Help?! (iTunes frustratie)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help?! (iTunes frustratie)
Ik word helemaal gek van iTunes. Ik snap er geen drol van.
Ik wil muziek op mijn iPhone zetten, maar als ik bestanden wil toevoegen dan 'pakt' ie het nummer niet. Ik zie het nummer dan ook nergens terug.
Is er iemand die mij wat meer wegwijs wil maken hier in?
Ik wil muziek op mijn iPhone zetten, maar als ik bestanden wil toevoegen dan 'pakt' ie het nummer niet. Ik zie het nummer dan ook nergens terug.
Is er iemand die mij wat meer wegwijs wil maken hier in?
Gast- Gast
Re: Help?! (iTunes frustratie)
Ik kan je verder niet helpen met ITunes, maar waarom download je niet een muziekprogramma op je telefoon? Zo heb je geen computer meer nodig als je liedjes op je telefoon wilt.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Bij mij werkte Itunes alleen als ik mijn ipod helemaal leeghaalde en daarna in een keer alles erop zetten. En daarna 4 uur synchroniseren. Een ramp was dat.
Ik ben later Yamipod gaan gebruiken, daarbij kun je gewoon bestanden slepen zoals we gewend zijn, maar ik weet niet of dat programma nu nog actueel is.
Ik ben later Yamipod gaan gebruiken, daarbij kun je gewoon bestanden slepen zoals we gewend zijn, maar ik weet niet of dat programma nu nog actueel is.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind iTunes wel zo'n onhandig rotprogramma.
Ik zal eens zoeken naar die Yamipod Nobucta, dankjewel!
Tullow, ik denk dat zo'n programma'tje geld kost en ik kan geen betaalde apps kopen op mijn telefoon. Plus dat liedjes downloaden dan geld kost
Ik zal eens zoeken naar die Yamipod Nobucta, dankjewel!
Tullow, ik denk dat zo'n programma'tje geld kost en ik kan geen betaalde apps kopen op mijn telefoon. Plus dat liedjes downloaden dan geld kost
Gast- Gast
Je moet via 'bestand' links bovenin klikken op 'bestand aan bibliotheek toevoegen'. Dan kun je vanaf je pc of laptop muziek toevoegen. Vervolgens kun je ergens onderin klikken op muziek automatisch aanvullen. Zoiets, ik heb mijn telefoon momenteel niet aangekoppeld, dus hij laat dat nu niet zien. Als je dat aanklikt zal hij je muziek vanuit je bibliotheek op je iPhone plaatsen.
Succes!
Succes!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij Apple zit, ik heb een htc. Maar ik heb gewoon in de market gezocht en de eerste de beste gedownload. Werkt prima en het is een gratis programma, voor de liedjes hoef je dus ook niet te betalen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik kan de nummers gewoon naar mijn muziek slepen als ik mijn iPhone aan de computer koppel.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Itunes vraagje
» Help.. iTunes, snap er niks van!
» Ipod en iTunes
» iTunes vraag
» iPhone aan itunes hangen
» Help.. iTunes, snap er niks van!
» Ipod en iTunes