel meer gehad! Ik had er altijd 1 of 2, en dan van die flinke ontstekingen. Ik heb ook Effeclar (Duo), ik wil de Effaclar voor de oudere huid ook eens proberen (de duo is voor de jonge acne gevoelige huid, ik ben 31 dus een beetje anti rimpel kan nu ook wel). Mijn vriend viel het laatst zelfs op dat mijn huid veel beter was geworden en ik zie het op foto's ook, dus ik ben helemaal blij en ga voorlpig niet meer switchen. Voorheen gebruikte ik Clinique, het enige merk tot dan toe waar ik geen jeukerige branderige huid van kreeg, maar ik hield toch elke keer die pukkels.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: